و تنهایی...
تقدیر آدم هایی است
که در قلبشان قبرستانی از حرف هایِ ناگفته دارند....
امان از آدم هایی که نرفته هم جایشان خالیست !
️حتی اگر افتاده ای
با زمینی که خوردی ترکیب شو
و دوباره متولد شو
سبز شو
و اطرافت رو سبز کن ...
ما برای دگران حال قشنگی ساختیم :)
قیمتش را با دل تنهایمان پرداختیم... :)
سیگار آخرین انتخاب دختری بود که همه چیشو به یه نَفر باخت(:
️- برای کسی رنگین ترین زندگی رو بساز که کور رنگی نداشته باشه...!!!!
️عادتش داده ام به بوسهٔ تر
#عاصی_خراسانی️
یک شب بیصدا تر از همیشه
همه را ترک خواهم کرد....!
حاصل خیره
در آینه شدن ها آیا
دو برابر شدن غصه ی
تنهایی نیست...؟
• فاضل نظری
یا رب!
ما مشقِ غمِ
عشق تو را خوش ننوشتیم
اما تو بکش خط به خطای همه ی ما
عاشقی دل میدهد
معشوقهای دل میبرد
بُرد در بُرد است و
من مشغول حسرت بُردنم...!
.
بیشتر از هر چیز دلم میخواست میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و تا ابد، تا هنگام مرگم، به تو نگاه کنم.
•آلبر کامو
قلمرو موسیقی
قلب است
جایی که
تو راه می روی
همه آهنگ ها
از موهای تو
به آسمان می رسد ...
🗯 عباس
️
🗯 فرید صارمی
دقیقه به دقیقه
قفل گوشی تلفن هایمان را
باز و بسته می کنیم!
ولی به اطرافیانمان
وانمود ميكنیم
داریم ساعت چک میکنیم!
منتظریم، می فهمی..!؟
ن در برابر رنج زانو بزن و نه در مقابل درد فریاد
زندگی همین است، خوشی ها در برابر سختی ها معنا می یابد
سعی کنید تو زندگیتون حتما یه دوست کتابخون داشته باشید، حتی حرف زدنش هم حال آدمو خوب میکنه ...
️هیچکس بیشتر از آدمایی که
از تو بدشون میاد تو رو تماشا نمیکنن...
بهشون یه نمایش نشون بده!
Nobody watches you harder
than the people who don’t like you...
Give them a show!
مث برف باش!
زیبا،
ولی سرد....
برای رسیدن به جایگاهی که در زندگی میخوایم،
باید به تلاش ادامه بدیم؛
باید یه تصویر واضح از خواسته هامون داشته باشیم،
و بر اساس اون چیزی که ما رو به خواسته مون نزدیک می کنه،
تصمیمات و انتخاب های درست داشته باشیم.
و بعد مصمم و با تمرکز، به سمتش پیش بریم🌼✨
چه نامردانه
راز هایم را فاش کردند،
آنان که می گفتند بگو تا آرام شوی...!
زنی را می شناسم من
که شعرش بوی غم دارد
ولی می خندد و می گوید
که دنیا پیچ و خم دارد
𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚘𝚖𝚊𝚗
𝚆𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚘𝚎𝚖𝚜 𝚜𝚖𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠
:𝚈𝚎𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚢𝚜
🪐......𝙻𝚒𝚏𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚒𝚝𝚜 𝚞𝚙𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜
و عشق
اگر با حضور
همین روزمرگی ها
عشق بماند !
عشق است…🍃
مرهم زخمهای کهنه ام
کنج لبان توست …!
بوسه نمیخواهم، چیزی بگو!:)
وقتی میخواهید به گنجشکی غذا بدهید فرار میکند
چرا که میداند، آزادی با ارزشتر از نان است.
-فروغ فرخزاد
️وقتی میخواهید به گنجشکی غذا بدهید فرار میکند
چرا که میداند، آزادی با ارزشتر از نان است.
-فروغ فرخزاد
️بگذار کسی نداند که چگونه من به جای نوازش شدن، بوسیده شدن، گزیده شدهام!
-احمد شاملو
️من سفر کردم از ترانه شدن
کوچ کردم به سرزمینِ سکوت...!