بی ریام ولے ریا نشہ ارزوے خیلیام :)😏👐️
4.3
🌿𝒴ℴ𝓊 𝒶𝓇ℯ 𝓂𝓎 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓉𝓇𝓊ℯ 𝓁ℴ𝓋ℯ🩶️
4.5
🌿𝒴ℴ𝓊 𝒶𝓇ℯ 𝓂𝓎 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒶𝓈𝓉 𝓉𝓇𝓊ℯ 𝓁ℴ𝓋ℯ🩶
من همونیم که بغض خفش میکنه ولی غرورش قهقهه میزنه ...
️
4.8
I am the one who suffocates with hatred, but his pride laughs
وقتی زمین میخوری، تازه میفهمی چه جونورایی دور و برت بودن
️
4.4
🤍When you fall down, you begin to realize what kind of animals you were surrounded by the whole time.
مشابه ها
من به هیچکدوم از شما متظاهرا نیاز ندارمــ✯!!
️4.9
𝐦𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐡𝐢𝐜𝐡𝐤𝐨𝐝𝐨𝐦 𝐚𝐳 𝐬𝐡𝐨𝐦𝐚 𝐦𝐨𝐭𝐞𝐳𝐚𝐡𝐞𝐫𝐚 𝐧𝐢𝐚𝐳 𝐧𝐚𝐝𝐚𝐫𝐚𝐦シ︎
من صبورم... اما بهتره امتحانش نکنی!️
4.9
ɪ`ᴍ ᴘᴀᴛɪᴇɴᴛ ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ɴᴏᴛ ᴛᴇsᴛ ɪᴛ .
🎧رونيك خسته نگاه🎧
باز غروب و دلم تنگ
باز اشك و دل سرد
خستم از آدماى دور و ور
خستم از مردم اين شهر
روزى هم ميرسه ميشه دل تنگ
همونى كه منو كرد خسته نگاه
همون بى معرفت حرضه
مامانم تو نشو دل تنگ اين دختر
دخترت شبارو ميكرد سپرى
با كلى قطره هاى اشكش
الانم اگه نباشم
نشين دل تنگ اين آدم
رونيكم خسته نگاه
..........𓆩💜𓆪..........️
باز غروب و دلم تنگ
باز اشك و دل سرد
خستم از آدماى دور و ور
خستم از مردم اين شهر
روزى هم ميرسه ميشه دل تنگ
همونى كه منو كرد خسته نگاه
همون بى معرفت حرضه
مامانم تو نشو دل تنگ اين دختر
دخترت شبارو ميكرد سپرى
با كلى قطره هاى اشكش
الانم اگه نباشم
نشين دل تنگ اين آدم
رونيكم خسته نگاه
..........𓆩💜𓆪..........️
4.9
يه دل نوشته اى از خودم ساعت ٢٣:٠٠🙃💜
بیشترازدیگران،نگرانخودتباش !
️
️
4.5
ɃɆ ʷᵒʳʳʸ ᵃᵇᵒᵘᵗ ʸᵒᵘʳˢᵉˡᶠ ᵐᵒʳᵉ ᵗʰᵃⁿ Ø₮ĦɆɌ$
بهتره اجازہ بدی یـڪـے فـڪر کنـہ احܩق هستــے تا اینکـہ دهنتـ رو باز کنـے و ثابتشــ کنـے☠🙂♛️
4.9
آدمها رو به اجبار پیش خودتون نگه ندارین , تهش منتش میمونه براتون نه علاقه!!
4.6
یه کاری کردی که بی احساسو سنگ شدم 🖤️
4.2
𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨
𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘯𝘶𝘮𝘣
𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘪𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨
𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘯𝘶𝘮𝘣
باید ژن آدم بودن داشت ، نه ژستشو.!😉🤌🏻️
4.1
тнe ιмporтanт тнιng ιѕ gene, noт geѕтυre.!
مثل بقیه بودن بد نیست اما مثل بقیست️
5.0
It is not bad to be like others, but it is like others
میگن تنهایی لاتی تره اما نظر من این نیس یکیو داشتن لاتی تره تا تنها باشی
️
️
4.7
setayesh
از خودم متنفرم که عاشقتم!
️
4.6
ɪ ʜᵃᵗᵉ ᴍʸˢᵉˡᶠ ʙᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʟᵒᵛᵉ ʏᵒᵘ
ɪ ʜᵃᵗᵉ ᴍʸˢᵉˡᶠ ʙᵉᶜᵃᵘˢᵉ ʟᵒᵛᵉ ʏᵒᵘ
اون خداست که مهربون و بخشندس من
فاصله خندیدنم تا رد دادنم یک ثانیه است :)))
5.0
𝕋𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝔾𝕠𝕕 𝕨𝕙𝕠 𝕚𝕤 𝕞𝕖𝕣𝕔𝕚𝕗𝕦𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕣𝕒𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤.
𝕋𝕠 𝕞𝕖 , 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕤𝕥𝕒𝕟𝕔𝕖 𝕓𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕝𝕒𝕦𝕘𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕚𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕤𝕖𝕔𝕠𝕟𝕕 :))
پیادهمیکنم،ازدلمآدمیراکهمرادربستنمیخواهد
️
4.3
𝔦 𝖗𝖊𝖒𝖔𝖛𝖊 𝔞𝔫𝔶𝔬𝔫𝔢 𝔴𝔥𝔬 𝔡𝔬𝔢𝔰𝔫'𝔱 𝕷𝖔𝖛𝖊 𝔪𝔢𓂀
من بهت توهین نمیکنم عزیزم،
فقط دارم توصیفت میکنم :)
4.8
I'm not insulting you honey, I'm just describing you :)🌵
کینهاي نیستم
فقط لطفشون رو جبران میکنم ! 🌵
️
کینهاي نیستم
فقط لطفشون رو جبران میکنم ! 🌵
️
3.5
𝗜 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗥𝗘𝗩𝗘𝗡𝗚𝗘
𝗜 𝗥𝗘𝗧𝗨𝗥𝗡 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗦
𝗜 𝗥𝗘𝗧𝗨𝗥𝗡 𝗙𝗔𝗩𝗢𝗥𝗦
به اشتباهاتم که گوش کردم، رشد کردم🌱
️
3.7
ꜥꜤ𝙷𝚊𝚝𝚊𝚕𝚊𝚛ェ𝚖ェ
𝚍𝚒𝚗𝚕𝚎𝚢𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚋𝚞̈𝚢𝚞̈𝚍𝚞̈𝚖
𝚍𝚒𝚗𝚕𝚎𝚢𝚎𝚛𝚎𝚔 𝚋𝚞̈𝚢𝚞̈𝚍𝚞̈𝚖
«مواظب رفتارتون باشيد
من بيشعورم ميزارمتون كنار میرم»
️
4.9
«𝙒𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙔𝙧 𝘽𝙚𝙝𝙖𝙫𝙞𝙤𝙧 𝙊𝙧 𝙄'𝙡𝙡 𝙇𝙚𝙖𝙫𝙚
𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄'𝙢 𝘼𝙣 𝘼𝙨𝙨𝙝𝙤𝙡𝙚»
«𝙒𝙖𝙩𝙘𝙝 𝙔𝙧 𝘽𝙚𝙝𝙖𝙫𝙞𝙤𝙧 𝙊𝙧 𝙄'𝙡𝙡 𝙇𝙚𝙖𝙫𝙚
𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄'𝙢 𝘼𝙣 𝘼𝙨𝙨𝙝𝙤𝙡𝙚»
&کی فکرشم میکرد تو این سن ایتقدر...!
غمگین وبلاتکلیف باشیمم....:) 🖤🙂` ️
غمگین وبلاتکلیف باشیمم....:) 🖤🙂` ️
3.7
Who was thinking about this age ...! Be sad and uncertain .... :) `
بد برداشت نکن، تو هنوزم برام یه دنیایی، ولی دیگه ارزش جنگیدن نداری.
-🌬💨-
️
4.3
Don't get me wrong, you still mean the world to me, you're just not worth the fight anymore.
من صبورم...
اما بهتره امتحانش نكنی!🕯️
5.0
ɪ`ᴍ ᴘᴀᴛɪᴇɴᴛ
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʙᴇᴛᴛᴇʀ ɴᴏᴛ ᴛᴇsᴛ ɪᴛ .
همیشه خودتون رو دوست داشته باشید حتی در شرایط ناامید کننده و سخت!️
5.0
Always love your self even in sad times
ﺩﺭ سکوت پیروز شو ﺑﺯاﺭ ﻓﻛﺭ کنن هنوز
یه بازنده ای:)
4.9
𖤐⃟𝙒𝙞𝙣 𝙞𝙣 𝙨𝙞𝙡𝙚𝙣𝙘𝙚; 𝙄𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙚
𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙡𝙤𝙨𝙞𝙣𝙜😎
فِـرِشـتِــه یِـ مَـنـیـ وَلـی بـرو به جَـهـنَـم ️
3.6
I'm an angel, but go to hell
خدا مدام جاها را روز و شب عوض می کند 🌤 اینکه بگویم هیچ چیز ماندگار نیست💛🌔️
4.8
God keeps changing places day and night 🌤
To say that nothing is permanent 💛🌔
To say that nothing is permanent 💛🌔