بِ خر اَلماسَم بِدی یُنجِه میخاد بَحثِ لِیاقَته:)
️من زندگـی کردن تو تنهایی رو جوری بلدم؛ که تو زندگی عادیتم بلد نیستی!
️وقتی تو میدون، اسب نباشه
خر هم میتونه به خط پایان برسه
حکایت خیلیاست :)
تو جامعه، آیندهای که تو پاچهخواری داره تو علم نداره :)
️۸۰٪ از اجزاء تشکیل دهندتون، بیشعوریه :)
️به بعضیا هم باس گفت تو مجازی یه جور حرف بزن که تو کوچه هم بتونی حرفات و تکرار کنی
️با یکی بودن لیاقت میخاد واسه همینه ک بوگاتی دوتا صندلی داره اتوبوس بیست تا :))
️به بعضیام باید گفت :
سایز همه جاتو میدونی اِلا سایزِ دهنت :)
️تُفی که ما پرت کردیم رو لیس نزن
آنکه به ما وفا نکرد برای تو مرحم نمیشود :)
وقتی نمیفهمی چه حرفی رو کجا باید بزنی پس انتظار نداشته باش احترامت حفظ بشه...
️سلامتی اون قاضیی که رفیقش متهم بود و حکمش اعدادم بود حکم و اجرا نکرد استفا داد⛓~
️بلوغ واقعی اون لحظه س که میفهمی و میپذیری تو این دنیا فقط خودتی و خودت...✌
️به بعضیا باس گفت: جوری خرابت میکنم ک مکانیکی تحویلت نگیره.•°~
️تا مردتر میشدم مشکلات مردونه تر میشد...!
️کتاب بیشعوریو که خوندم انداختمش دور
دیدم چقد به آدمای دورم توهین شد ...
️مشکلمون اینجا بود که از هر کرمی انتظار پروانه شدن داشتیم :)
️حرفا قشنگ، ذاتا لجن
حکایت خیلیاس :)
دکتر انوشه راست میگه که :
"گیرم عذر خواهی کردی ، واسه حرفی که زدی"
با ذاتی که آشکار شده چه میکنی ؟!
از بعضی آدما زیاد انتظار داری چون خودت حاضری براشون خیلی کارا کنی ... :)
️آخرش میفهمی " بی تفاوتی " بهترین راه برای کنار اومدن با زندگیه !
️در این دنیا که پایانش به مرگ است؛برای هم اگر مردیم قشنگ است...❤🍃
️این که جوابتو نمیدم قصدم توهین نیست
پیشگیری از توهینه!
خیلی کارا کردیم و دم نزدیم حالا نکرده هاشونو برامون داد میزنن...
️بعضیا مالکشون یکی دیگست مالیاتشو فقط ما میدیم😂😏
️من بلد نیستم دلداری بدم فقط میگم غلطی ک کردی خودت پاش وایسا ㋛☺︎︎
️واسه کسی دل به دریا بزن که همسفر بخواد نه قایق...😏🖤
️درسته که صداتو میشنوم انگار گُل کشیدم . ولی اولین اشتباهت میشه اخریش. حالا هرچقدم ک میخوام معتادت باشم.
️