خوبے بیش از حـב، بی احترامے بیش از حـב میاره.️
5.0
شاخ غمگین بی تفاوت سکوت دروغ
تلاش ڪردم فریاد بزنمولی سرم زیر آب بود...اونها منو ضعیف صدا میزدندانگار ڪه دختر هیچ ڪس نبودم...️
3.0
𝑰 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎
𝑩𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒘𝒂𝒔 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒆𝒓...
𝑻𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒘𝒆𝒂𝒌
𝑳𝒊𝒌𝒆 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒃𝒐𝒅𝒚'𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓...
غمگین تیکه دار بی تفاوت سکوت موسیقی
باید ساعت خوابمو درست کنم هرشب فردا میخوابم. ️
5.0
غمگین تیکه دار خسته سکوت
ترسم که به کوچ رانده باشم
آیی تو و من نمانده باشم️
-
غمگین تنهایی سکوت خسته دلتنگی
مثل رودی که به دریا راه پیدا میکند
غمبه هرنحوی خودش را دردلم جا میکند
️
1.0
غمگین سکوت خسته دلتنگی
نهبیمارم،نهخوشحالم،نهازحالمخبردارم . . .
ڪَهیبادل،ڪَهیباجان،ڪَهیازهردوبیزارم:)
️
2.3
غمگین تنهایی سکوت خسته دلتنگی
به آدمی که گریه می کنه ناراحت نمی گن
و
به آدمی که می خنده خوشحال نمی گن
️
-
غمگین رفاقتی سکوت
زیباست هر آنچه که نصیب ما نشد !🕊💔️
4.0
غمگین دخترانه سکوت خسته دلتنگی
◄°l||l° ـבنیایم بعـב تو آشوب בاشت. بعـב تو בریاے בلم طو؋ـانے و قلبم خونین بوב و نـבایے میگـ؋ـت : اے اعضاے بـבט تظاهر بس ا๛ בاغاט شـבیم بگوییـב هنوز هم اورا בوست בاریـב. °l||l°►️
2.1
عاشقانه غمگین شب سکوت عشق یک طرفه
رنگ های روحش کمرنگ می شود و ذره ذره از خود تهی میگردد، تا جایی که به قبرستانی از آدم ها، احساسات، آرزو ها و خاطره های نصفه نیمه تبدیل می شود.... ️
2.1
غمگین تیکه دار خسته زندگی سکوت
عاشقچشمانکسیشو؛
چونموهاسفیدمیشن
پوستچروکمیشه
اماچشمهمونیهکههست...🚶♂️️
2.4
عاشقانه غمگین حقیقت سکوت دختر
ای کاش شعر را هم
هرگز فاش نمیکردم؛
راستی کجایی تو…؟
️
3.7
عاشقانه غمگین سکوت دلتنگی
نیستکسی!
حالِمرادَرککُند:
کاشاینروح
شَـبیجِسممَراترککند.))️
2.5
غمگین دخترانه خسته سکوت کارما
امیدوارم با اون خوشحال باشی ولی نه اونجوری که با من بودی!️
5.0
غمگین زندگی سکوت خاطره
لبخند میزدم تا قویی به نظر بیام ولی بغضم داشت خفم میکرد..️
-
غمگین سکوت
بعد تموم شدن رابطمون:
تو به لاشی بازیت ادامه دادی
منم خودمو پیدا کردم:)
🥀💔️
-
شاخ غمگین زندگی بی تفاوت سکوت
وقتی دلتنگشی ولی جز خاطره دیگه ازش چیزی نداری!🙂🖤️
-
غمگین تنهایی خاطره شب سکوت
ادامه پایانی : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
چون در دوران تو ای روزگار تو بر من بوده ای ولی من بر تو نبودم ولی اکنون مرگ با حضورش هم بر من بوده هم من بر مرگ خواهم بود .
اری که پیشه روزگار این است که مشقت در ان داوری تعیش بشریان را کند .
اری ای مرگ عزیز تو اکنون در این مجمع ارزوی همگان شده ای ، اری کهروشنی تو از روشنی روزهای این روزگار درخشنده تر است :)
زودی به سراغم ای که تومتحقق مطلوب من خواهی بود .️
3.7
غمگین تنهایی شب بخیر سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت پنجم :
افسوس که در تو تمایلی به سفر دیرینه ای داشته ام اما تو چنان با من مظلم بوده ای که ان را هم بر من روا نکردی ، که مرگ با حضورش ان را بر من مستجاب می کند .
اری روزگار گیتی تو زندگانی مرا بر تاریکی تبدیل کردی و مرگ با امدنش روشنی بر خوابگاه ابدی ام میبخشد .
و این تنها نهایت من نخواهد بود :)
ادامه دارد .............. :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت چهارم:
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت سوم :
هی روزگار دیدی ، دیدی که بالاخره با مرگم توانستم خود را به ارزوی محال خود برسانم من در زمان زیستن در پیشگاه تو خواسته هایی را داشته ام اما تو انان را بر من مضر خوانده ای ؛ اما مرگ ان زیان تورا کوچک میشمارد و با قدم هیبی به سراغ من خواهد امد.
ادامه دارد .......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت دوم :
مرگ اری ارزویی بوده که انسان را از این بی برنامگی روزگار فارغ میکند و بر ان ازادی میبخشد .
من مرگ را بر خود ارزویی کردم چون میدانستم بالاخره به سرانجام روزگارم رسم ، بالاخره بعد از چندین هدف نرسیدنی به ان میرسم و انگاه میتوانم به خود افتخار کنم :)
ادامه داره......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ارزوی محال خود را با روشنی اما تا بدست ار .
قسمت اول :
چقدر پر از لذت است که سر انجام به ارزوی محال خود رسی ، که سالیان جزیلی ارمارنی بر ان را داشته ای ؛ که دیگران حسرت ان را میخورده اند .
اما این انتظار گویی که تنها ارزوی محال تو نبوده هی حانان من ، بلکه چشمداشت دیگران هم بوده است و دگران هم بر ان ارزومند بوده اند : مرگ :)
اری که مرگ همانطور چشمداشت تو بوده چشمداشت انان هم بوده است :):
ادامه دارد...... :):️
2.3
غمگین تنهایی خسته سکوت شب
تو شهید نشدی، تو به آرزوی چندین ساله ات رسیدی آقا 😔🖤️
3.0
غمگین زمستان سکوت دلتنگی
یـہ روز یـہ قاصـבک تو هوا مے زـב پرسه
ناراحت و گریون
؋ـرارے از لحظـہ️
1.6
غمگین سکوت
شٰایَدجَوانیقِسمَتمٰانَبود؛🕊🖤شاید نه واقعا هم نبوده):️
1.0
غمگین سکوت
اگر استرس و اضطراب رو آب تصور کنیم، من الان تهِ اقیانوسِ آرامم. 🌊💧️
-
غمگین سکوت
طبیعت قوی ولی توهم قوی باش...!
ضعیف بودن و همه بادن✌️😴:))️
1.0
طبیعت قویدی اما سن ده قوی اولجینان
ضعیف اولماغی هامی باشاریر...😴✌️:))
غمگین روانشناسی حقیقت سکوت