از جیب آدمها کمی دیوانگی دزدیدهام! ️
از جیب آدمها کمی دیوانگی دزدیدهام! ️
آنکه هر گز نتوان یافت همانندش را🙂♥️️
روی دریا کف نشیند، قعر دریا گوهر است! ⌞️
مرا بغض عمیقیست،
انبار شده در گلو...!
آریا دخت ،از نسل جمشید و از تبار کوروش کبیر :) 🇮🇷
️باید دنبال شادی ها گشت،ولی غمها خودشان ما را پیدا میکنند
نیچه
این پاییز بدون تو گذشت
زندگیام بی تو در گذر است
من رهگذر زندگیات بودهام
تقصیر تو نیست
خواستم اما نشد !
تو نخواستی !
بگذریم !
بعد از این ،
هزار روزِ پاییزی بی تو در انتظار من است…!
#رومینا_معین_زاده
|
️ببین می توانی بمانی بمان
عزیزم تو خیلی جوانی بمان..♥️
[السلام علیک یا فاطمه الزهرا]
️
گوشه ی چادر مادرمو
که بگیرم
گم نمیشم. .💔
️
چون علی شد بی کس و بی هم نفس
گفت یا زینب به فریادم برس
ایام فاطمیه تسلیت باد🖤🥀
میگن شیشه حافظه داره
یعنی هر ضربه ای بهش بزنی تو خودش جمع میکنه؛
برا همینه که بعضی وقتا بی دلیل یا با یه تقه کوچیک میشکنه.
حکایت دل ما آدماست...
هنگامِ پاییز ، زیرِ یک درخت مُـردم
برگهایش مرا پوشانْـد
و هزاران قلبِ یک درخت ،
گورستانِ قلبِ من شد ...| کارو دِردیان
سکوت چشمها، بسیار شنیدنیتر از تکلم لبهاست. چرا که چشمها زمانی به حرف میآیند، که دیگر کلمات اهمیت خود را از دست دادهاند …
️ماه به من گفت چرا وقتی بهت اهمیت نمیده ترکش نمیکنی؟ گفتم مگه وقتی نمیدرخشی آسمان تو را ترک میکند:)
️من اصلا نفهمیدم ،جوانی یعنی چه!
من یک راست از بچگی ،
به سِن کُهولت رسیدم !...
با چشم های ” تو ” نگاه کرد !
وگرنه برای من
دیگر عاشقانه نیست
این رنگ های
پژمرده ی خیابان ها🍁🍂️
یلدا شبی ست مُردّد
میانِ رفتن و ماندن،که نمی داند
ما را کنارِ هم تماشا کند یا به آغوش صبح برسد!
یلدا شبی ست کوتاه که از حسادت
موهایِ تو کِش می آید به تنِ ماه!
یلدا شبی ست عاشق
که شعرهایم را با عطرِ پیرهنت
برای یک دنیا میخواند!
یلدا شبی ست دلتنگ
که پشت پنجره با صدایِ مرغِ سحر
سیگار می کشد!
یلدا شبی ست رویایی
وقتی قرار است برای تماشا کردنِ تو از راه بیاید!
یلدا شبی ست که بیشتر دوستت خواهم داشت
طولانی تر کنارم خواهی ماند
و دیرتر پشت پلکهایم به خواب خواهی رفت!
یلدا معجزه ای ست که به عشق ایمان بیاوریم
پس دوستم داشته باش
شبیهِ یلدا
با طعمِ عشق
با عطرِ ترنج
👤حامد نیازی
️من
عشق را با تو شناختم
مردانگی کن و بیا..
بُگذار
ابدیتش را هم با تو بشناسم...
🗯 مائده زمان
️
از من دوست داشتن..
برکت ازین بالاتر!!️
"عشق" آن پیچکِ وحشیست که بر قامتِ دل
تنگ می پیچد و می پیچد و می خشکاند...!
چشمانَت جایِ دگر بود و غمت کنج دل ما
️