.
.
.️
سکوت کن گاهی سبک نشی سنگین تری...
️هرچقدر حرفایه دلت بیشتر و دلت پرترمیشه همونقدرم ساکت ترو کم حرف ترمیشی!
️اونجا که میخوای یه حرفی بزنی بعد با خودت میگی نتیجه که نداره، پس بیخیال. اونجا بقول فروغ ابتدای ویرانیست.
️گفت: هیچکس از دوری و نبود هیچکسی نمُرده، مُرده؟
تو دلم گفتم: مرده ها که زبونِ گفتن ندارن!
عزیزان من واقعا نمیدونم اطلاعات زندگی من چی به شما اضافه میکنه که انقدر پیگیر فهمیدنش هستین🙂
️یکی از نشانه های رشد عقل اینه که بعد از تموم شدن حرفات نگی "آخ کاش اینو نگفته بودم"¹³⁸⅜))
️آخرین سنگر سکوته بعضی حرفا هیچوقت گفتنی نیست(:
️مرگِ ما درست از روزی آغاز می شود که در برابر آنچه مهم است؛ سکوت مى كنیم !
️