یه جمله ی کوردی قشنگ هست که میگه :
یعنی:«بغلم کن تا برگردم خونه ی خودم
️«بمگرَە باوَە شت تا بێمَه وَه مالی خۆم»
یه جمله ی کوردی قشنگ هست که میگه :
یعنی:«بغلم کن تا برگردم خونه ی خودم
️«بمگرَە باوَە شت تا بێمَه وَه مالی خۆم»
اگر حقیقت را خفه کرده و در زیر زمین دفن کنید، باز هم رشد خواهد کرد.
-امیل زولا
️وقاحت آن است که عمل خودت را فراموش کنی و من را براساس عکسالعملم بازخواست کنی.
️چیزی که از آنِ توست
تو را پیدا خواهد کرد...
خلاصه که انقدر حرص نخورین:))
«ما هُو لک، سوف یَجِدک»
شب، هلاکم میکند اندیشهٔ غمهای روز...
️این جمله که:
"هرکی داره با غمی میجنگه که ما ازش خبر نداریم"
واقعا آدمو مهربونتر میکنه
گفتی چه خبر... ؟
از تو چه پنهان خبری نیست
در زندگیام....
غیر زمستان خبری نیست ...
️بگذار بگویند و بگویند و بگویند.. بگذار بِبُرند و بدوزند و بپوشند.. تو بخند، گوش بده، خیره بمان، هیچ مگو..
️خوشبختی
همیشه داشتنِ چیزی نیست.
خوشبختی گاهی لذت عمیق
از نداشتههاست!
«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.
چقدر قشنگ میشود دنیایمان آن هنگام که مهربانی هایمان هرچند کم اما بی ریا باشند!..🤍🌿
️𝐻𝑜𝑤 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑖𝑠 𝑜𝑢𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑙𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑖𝑠 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑏𝑢𝑡 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒𝑟𝑒 :)
گرشَوَدفآنےدوعآلَم،عِشقبآزانراچہغَم
جِلوهےِمَعشوقوسوزِعِشقبآداپایدار...!
دلم آرامش وارونه می خواهد!
یعنی
"ش م ا ر ا "
گویی همه خوابند
کسی را به کسی نیست..!
زندگی
چون قفسی است....
قفسی تنگ،
پر از تنهایی...
ما را از مرگ می ترسانند
انگار ما زنده ایم!
•احمد شاملو
زِ چِشمانت مَسیح میبارد...
_بیمار
بر داغ دل ما،
مانده غوغای سکوت...
• شهرزاد
خود حضرت #حافظ هم ميگه:
"اشك من رنگ شفق يافت ز بی مهری يار"
اونوقت بعضيا ميگن مرد كه گريه نميكنه!
تو خودت فصلی
میانگین چهار فصل
نفست بهار
تنت تابستان
موهایت پاییز
لبت زمستان
•صابر ابر
️به چهره ها و راه ها
چنان نگاه می کنم
که کور می شوم
چه مدتی ست دلبرا،
ندیده ام تورا؟
•رضابراهنی
️چه دیوانه وار بودیم ما ، هیهات ..
️از بس که دوستت دارم
فکر می کنم؛
دیگر هیچ دوست داشتنی،
همرنگ دوست داشتن های من نیست...!
تو معنیِ تمامِ رنگ های دنیایی!🤍🌿
بزرگترین اشتباه، انتخاب یه آدم اشتباه نیست منتظر بودن برای درست شدن اون آدم اشتباهه!