جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های سکوت غمگین / بهترین متن سکوت غمگین [پیشنهادی]

6243 پست
متن های سکوت غمگین گلچین , تعداد 6,243 متن سکوت غمگین به ترتیب بهترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های سکوت غمگین / بهترین متن سکوت غمگین [پیشنهادی]
غمگین سکوت شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی سکوت غمگین انگلیسی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
تلاش ڪردم فریاد بزنمولی سرم زیر آب بود...اونها منو ضعیف صدا میزدندانگار ڪه دختر هیچ ڪس نبودم...️
3.0
𝑰 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎
𝑩𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓...

𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒘𝒆𝒂𝒌
𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚'𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓...
غمگین تیکه دار بی تفاوت سکوت موسیقی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها
به آدمی که گریه می کنه ناراحت نمی گن
و
به آدمی که می خنده خوشحال نمی گن
-
غمگین رفاقتی سکوت
◄°l||l° ـבنیایم بعـב تو آشوب בاشت. بعـב تو בریاے בلم طو؋ـانے و قلبم خونین بوב و نـבایے میگـ؋ـت : اے اعضاے بـבט تظاهر بس ا๛ בاغاט شـבیم بگوییـב هنوز هم اورا בوست בاریـב. °l||l°►️
2.1
عاشقانه غمگین شب سکوت عشق یک طرفه
رنگ های روحش کمرنگ می شود و ذره ذره از خود تهی می‌گردد، تا جایی که به قبرستانی از آدم ها، احساسات، آرزو ها و خاطره های نصفه نیمه تبدیل می شود.... ️
2.1
غمگین تیکه دار خسته زندگی سکوت
نیست‌کسی‌!
حالِ‌مرا‌دَرک‌کُند:
                     کاش‌این‌روح‌
       شَـبی‌جِسم‌مَرا‌ترک‌کند.))️
2.5
غمگین دخترانه خسته سکوت کارما
لبخند میزدم تا قویی به نظر بیام ولی بغضم داشت خفم میکرد..️
-
غمگین سکوت
ادامه پایانی : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
چون در دوران تو ای روزگار تو بر من بوده ای ولی من بر تو نبودم ولی اکنون مرگ با حضورش هم بر من بوده هم من بر مرگ خواهم بود .
اری که پیشه روزگار این است که مشقت در ان داوری تعیش بشریان را کند .
اری ای مرگ عزیز تو اکنون در این مجمع ارزوی همگان شده ای ، اری کهروشنی تو از روشنی روزهای این روزگار درخشنده تر است :)
زودی به سراغم ای که تومتحقق مطلوب من خواهی بود .️
3.7
غمگین تنهایی شب بخیر سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت پنجم :
افسوس که در تو تمایلی به سفر دیرینه ای داشته ام اما تو چنان با من مظلم بوده ای که ان را هم بر من روا نکردی ، که مرگ با حضورش ان را بر من مستجاب می کند .
اری روزگار گیتی تو زندگانی مرا بر تاریکی تبدیل کردی و مرگ با امدنش روشنی بر خوابگاه ابدی ام میبخشد .
و این تنها نهایت من نخواهد بود :)
ادامه دارد .............. :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت چهارم:
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت سوم :
هی روزگار دیدی ، دیدی که بالاخره با مرگم توانستم خود را به ارزوی محال خود برسانم من در زمان زیستن در پیشگاه تو خواسته هایی را داشته ام اما تو انان را بر من مضر خوانده ای ؛ اما مرگ ان زیان تورا کوچک میشمارد و با قدم هیبی به سراغ من خواهد امد.
ادامه دارد .......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت دوم :
مرگ اری ارزویی بوده که انسان را از این بی برنامگی روزگار فارغ میکند و بر ان ازادی میبخشد .
من مرگ را بر خود ارزویی کردم چون میدانستم بالاخره به سرانجام روزگارم رسم ، بالاخره بعد از چندین هدف نرسیدنی به ان میرسم و انگاه میتوانم به خود افتخار کنم :)
ادامه داره......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ارزوی محال خود را با روشنی اما تا بدست ار .
قسمت اول :
چقدر پر از لذت است که سر انجام به ارزوی محال خود رسی ، که سالیان جزیلی ارمارنی بر ان را داشته ای ؛ که دیگران حسرت ان را میخورده اند .
اما این انتظار گویی که تنها ارزوی محال تو نبوده هی حانان من ، بلکه چشمداشت دیگران هم بوده است و دگران هم بر ان ارزومند بوده اند : مرگ :)
اری که مرگ همانطور چشمداشت تو بوده چشمداشت انان هم بوده است :):
ادامه دارد...... :):️
2.3
غمگین تنهایی خسته سکوت شب
یـہ روز یـہ قاصـבک تو هوا مے زـב پرسه
ناراحت و گریون
؋ـرارے از لحظـہ️
1.6
غمگین سکوت
شٰایَدجَوانی‌‌قِسمَت‌مٰانَبود؛🕊🖤شاید نه واقعا هم نبوده):️
1.0
غمگین سکوت
اگر استرس و اضطراب رو آب تصور کنیم، من الان تهِ اقیانوسِ آرامم. 🌊💧️
-
غمگین سکوت
طبیعت قوی ولی توهم قوی باش...!
ضعیف بودن و همه بادن✌️😴:))️
1.0
طبیعت قویدی اما سن ده قوی اولجینان
ضعیف اولماغی هامی باشاریر...😴✌️:))
غمگین روانشناسی حقیقت سکوت