جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند سکوت / بهترین متن سکوت [پیشنهادی]

841 پست
متن های سکوت گلچین بصورت بلند , تعداد 841 متن سکوت به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند سکوت / بهترین متن سکوت [پیشنهادی]
سکوت غمگین سکوت سکوت - جدیدها سکوت انگلیسی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
.گاهی اوقات یه‌سری آدم‌ها تورو به یه مرحله‌ای می‌رسونن که حتی جا برای گلایه باقی نمی‌ذارن. با خودت می‌گی می‌خوای چیو به کی توضیح بدی؟ می‌خوای چیو نجات بدی؟ نتیجه که نداره؛ پس دیگه بیخیال. این یعنی اون آدم‌ آنقدری ناامیدت کرده که دیگه بخوای هم نمی‌تونی کاری کنی.️
5.0
غمگین جدایی حقیقت سکوت
مهربون ترین قلب ها
بیشترین تنفر رو دریافت کردن
هر اعتماد به نفسی
بعد از کلی نا امیدی به وجود اومده
قشنگ ترین لبخند ها
غمگین ترین داستان ها رو قایم میکنن
بلند ترین قهقه های
بیشترین اشک هارو پشتشون دارن
زیبا ترین چشم ها
سختی های زیادی رو دیدن
صورتی که همیشه خندانه
دردناک ترین مشکلات رو پنهان میکنه
اونی که از همه قوی تره
عمیق ترین درد ها رو تحمل کرده️
4.8
غمگین تنهایی زندگی سکوت بی تفاوت
نصب برنامه اندروید تاوبیو
میدونی یه وقتایی به جایی میرسی که حتی دیگه نمیخای به مشکلاتت فکر کنی
اینقدر خسته شدی که دیگه نمیخوای راجبش با کسی حرف بزنی یا بحث مشکلاتتو پیش بکشی
حتی نمیخوای راجب حل کردنشون صحبت کنی
فقط میخوای ازشون فرار کنی...❤️‍🩹

-رُزِ زَخمی️
5.0
غمگین سکوت خسته زندگی
نمی توانم حـرف بـزنم
کـه اگـر حـرف بـزنـم
در اشـک هـایـم غـرق خواهـم شـد؛
می دانم،
مـی شـنوم،
مـی بیـنم؛
امـا نمـیتـوانـم چـیـزی بگویـم🙂
4.3
غمگین روانشناسی سکوت سرکوب احساسات کرختی عاطفی رنج درونی
این متن به زیبایی پدیده «سکوت گزینشی» یا «کرختی عا...

سکوت تلخ؛ وقتی سرکوب احساسات مانع حرف زدن می‌شود:

این متن به زیبایی پدیده «سکوت گزینشی» یا «کرختی عاطفی» را به تصویر می‌کشد. در روانشناسی، گاهی شدت احساسات به قدری بالاست که سیستم عصبی برای محافظت از فرد، توانایی او را در بیان کلامی مختل می‌کند، حتی زمانی که ذهن کاملاً آگاه است. این یک مکانیسم دفاعی پیچیده است که بار سنگینی بر دوش روان می‌گذارد.

راهکار:

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، به جای صحبت کردن، راه‌های جایگزین مانند نوشتن، نقاشی کشیدن یا یادداشت‌برداری از افکار را امتحان کنید. این روش‌ها به پردازش تدریجی احساسات کمک کرده و از شدت فشار درونی می‌کاهند.

مشابه ها
‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌'عُ‍‌م‍‌رْیٖ بٰ‍‌اشَ‍‌د'𝑱𝒐𝒃𝒓𝒂𝒏'کُ‍‌ن‍‌یٖ‍‌م'
-خُ‍‌وْب‍‌یٖ را چَ‍‌ن‍‌د بٰ‍‌ار..بَ‍‌دیٖ را چَ‍‌ن‍‌دّ صَ‍‌د بٰ‍‌ار-👊🏽🚶🏿‍♀️!
5.0
غمگین تیکه دار خسته سکوت زندگی
‌بعد از یه زمانے من دیگه خودمم نبودم!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0

ᴀғᴛᴇʀ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ ɪ ᴡᴀs ɴᴏ ʟᴏɴɢᴇʀ ᴍʏsᴇʟғ!
غمگین تنهایی خسته حقیقت سکوت
میدونی اوج دلتنگی کجاست؟!
اونجا ک دلت براش تنگ شده ولی میترسی بهش پیام بدی اگ سرد جواب بده چی؟!
میبینی که داره یکی دیگه رو بغل میکنه ولی نمیتونی اعتراضی بکنی اخه با تو اونقد صمیمی نیست که ربطی به تو داشته باشه رفتارش
فقط میتونی با بغض بهش نگاه کنی.
همین:) ️
5.0
غمگین رفاقتی خاطره سکوت
♠️تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست♠️
🖤دوستی با هرکه کردم عاقبت قلبم شکست🖤
♦️آن قدر رنجی که دنیا بر دل ما میکند♦️
♠️🖤بر دل هرکس کند ترک دنیا میکند:)🖤♠️️
4.2
غمگین تنهایی سکوت
روانشناسا میگن؛

اگه فردی زیاد میخنده
از درون تنهاست
اگه زیاد میخوابه ،ناراحته
اگه کم و سریع حرف میزنه،
داره یه چیزیو مخفی میکنه
اگه بلند حرف میزنه ،
میخاد شنیده شه
اگه زیاد غذا میخوره ،
استرس داره
اگه چیزا ساده عصبانیش میکنه،
نیاز به محبت داره...️
4.9
غمگین حقیقت بی تفاوت سکوت
خیلی وقتِ دیگه زندگی خوش نمیگذره
، فقط میگذره:)🪦

𝐋𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐮𝐧
𝐚𝐧𝐲𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐈𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 :)

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
4.2
غمگین تنهایی خسته دلتنگی سکوت
فکرنکنم آدمی باشه که هیچ مشکلی تو زندگیش نداشته باشه یا انقدر سنگدل باشه که دلتنگ نشه، ولی اینو خوب میدونم که آدم میتونه خیلی طبیعی تا کنه، بخنده و ادامه بده بدونِ اینکه کسی بفهمه چه غوغایه تو دلشه..️
5.0
غمگین بهترین ها حقیقت بی تفاوت سکوت
مبادا چند ساعت دیرتر به زندگی کردن فکر کنید
فدای سرت اگه اون چیزی که میخواستی نشد
باید تاخت باید زد به سیم اخر، باید دل به دریا زد
هیچ چیز در این زندگی آنقدر سخت نیست که هیچ وقت حل نشه.
هیچ چیز آنقدر تلخ نیست که رد نشه
هیچ چیز آنقدر بد نیست که خوب نشه ..
حال خوب پیچیدگی و زرق و برق نمیخواد!
فقط کافیه دل بزرگ و دیوونه ای داشته باشی
از این تنها فرصتی که برای زندگی داری استفاده کن.

5.0
موفقیت بهترین ها زندگی انگیزشی سکوت
وقتی قلبی رو عاشق خودت کردی...
وقتی وجودی رو به خودت وابسته کردی...
وقتی نفس های یکی رو به نامت زدی...
وقتی وجودی رو به خودت گره زدی...
فقط امانت دار خوبی باش...!
ترکش نکن،تنهاشم نزار
اگ‌بری وتنهاش بزاری چه با خدافظی،چه بی خدافظی،میمیره،بخدا میمیره...
نه اینکه نفسش قطع بشه،نه...
احساسش میمیره،مرگ احساس یه آدم بدترین مرگ‌دنیاست...💔🥲️
4.9
غمگین بهترین ها سکوت خسته دلتنگی

ب‍‍‌ع‍‌‍‍‌ض‍‌‍ی وق‍‌ت‍‌ا ان‍‌ق‍‌د آر‍و‍م‍‌‍ی کہ ان‍‌گ‍‌ار ه‍‌ی‍‌چ دردی ن‍‌‌ی‍‌‍س
ول‍‌‍ی ای‍‌ن آرا‍م‍‌‍ش ن‍ی‍‌س ‍ب‍‌‍ی ح‍‌س‍‌یہ ‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‎‎‌‌‎‌‌‎‎‎‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌..͜️
5.0
غمگین سکوت
کاش‍ یکی‍ بود.!🕷".
میشست‍ کنارم‍ میگفت‍ :)🗄".
هیچی‍ نگو خودم‍ دیدم‍.!🔌".
چقدر عذاب‍ کشیدی‍.🙁!🎧".
من‍ پیشتم‍ تآ آروم‍ شی‍ ....📓".
کاش‍ یکی‍ میگفت‍.!🎥".
میدونم‍ چرا قلبت‍ درد میکنح‍♥️ :)🐾".
میگفت‍ میدونم‍ چرا سرت درد میکنح‍😢 ‍:)📷".
میدونم‍ چرا گریح‍ میکنی‍‍.!🗞".
میگفت‍ امشبو پیشتم‍ :)🎙".
ط آروم‍ بخاب‍.🙂!🎶".
وقتی‍ هم‍ عز خاب‍ بیدار میشدم‍ میگفت‍.!📻".
دیدی‍.؟!. همش‍ یه‍ کابوس‍ بود.!😥 :)📡".

5.0
غمگین سکوت
-کسی من رو جدی نمیگیره،به حرفام گوش نمیدن فقط چون فکر میکنند باز هم دارم شوخی میکنم در صورتی که من توی جدی ترین حالت ممکنم هستم. دوست داشتنم رو جدی نمیگیرن،توانایی‌هام رو جدی نمیگیرن،ناراحتیام رو جدی نمیگیرن و گاهی اوقات حتی وجودم رو هم جدی نمیگیرن.
احساس خستگی رو توی تمام‌ وجودم حس میکنم ولی کسی رو پیدا نمیکنم تا به حرفام گوش بده و جدیم بگیره،همه در اخر من رو مسئول خوب کردن حالشون میبین️
5.0
تنهایی جدایی حقیقت سکوت دلتنگی
کودکی :
چرا انقد حرف میزنی بچه
ساکت باش سرممم رفت

الان :
_چرا انقد ساکتی؟
_هیچ اتفاقی تو زندگیت نمیوفته که بخای تعریف کنی؟
_چه زندگی حوصله سر بری میای مدرسه میری خونه همش که خابی

مغزم:
اگه حرف بزنم و مزاحم باشم چی؟
اگه حرف بزنم و حرف خاصی نباشه چی؟
اگه این حرفو بزنم و براش مهم نباشه چی؟
اگه حرف بزنم و مسخرم کنن چی؟
اگه حرف بزنم و ازم سواستفاده کنن چی؟

پس نه چیزی نمیگم:)


_مبیم")!️
5.0
غمگین دخترانه سکوت
همیشه سیگار کشیدنت عذابم میداد راستشو بخوای بیشتر از روی حسادتم بود، نه که بخوام مثل شاعرها و نویسنده ها بگم چون لبات بهش میخورد حسودیم میشد نه، حسادت میکردم چون میدونستم آدما وقتی سیگاری میشن که خیلی غصه داشته باشن و غصه داشتن میتونه از نداشتن یه آدم به وجود بیاد، من که کنارت بودم، پس مطمئنا اونی که غُصشو میخوردی من نبودم ..
خاکستریـ️
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت سکوت سیگار
𓆩👽𓆪
#اروزم_مرگ🤤🖤

#دپ.ترین.دختر.این.شهرم.💔✨

#انتقام😉🤞🏽

#صفر.چهاربیصت🍀⚡

#زندگی_زندان_سرد_ارزوهاست🕊🥀

#خط.قرمزم❌️🤙🏾️
5.0
شاخ غمگین قاضی بی تفاوت سکوت
من همینم که میبینی .
ساکتم ،واسه آدمایی که نمیخوامشون.
پرحرفم ، واسه آدمایی که دوستشون دارم.
عصبیم، واسه آدمایی بی لیاقت.
و مهربونم ، واسه آدمایی که برام با ارزشن (:️
4.9
بهترین ها تنهایی حقیقت سکوت زندگی
اگه بخوای تمام آدمای سمی رو کنار بذاری
‏علاوه بر تنها شدن باید خودتم حذف کنی!
‏چون گاهی ما سمی ترین آدم برای خودمونیم
‏پس شاید بهتر باشه به جای این کنار گذاشتن ها
‏راه تعامل با کسانی که
‏باعث رنجمون هستن رو یاد بگیریم
‏و در کنارش دوست بهتری برای خودمون باشیم️
4.9
بهترین ها فلسفی حقیقت زندگی سکوت
آدم توی اعصاب خوردی‌هاش، چهار تا داد
میزنه، در اتاق رو محکم‌ میکوبه به هم ولی
بازم گوشش به دره، که یکی بیاد در بزنه ببینه
چی شده؛ آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش
کنه از بیرون، که بفهمه درون دلش چه خبره
اگر این نبود که در رو محکم نمی‌بست.
می‌بست؟🤍🥃️
4.8
غمگین حقیقت سکوت
در “نقاشی هایم” تنهاییم را پنهان می کنم. . .

در “دلم” دلتنگی ام را. . .

در “سکوتم” حرف های نگفته ام را. . .

در “لبخندم” غصه هایم را. . .

دل من. . . چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !!!

ساده می خندد !!!

ساده می پوشد !!!

دل من. . . از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !!!

ساده می شکند !!!

ساده می میرد !!!

و دل من چقدر گرفته .....️
5.0
غمگین تنهایی خسته زندگی سکوت
قسمت تلخ زندگی اونجاست که
مجبوریم بدون آدمایی که
دوستشون داریم ادامه بدیم :)
‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‎‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‍‌‌‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
غمگین سکوت
الان‌دقیقاًاونجام‌که‌مولانامیگه:
‹ دردل‌رنج‌هاباشدکه‌آن‌به‌هیچ‌
دارویی‌خوش‌نشود . .
نه‌بخفتن،نه‌به‌گشتن،نه‌به‌خوردن؛
الابه‌دیداریار:)♥️′🔗′ ›
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی سکوت
زَخم بَرداشتم اما نَمُردَم!
تَرَک بَرداشتَم اما نَشکستم!
خَمیدهِ شُدم اما لِه نَشُدَم!
خَسته بودَم اما ادامه دادَم!
این بود خُلاصه‌ِی داستانِ زندگیِ من...️
4.8
غمگین تنهایی حقیقت سکوت خسته