جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو

در این شب های بی مهتاب. دلم تنگ است برای تو بیا و روشنی بخش، این قلب بی قرار مرا 🌪️️
3.4
غمگین دلتنگی
"به کارما اعتقاد ندارم "
چون به اندازه اتفاقای بد زندگیم آدم بدی نبودم..️
2.5
غمگین متفرقه
یه شب برای همیشه میرم
و تو فقط فکر میکنی آنلاین نیستم:)️
2.3
غمگین خسته
هر آدمی به یه نفر احتیاج داره که براش
مثل بقیه نباشه.
وگرنه دنیا پُر از بقیه‌‌هاست .🫠:)️
1.9
غمگین حقیقت
ما بودنی هارو بودیم الان وقت نبودند.. 🎭⛓️️
2.5
شاخ حقیقت
‌دن‍‌ب‍‌ال‍‌م ‍م‍‌ی‍‌گ‍‌ر‍دی، ‍وق‍‌ت‍‌ی ‍می‍‌ب‍‌ی‍‌ن‍‌ی ‍آ‍دم‍‌ای #ف‍‌ی‍‌ڪ ‍د‍و‍ر‍ت ت‍‌ن‍‌ه‍‌ات ‍گ‍‌ذاش‍‌ت‍‌ن ...!️
3.4
عاشقانه دلتنگی
آخرش یک نفر از راه می‌رسد
که بودنش جبرانِ تمامِ نبودن‌هاست

جبرانِ تمامِ بی انصافی‌ها و شکستن‌ها …
یکی که با جادویِ حضورش دنیایِ تو را متحول می‌کند …
جوری تو را می‌بیند که هیچ کس ندیده …
جوری تو را می‌شنود که هیچ کس نشِنیده …
و جوری روحِ خسته‌ تو را از عشق و محبت اشباع می‌کند

که با وجود او دیگر نه آرزویی می‌ماند برایِ نرسیدن

و نه حسرت و اندوهی برای خوردن …
دستش را که گرفتی در چشمانش که نگاه کردی بگو.
،ادمه دارد.️
2.2
عاشقانه مهربانی عشق بعد از سختی آمدن عشق واقعی جبران نبودن‌ها کسی که تو را می‌فهمد
به خیلی ها محبت کردیم
از خیلی ها حمایت کردیم
به خیلی ها به خیلی ها و...

فقط بدونید که 👇🏻
اینکه یکی بهمون محبت می کنه
شاید از مهـربونیه خودشه
نــــه خوبـــــــی ما
جوگیر نشیم فکر کنیم
برامــــون صف کشیدن
یاد بگیریم قدر شناس باشیم...!️
3.7
روانشناسی مهربانی قدرشناسی محبت بی‌دلیل سوءتفاهم عاطفی مهربانی دیگران
بدترین باگ زندگی جایی بود که؛
«سرنوشت در سنی غمگینم کرد،که مردم در آن سن،آرزوهایشان را زندگی می‌کنند...» ️
3.4
غمگین تیکه دار حقیقت خسته
هزار نفرم اگه دورم باشن
فقط تو به چشمم میای رفیق^-^♥️🧿️
5.0
رفاقتی دختر
‏حال یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
‏اشک چشم دلشکسته، خانه ویران میکند :)️
4.9
غمگین نامردی
همینکه با تموم سختیا، باز هم ادامه میدی
‏با تموم نامهربونی که دیدی، هنوز هم مهربونی،
‏تو آلودگی قلب‌های امروزی، نمیزاری که
دلت سیاه بشه..
‏با اینکه خودت غصه داری اما دلیل لبخند
بقیه هستی،‏دمت گرم
‏من ازت تشکر میکنم که ‏تو این دنیای
پر از پلیدی و زشتی،
هنوز دلیل قشنگی این دنیایی🌱ᥫ᭡️
2.5
عاشقانه آرامش

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (43) 44 بعدی (45) 11359