.. این روزا مِهربوني یه ضَعفه ..
️nowadayѕ ĸιndneѕѕ ιѕ a weaĸneѕѕ
.. این روزا مِهربوني یه ضَعفه ..
️nowadayѕ ĸιndneѕѕ ιѕ a weaĸneѕѕ
میخوام تو بیوم بزنم Animal Lover
از بس از هرکی خوشم اومد گاو و گوسفند از آب در اومده :))
️همیشه یادت باشه با شکستن پای بقیه تو بهتر راه نمیری :)
️بهتره ازت متنفر باشن به خاطر چیزی که هستی تا اینکه عاشقت باشن به خاطر چیزی که نیستی ..
️ما ازوناییم که هم آب دیدیم هم شناگر ماهریم
این که سالم زندگی میکنیم انتخاب خودمونه!
رنج قطعی است رنج کشیدن اختیاری!!!
️بها دادن به یه سریا تواضع نیست ، خودِ خریته :)
️شما شاخا تم تلگرامتون رو سبز کنید که حس جنگل بهتر بهتون دست بده :))
️وقتی به جای "بمون" میگی "هرجور راحتی" بویِ بی وفایی میدی.!😸
️مهم نیست چند سالته
همون وقتی که یاد گرفتی به جای غر زدن مشکلتو حل کنی بُردی
از خودت انسانیت به جا بذار
تولیدمثل رو حیوان هم بلده :)
با هزار نفر نپر که حسادت یه نفرو در بیاری
با یه نفر یجوری بپر که هزار نفر بهتون حسودی کنن..!
e\sup2
️کاش همیشه دلیل رفتنمون رو بگیم، هیچ کس رو با چرا هاش تنها نذاریم...
️
در جواب دوستت دارم بعضیاتون فقط باید پوکر گذاشت:|
️_ میدونی بیشعور ب کی میگن¡¿ +ب کسی ک سین میکنه و جواب نمیده^^ _ن اون ک حیوونه تو بیشعوری ک بش مسیج میدی +😐
️من انقد دقيق به جزئيات زندگيم توجه نميكنم كه تو مثل اشعه ايكس زوم كردی رو استخون بندی زندگيم 😂😉
️وقتی تو زندگيت به مشكل بر ميخوری،
اولين نكته كه بايد بدونی اينه ...
"مشكل تو" برای هيچكس مهم نيست ...
فـداے عـزیـزے ڪہ آتیش معرفــتش ، جنگل بـے معرفتـها رو خاڪستر میڪنہ !
️
به بعضیام باید گفت:
محبت هارتون میکنه یا به ما که میرسید یادتون میوفته عوضی باشید؟
, از هزاران یک نفر اهل دلند ما بقیه تندیسی از آب و گلند....
️تا خرخره از حرف پرم،با که بگویم؟
این شهر،پر از کور و کر و لال و نفهم است...e²
از چشم که بیفته دیگه عقله که دستور میده...
e²
️حواست نبود کیو داری از خودت میرونی!
من از اونام که با فرصت دوم آشنایی ندارم:)
e²
یه ضرب المَثَل روسی میگه :
"بشکهی خالی ،بلندترین صدا رو ایجاد میکنه"
تفسیرش اینه که
هیاهو و ادعای زیاد نشانهی خالی بودنه !
حکایت خیلیاست...e²
یا مثل پادشاه راه برو
یا مثل کسی که براش مهم نیست
پادشاه کیه..!!
وقتی آرایشت بیشتر از عقلت وزن داره راجع به زیبایی حرف نزن 🙏
️کاشکی مث ناخن و مژه و گونه و...
شعورم میشد کاشت تـو بعضیا..
حقیقتاً پایین بودنِ کیفیتِ زندگیِ هر آدمی، به این بستگی داره که تا چه اندازه پیگیرِ زندگیِ دیگرانه...
️