حوالی ظهر بود که به جلوی در خانه رسید ؛ طبق روال سال های گذشته به دو کلمه ی ماندن و رفتن اندیشید، عمیق بودند، آن دو کلمه بسیار عمیق بودند، آنقدر که هرگز نتوانست از آنها بیرون بیاید :) ️
4.8
غمگین فلسفی دلتنگی ادبی شاعر چشم تو بودن از اول تقدیر من
دل رفتارت شدم
یارا ببخش تقصیر من
آرزو دارم که قید تو باشم تا ابد
دست های نرم نازوکت تا ابد
زنجیر من
🫴🏻🥀❤️🩹️
دل رفتارت شدم
یارا ببخش تقصیر من
آرزو دارم که قید تو باشم تا ابد
دست های نرم نازوکت تا ابد
زنجیر من
🫴🏻🥀❤️🩹️
3.3
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی یه فکت هست میگه..
وقتی دلتنگ کسی هستی آدم دیگه ای میشی:»
عصبی تر,کلافه تر,تلخ تر,بداخلاق,سردرگم و..
و جالب اینه با آدمای اطرفات هم کاری نداری و برات اهمیتی ندارن،هیچی خوشحالت نمیکنه و اگر این دلتنگی ادامه پیدا کنه دیگه هیچوقت اون آدم قبلی نمیشی..!:)
ᯓ️
وقتی دلتنگ کسی هستی آدم دیگه ای میشی:»
عصبی تر,کلافه تر,تلخ تر,بداخلاق,سردرگم و..
و جالب اینه با آدمای اطرفات هم کاری نداری و برات اهمیتی ندارن،هیچی خوشحالت نمیکنه و اگر این دلتنگی ادامه پیدا کنه دیگه هیچوقت اون آدم قبلی نمیشی..!:)
ᯓ️
3.2
غمگین روانشناسی دلتنگی روانشناسی هیجانات تغییر هویت تنظیم هیجانی این دیدگاه که دلتنگی میتواند هویت و رفتار فرد را ...
میدونی عزیزم امشب داشتم به آسمون
نگاه میکردم وگله میکردم از خداوند که
ازاین همه آدم چرا تورا از من گرفت چنان
بغضی دلمو گرفته بود که با صدای بلند
شروع به گریه کردن کردم خلاصه بگم که
زندگی من بدون تو هیچ معناومفهومی نداره
واز خدا میخوام که منو پیش تو بیاره تا در
اون دنیا با آرامش درکنار هم باشیم️
نگاه میکردم وگله میکردم از خداوند که
ازاین همه آدم چرا تورا از من گرفت چنان
بغضی دلمو گرفته بود که با صدای بلند
شروع به گریه کردن کردم خلاصه بگم که
زندگی من بدون تو هیچ معناومفهومی نداره
واز خدا میخوام که منو پیش تو بیاره تا در
اون دنیا با آرامش درکنار هم باشیم️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی مشابه ها
بعضی وقت ها دلم میخواهد
حالم بد باشد
دنبال بهانه میگردم که غمگین باشم
فقط برای یک چیز
که توبیایی وبا نگرانی بپرسی
ازچه چیزناراحتی
و من بگویم: 'هیچ'
دلم برای نگرانیت تنگ شده بود
3.6
عاشقانه غمگین ادبی عشق یک طرفه دلتنگی بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً️
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً️
3.5
غمگین مذهبی خسته دلتنگی در زندگی زخمهایی هست که مثل خوره روح را آهسته در انزوا میخورد و میتراشد. این دردها را نمیشود به کسی اظهار کرد، چون عموماً عادت دارند که این دردهای باورنکردنی را جزو اتفاقات و پیشآمدهای نادر و عجیب بشمارند.️
3.3
غمگین خسته دلتنگی دلم برای پریدن
و عاشقانه دویدن
ز روی جوی گذشتن
غمِ زمانه ندیدن
دلم برای رهایی
چونان نسیم، وزیدن
چو کودک از همه دنیا؛
به کامِ خویش رسیدن
دلم گرفته که قدری
به حال خویش بمانم
و هیچ چیز نفهمم
و هیچ چیز ندانم...🖤️
و عاشقانه دویدن
ز روی جوی گذشتن
غمِ زمانه ندیدن
دلم برای رهایی
چونان نسیم، وزیدن
چو کودک از همه دنیا؛
به کامِ خویش رسیدن
دلم گرفته که قدری
به حال خویش بمانم
و هیچ چیز نفهمم
و هیچ چیز ندانم...🖤️
4.7
غمگین شعر حقیقت دلتنگی یہ چیزایے هست ڪـہ هیچ وقت نمیشہ اونا رو برگردوند
سنگے ڪہ پرت میشہ⇒
حرفے ڪہ زده میشہ⇒
موقعیتے ڪہ از دست میره⇒
زمانے ڪہ میگذره⇒
دݪے ڪہ میشڪنہ⇒
هیچ وقت نمیشه اینا رو برگردوند
پس هواست باشہ...!!!🙂
4.9
غمگین تنهایی دلتنگی تو این خونهی خالی، صدات نمیاد
انگار یه چیزی گم شده، دیگه نمیاد
عکسات رو دیواره، نگات نمیاد
دلم تنگه واسه اون روزا، صدات نمیاد
تو رفتی و من موندم، با یه دنیا درد
تو این شهر شلوغ، کسی حالتو نپرسید
شب و روزم یکی شده، بی تو داداش
دیگه هیچی قشنگ نیست، حتی یه خراش
کاش میشد برگردی، فقط یه لحظه
تا دلم آروم شه، از این همه غصه️
انگار یه چیزی گم شده، دیگه نمیاد
عکسات رو دیواره، نگات نمیاد
دلم تنگه واسه اون روزا، صدات نمیاد
تو رفتی و من موندم، با یه دنیا درد
تو این شهر شلوغ، کسی حالتو نپرسید
شب و روزم یکی شده، بی تو داداش
دیگه هیچی قشنگ نیست، حتی یه خراش
کاش میشد برگردی، فقط یه لحظه
تا دلم آروم شه، از این همه غصه️
3.4
عاشقانه غمگین دلتنگی نمیتوانم بگویم چگونه برایم عزاداری کنی
نمیتوانم تورا قانع کنم که
اگر سالگرد مرگم را فراموش کردی
یا حتی روزها و هفته ها گذشت
و یادی از من نکردی
عذاب وجدان نداشته باشی
اما دلم میخواهد تو زندگی کنی... :)
️
نمیتوانم تورا قانع کنم که
اگر سالگرد مرگم را فراموش کردی
یا حتی روزها و هفته ها گذشت
و یادی از من نکردی
عذاب وجدان نداشته باشی
اما دلم میخواهد تو زندگی کنی... :)
️
4.5
_Book
- دلت تنگ شده براش؟
+ من :💔
yes yes yesyes
yesyes yes yes yes
yes yes yes yes yes
yes yes yes yes yes
yes yesyes yes yes
yes yes yesyes️
+ من :💔
yes yes yesyes
yesyes yes yes yes
yes yes yes yes yes
yes yes yes yes yes
yes yesyes yes yes
yes yes yesyes️
3.6
عاشقانه تنهایی دلتنگی دلتنگ کسی شدن دوستت دارم شکل قلب با متن ...
شاید فردا نباشم
شاید امروز برم
شاید بمیرم و تا ابد برم
ولی قبل از رفتن می خوام
ببینمت
می خوام لمست کنم
می خوام برقصم با تو
می خوام بخندم
من قبل مردن باید ببینمت️
شاید امروز برم
شاید بمیرم و تا ابد برم
ولی قبل از رفتن می خوام
ببینمت
می خوام لمست کنم
می خوام برقصم با تو
می خوام بخندم
من قبل مردن باید ببینمت️
3.4
عاشقانه شعر زندگی دلتنگی دوستت دارم کاش یک نفر بود
که دوستم داشت
که دوستش داشتم
و همین را برای همیشه میگفت
و همین را برای همیشه میگفتم
همین دوستت دارم را
به همین سادگی…
❤️🩹❤️🔥🖤️
که دوستم داشت
که دوستش داشتم
و همین را برای همیشه میگفت
و همین را برای همیشه میگفتم
همین دوستت دارم را
به همین سادگی…
❤️🩹❤️🔥🖤️
3.6
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی دوستت دارم امامحسنعلیهالسلام
حالِ مولای متقین را نظاره میکرد،
و میگفت: پدر جان؛
کمر مرا شکستی!
چگونه تو را با این حال میتوانم ببینم...؟!
| منتهیالآمال،ج۱،ص۲۳۸️
حالِ مولای متقین را نظاره میکرد،
و میگفت: پدر جان؛
کمر مرا شکستی!
چگونه تو را با این حال میتوانم ببینم...؟!
| منتهیالآمال،ج۱،ص۲۳۸️
4.7
غمگین مذهبی پدر بامعرفت دلتنگی گویــٰا هنـوز باورِ زیـنـب نمیشـود
بر سیـنهی امـام...؟
بماند بقیهاش
پیراهنی کـه فاطمه با گریه دوخته
در بینِ ازدحـام...؟
بماند بقـیهاش
__️
بر سیـنهی امـام...؟
بماند بقیهاش
پیراهنی کـه فاطمه با گریه دوخته
در بینِ ازدحـام...؟
بماند بقـیهاش
__️
4.8
غمگین مذهبی خواهر امام حسین دلتنگی قصه سی سحر و مهمانی به پایان آمد
نرفته دلتنگ شدم
اصلا کی و از کجا آمده بود و به کجا رفت
که مثل تندروترین اسب سوار آمده بود
خداحافظ ای ماه مبارک رمضان️
نرفته دلتنگ شدم
اصلا کی و از کجا آمده بود و به کجا رفت
که مثل تندروترین اسب سوار آمده بود
خداحافظ ای ماه مبارک رمضان️
4.2
مذهبی مهربانی خدا زندگی دلتنگی برایم شعر بفرست
حتی شعر های که عاشقان دیگرت برای تو میگویند
می خواهم بدانم،
دیگران که دچار تو می شوند،
تا کجای شعر پیش میروند؟
تا کجای عشق؟
تا کجای جاده ای که من در انتهای آن ایستاده ام.️
حتی شعر های که عاشقان دیگرت برای تو میگویند
می خواهم بدانم،
دیگران که دچار تو می شوند،
تا کجای شعر پیش میروند؟
تا کجای عشق؟
تا کجای جاده ای که من در انتهای آن ایستاده ام.️
3.6
غمگین فلسفی دلتنگی نامردی دوستت دارم گوشهایم را میگیرم!
چشمهایم را میبندم!
زبانم را گاز میگیرم!
ولی حریف افکارم نمیشوم!
چقدر دردناک است فهمیدن...
خوشبحال عروسک آویزان به آیینه ماشین،
تمام پستی بلندی زندگیش را فقط میرقصد...-
-کاش زندگی از آخر به اول بود..
پیر بدنیا میآمدیم..
آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم..
سپس کودکی معصوم میشدیم و در،
نیمه شبی با نوازشهای مادر آرام میمردیم...!!!️
چشمهایم را میبندم!
زبانم را گاز میگیرم!
ولی حریف افکارم نمیشوم!
چقدر دردناک است فهمیدن...
خوشبحال عروسک آویزان به آیینه ماشین،
تمام پستی بلندی زندگیش را فقط میرقصد...-
-کاش زندگی از آخر به اول بود..
پیر بدنیا میآمدیم..
آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم..
سپس کودکی معصوم میشدیم و در،
نیمه شبی با نوازشهای مادر آرام میمردیم...!!!️
3.4
غمگین فلسفی دلتنگی زندگی من در خیالم با تو سخن میگویم
من در خیالم با تو خنده بر لب میزنم
من در خیالم با تو در زیر باران قدم میزنم
امان، امان از تو که حتا یک ثانیه هم مرا تصور در خیالت نمیکنی 🖐🏼🥹️
من در خیالم با تو خنده بر لب میزنم
من در خیالم با تو در زیر باران قدم میزنم
امان، امان از تو که حتا یک ثانیه هم مرا تصور در خیالت نمیکنی 🖐🏼🥹️
3.5
غمگین عاشقانه حقیقت دلتنگی دوستت دارم اگر عقربه ها می ایستاد ⏱️
اگر انسان ها متوقف میشدند 👥
اگر زمان به عقب بر میگشت ↩️
اگر قلب هایمان باری دیگر رنگی بود🌈
تورا میتوانستم
ای دور !
از دور
باری دیگر ببینم 🫂.
-- VEGA️
اگر انسان ها متوقف میشدند 👥
اگر زمان به عقب بر میگشت ↩️
اگر قلب هایمان باری دیگر رنگی بود🌈
تورا میتوانستم
ای دور !
از دور
باری دیگر ببینم 🫂.
-- VEGA️
3.6
عاشقانه شعر دلتنگی بازگشت زمان فلسفه زمان آرزو VEGA در این اثر دلنشین، با چالش کشیدن خطی بودن زما...
من از او گفتم او از قلبش
از من نتپید و ندید قلبم
از بی تو بودن من رنج دارم
از روز های بی تو من ترس دارم
از گرگ میش سپیده دم گفتم
از نبودت در بسترم گفتم
سکوتت را شنودم
غرورم را شکوندم
تیکه های برنده اش را جمع کردم
تیزی بر رگ کشیده با دنیا قهر کردم
در نبودت در عبورت من همونم
در جهانم غرق شدم و محو همانم
تیله های کهربایی
حکم گنج و عشق ربایی،
انتظار بازگشت
دیدگانت خار گشت:(:️
از من نتپید و ندید قلبم
از بی تو بودن من رنج دارم
از روز های بی تو من ترس دارم
از گرگ میش سپیده دم گفتم
از نبودت در بسترم گفتم
سکوتت را شنودم
غرورم را شکوندم
تیکه های برنده اش را جمع کردم
تیزی بر رگ کشیده با دنیا قهر کردم
در نبودت در عبورت من همونم
در جهانم غرق شدم و محو همانم
تیله های کهربایی
حکم گنج و عشق ربایی،
انتظار بازگشت
دیدگانت خار گشت:(:️
3.9
غمگین شعر عشق یک طرفه دلتنگی آهای وطن فروشا ، آهای اسرائیل کودک کش ، آهای آمریکای متجاوز
بخندید که این آخرین خنده های شما میشه ، پاره تنمونو ازمون گرفتید تیکه تیکتون میکنیم .
خواهیم دید چه میشود ....🖤🥀
بترسید که دنیای بدون سید علی ترسناک است ..️
بخندید که این آخرین خنده های شما میشه ، پاره تنمونو ازمون گرفتید تیکه تیکتون میکنیم .
خواهیم دید چه میشود ....🖤🥀
بترسید که دنیای بدون سید علی ترسناک است ..️
3.1
غمگین مذهبی دلتنگی نامردی سکوت پسر ها میتوانند گریه کنند !
پسر ها میتوانند برابری بخواهند !
پسر ها میتوانند صورتی بپوشند!
پسر ها متوانند برقصند ، بترسند !
به پسر ها هم تـ...ـجاوز میشه پسر ها هم نیاز به توجه دارند پسر ها هم سختی زیادی رو به دوش میکشن !
بیاید همدیگه رو درک کنیم :)❤️🩹️
پسر ها میتوانند برابری بخواهند !
پسر ها میتوانند صورتی بپوشند!
پسر ها متوانند برقصند ، بترسند !
به پسر ها هم تـ...ـجاوز میشه پسر ها هم نیاز به توجه دارند پسر ها هم سختی زیادی رو به دوش میکشن !
بیاید همدیگه رو درک کنیم :)❤️🩹️
3.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی مثل هر شب، دلم میگیره و یاد تو مثل سایهای سنگین رو قلبم نشسته. توی این تاریکی، تنها چیزی که برام باقی مونده، یاد توست. تو دلیل نفس کشیدنم بودی و حالا بدون تو، هر نفس مثل یک درد عمیق توی سینهم حس میشه. کاش میتونستم برگردم به روزهایی که با تو بودم و دنیا رنگ و بوی دیگهای داشت…….🖤🚬️
3.3
عاشقانه غمگین غم فراق خاطرات احساسات عمیق دلتنگی درد ناشی از دوری، بخشی از تجربه انسانی است. این اح...
𝓑𝓻𝓸𝔀𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓲𝓻𝓼, 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓪𝔃𝓲𝓮𝓼𝓽 𝓬𝓻𝓲𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 مرور خاطرات، احمقانهترین جنایتیه که آدم در حق خودش میکنه...
️5.0
غمگین فلسفی دلتنگی #بیوگرافی🍃😹
وقتی دشمنه رفیق خودم باید دله پارمو خودم بخیه کنم↝i↜̾̾̾̾̾̾̾🌳️
وقتی دشمنه رفیق خودم باید دله پارمو خودم بخیه کنم↝i↜̾̾̾̾̾̾̾🌳️
4.4
غمگین رفاقتی دلتنگی قهر #مـتـن👀'🫀 ۫ ּ ⭑𖦆
بیخیال خیالت میشوم…
و میسپارمت به دست “او”…
اما چه کنم ک “او”
فقط یک ضمیر “سوم شخص غایب” نیست
“او” کسی است که
تمام هستی این “اول شخص مخاطب”
حاضرت را به آتش کشیده است…
‹ کُنجِدل🫀›️
بیخیال خیالت میشوم…
و میسپارمت به دست “او”…
اما چه کنم ک “او”
فقط یک ضمیر “سوم شخص غایب” نیست
“او” کسی است که
تمام هستی این “اول شخص مخاطب”
حاضرت را به آتش کشیده است…
‹ کُنجِدل🫀›️
4.5
عاشقانه دلتنگی دوستت دارم