تــو را دیــدمــت... بعد عــمــری سلام ببین اشـــک شــوقــی که ریزد مـــدام مــانـــدم یا نــمــانــدم به پای تو مــانــدم یا نــمــانــدم (( آمدی جانَـــــم به قُربانَــــت ولی حالا چـــرا؟ بی وَفا حالا که من اُفتاده ام از پا چــــرا؟ اُفتاده ام از پا چــــرا؟ ))️