آدم دلش تنگ بشه زنگ میزنه، پیام میده، سراغتو میگیره، عکساتو نگاه میکنه، ویساتو گوش میده، آهنگایی که تو دوست داری رو گوش میده، بین آدما دنبال تو میگرده، اصلا یهو بی دلیل میره کنار پنجره، نمیدونم، یه کاری میکنه دیگه، حتی اگه کاری هم نکنه حداقلش اینه که بی حوصله میشه، بداخلاق و عصبی میشه، کم طاقت میشه، بی تاب و بی قرار میشه، یه چیزی میشه بلاخره، نمیشه آدم بگه دلتنگم، ولی با وقتایی که دلتنگ نبوده فرقی نکرده باشه که، میشه️
3.3
عاشقانه روانشناسی دلتنگی روانشناسی احساسات تغییرات رفتاری ارتباط عاطفی این متن به زیبایی نشان میدهد که دلتنگی تنها یک حس...
امسال بهار میآید، اما بیحضور تو…
جای خالیات در میان تبریکهای سال نو، بلندتر از هر صدایی به گوش می رسد.
امسال عید جای خنده هایت درد میکند
روحت شاد!(:️
جای خالیات در میان تبریکهای سال نو، بلندتر از هر صدایی به گوش می رسد.
امسال عید جای خنده هایت درد میکند
روحت شاد!(:️
3.2
غمگین دلتنگی ‹ هرموقع غمگین شدی خودتو بغل کن..! ›
5.0
⌜𝗛𝗨𝗚 𝗬𝗢𝗨𝗥𝗦𝗘𝗟𝗙
ᴡʜᴇɴᴇᴠᴇʀ ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴀᴅ 🌏⌝
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
تو تنهـا آرِزویِ منی••͜♡!
5.0
●━─ᵁ ᴬᴿᴱ ᴹᵞ ᴼᴺᴸᵞ ᵂᴵˢᴴ ─── ⇆.
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
مشابه ها
بنظرم این شعر استاد شهریار یه شاهکاره:
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم، بمان
بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار، نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار، نه...️
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم، بمان
بار دیگر میکنم خواهش ولی اصرار، نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار، نه...️
3.0
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی خسته پیام تسلیت و همدردی از طرف افغان ها به مردم شریف ایران🇮🇷🫂🇦🇫
در این روزهای تاریک و پر از درد، وقتی صدای انفجار، آسمان شهرهای ایران را میلرزاند و دلهای بیگناه در آتش جنگ میسوزد، قلب ما در افغانستان نیز همراه با شما میتپد؛ با درد، با اندوه، با اشک.
من، به عنوان یک افغان، که خود زخمهای جنگ را از نزدیک دیدهام، خوب میدانم آوارگی یعنی چه، بیکسی یعنی چه، و داغ عزیزان بر دل نشاندن یعنی چه...!🇮🇷🥹🇦🇫️
در این روزهای تاریک و پر از درد، وقتی صدای انفجار، آسمان شهرهای ایران را میلرزاند و دلهای بیگناه در آتش جنگ میسوزد، قلب ما در افغانستان نیز همراه با شما میتپد؛ با درد، با اندوه، با اشک.
من، به عنوان یک افغان، که خود زخمهای جنگ را از نزدیک دیدهام، خوب میدانم آوارگی یعنی چه، بیکسی یعنی چه، و داغ عزیزان بر دل نشاندن یعنی چه...!🇮🇷🥹🇦🇫️
4.2
غمگین مناسبتی دلتنگی در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم:
چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.
بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.
و گفت:
دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان️
چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.
بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.
و گفت:
دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان️
3.7
عاشقانه دلتنگی دوستت دارم با تو تجربه کنم و قسمت نشد. بافتن زلف زیبایت که همچون مسیر عشق، پرپیچوخم است؛ بوسیدن روی زیبایت که خورشید، محبتش را نثار آن کرده است؛ نوازش گونههایت و بوسه زدن بر لبهایت، که برای من اکنون چیزی جز آرزویی واهی نیست.
هرگاه نبودنت به ذهنم میآید، چشمهایم زبانِ قلبم میشوند. و همچو باران میبارند. از اینکه گذاشتم بروی، بسیار پشیمانم؛ با این حال، این حق را برای خود قائل نیستم که تو را فقط برای خودم بخواهم²️
هرگاه نبودنت به ذهنم میآید، چشمهایم زبانِ قلبم میشوند. و همچو باران میبارند. از اینکه گذاشتم بروی، بسیار پشیمانم؛ با این حال، این حق را برای خود قائل نیستم که تو را فقط برای خودم بخواهم²️
3.6
عاشقانه غمگین حسرت عشق پشیمانی از رفتن دلتنگی آرزوی واهی آیا میدانستی مغز انسان در زمان عشق، همان مواد شیم...
اون عده احمق هایی که...
به ما میگفتیم آقاتون رفته زیرزمین غایم شده...
بیاید جواب بدید...
آقامون الان کجاست؟!
بازم زیرزمینه؟!
احمقا بازم زیرزمین غایم شده؟!
قبل از اینکه به ترامپ و نتانیاهو لعنت بفرستم
لعنت به شما وطن فروش ها
️
به ما میگفتیم آقاتون رفته زیرزمین غایم شده...
بیاید جواب بدید...
آقامون الان کجاست؟!
بازم زیرزمینه؟!
احمقا بازم زیرزمین غایم شده؟!
قبل از اینکه به ترامپ و نتانیاهو لعنت بفرستم
لعنت به شما وطن فروش ها
️
3.2
غمگین مذهبی حقیقت خسته دلتنگی یک نفر با صدای بلند موسیقی گوش میکنه
یک نفر مُدام سیگار میکشه زنی هنگام آشپزی
ترانهای غمگینرو زمزمه میکنه دختری به بهانه فیلم اشک میریزه پسری نیمهشب در خیابون پرسه میزنه، همه دلتنگندهمین.️
یک نفر مُدام سیگار میکشه زنی هنگام آشپزی
ترانهای غمگینرو زمزمه میکنه دختری به بهانه فیلم اشک میریزه پسری نیمهشب در خیابون پرسه میزنه، همه دلتنگندهمین.️
3.2
غمگین تنهایی دلتنگی انزوا موسیقی احساسات انسانی این متن تصویری از دلتنگی در زندگی روزمره ارائه می...
مینویسم از دلتنگی از تنهایی از غم و درد...
با اینکه دیگر دستانم نای نوشتن ندارد؛ مینویسم!
اما چه فایده که تو اینها را نمیخوانی!
مرا نمیبینی ...
عشقم به تو را نمیفهمی !...
در چشمانم زل میزنی ولی چیزی نمیگویی!
با دیگری میگردی و دستانش را میگیری! ... 💔
نویسنده: خودم ...(:🤍✨️
با اینکه دیگر دستانم نای نوشتن ندارد؛ مینویسم!
اما چه فایده که تو اینها را نمیخوانی!
مرا نمیبینی ...
عشقم به تو را نمیفهمی !...
در چشمانم زل میزنی ولی چیزی نمیگویی!
با دیگری میگردی و دستانش را میگیری! ... 💔
نویسنده: خودم ...(:🤍✨️
3.5
غمگین عاشقانه دلتنگی بیان احساسات خودابرازگری نوشتن درمانی دلنوشتههای شخصی، حتی زمانی که احساس میکنیم مخاط...
امدی در خواب من دیشب چه کاری داشتی؟
ای عجب از این طرف ها هم گزاری داشتی
راه را گم کرده بودی نیمه شب شاید عزیز
یا که شاید با دل تنگم قراری داشتی
مهربانی هم بلد بودی عجب نامهربان:))
بعد عمری یادت افتاده که یاری داشتی....!!!️
ای عجب از این طرف ها هم گزاری داشتی
راه را گم کرده بودی نیمه شب شاید عزیز
یا که شاید با دل تنگم قراری داشتی
مهربانی هم بلد بودی عجب نامهربان:))
بعد عمری یادت افتاده که یاری داشتی....!!!️
3.3
شعر عاشقانه احساسات پنهان عشق از دست رفته دلتنگی رویا و ناخودآگاه این شعر به زیبایی نشان میدهد که چگونه ناخودآگاه م...
باز پاییز شد
باران بارید و من با یادت
همه خیابان ها و پس کوچه های شهر را گشتم
کافه ای را دیدم که خاطراتم را زنده کرد
آن میز ، که جای ما دیگری نشسته بود
درحالی که این میز و صندلی هایش دقیقاً پارسال
متعلق به ما بود.
کجایی که بیایی و دوباره همانجای همیشگی بنشینیم و بوی قهوه به مشاممان بخورد و این تلخلی خستگی را در بدنمان ببرد.
اما من هنوزم به مکان هایی سر میزنم که تو نیستی
و روحت همیشه آنجاست.
نویسنده :آرزو بلوچی️
باران بارید و من با یادت
همه خیابان ها و پس کوچه های شهر را گشتم
کافه ای را دیدم که خاطراتم را زنده کرد
آن میز ، که جای ما دیگری نشسته بود
درحالی که این میز و صندلی هایش دقیقاً پارسال
متعلق به ما بود.
کجایی که بیایی و دوباره همانجای همیشگی بنشینیم و بوی قهوه به مشاممان بخورد و این تلخلی خستگی را در بدنمان ببرد.
اما من هنوزم به مکان هایی سر میزنم که تو نیستی
و روحت همیشه آنجاست.
نویسنده :آرزو بلوچی️
3.5
غمگین پاییز دلتنگی خاطره شانه ات را دیر آوردی سرم را باد برد
خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
آه... ای گنجشک های مضطرب شرمنده ام!
لانۀ بر شاخه های لاغرم را باد برد
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند ...
نیمم آتش سوخت، نیم دیگرم را باد برد
از غزل هایم فقط خاکستری مانده به جا
بیت های روشن و شعله ورم را باد برد
با همین نیمه، همین معمولی ساده بساز
دیر کردی... نیمۀ عاشقترم را باد برد:))))️
خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
آه... ای گنجشک های مضطرب شرمنده ام!
لانۀ بر شاخه های لاغرم را باد برد
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند ...
نیمم آتش سوخت، نیم دیگرم را باد برد
از غزل هایم فقط خاکستری مانده به جا
بیت های روشن و شعله ورم را باد برد
با همین نیمه، همین معمولی ساده بساز
دیر کردی... نیمۀ عاشقترم را باد برد:))))️
3.1
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی ذوقمیکرد، میخندید، مهمبود براش خیلی چیزا، وقتمیزاشت، گریهمیکرد، زمانش رو براش گذاشت، دوسشداشت، بهش عشقورزید، اونو فهمید، عمیقا درکش کرد، خواست که گریه کنه ولی نتونست، قلبشون کنار هم تپید، ولی کمرنگشد، نقطهکور رنگی شد که باعث محوشون شد نه اینگرل بلکه اون، اون در حال مِه شدن بود.️
3.2
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم دلتنگی آرامش همسر قشنگ ترین و شیرین باخت زندگیمان اونجا بود که
معلم مهد میگفت:هرکی شکلک دَراره شکل عروسک دَراره یک
دو سه:)که با یه لبخند یا تاخیر میباختیم اما شیرین ترین
باخت زندگی همون جا بود
3.5
غمگین دلتنگی زندگی شکلک قربانت شوم که مرا رنجیده ورفتی.
شاهرک احساس مرا بریده ورفـتی.
رفتی و دود شدی دودی تورا باد برد
این شیرکوچولوت دگر تورا از یاد برد..
سه شونغه️
شاهرک احساس مرا بریده ورفـتی.
رفتی و دود شدی دودی تورا باد برد
این شیرکوچولوت دگر تورا از یاد برد..
سه شونغه️
3.2
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم گویند که همه خلق خدا، عاشقان شاعر میشوند
شعر میگویند، تلخلص، تشبیه، مراعات النظیر
در آن موج میزند،
عشقش را با ماه تشبیه میکند
شعر را بر خودت تخلص میکند
احساسات به عشق را مراعات میکند 🙂💔️
شعر میگویند، تلخلص، تشبیه، مراعات النظیر
در آن موج میزند،
عشقش را با ماه تشبیه میکند
شعر را بر خودت تخلص میکند
احساسات به عشق را مراعات میکند 🙂💔️
3.3
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم مردی که سرد بشه
خودتم به اتیش بکشی گرم نمیشه.....
هرچی بیشتر ازارو اذیتش کنی و بهش اسیب بزنی و
بهش توهین کنی،سرزنشش کنی،اعتماد به نفسش و بگیری
بیشتر از دستش میدی
با این کارات بهش یاد میدی چطور بدون تو زندگی کنه.....
اگه بذاره بره اونی که پشیمون میشه تویی ن اون
چون تمام زورشو زد.️
خودتم به اتیش بکشی گرم نمیشه.....
هرچی بیشتر ازارو اذیتش کنی و بهش اسیب بزنی و
بهش توهین کنی،سرزنشش کنی،اعتماد به نفسش و بگیری
بیشتر از دستش میدی
با این کارات بهش یاد میدی چطور بدون تو زندگی کنه.....
اگه بذاره بره اونی که پشیمون میشه تویی ن اون
چون تمام زورشو زد.️
3.1
شاخ غمگین تیکه دار بهترین ها خسته حقیقت زندگی دلتنگی وقتی که دلتنگی زیاد
دلت فقط اونو میخاد
وقتی هواشو میکنی
آروم میگیری
وقتی دلت تنگه براش
اونم دلش تنگه برات
وقتی صداشو میشنوی
آروم میگیری 🖤
️
دلت فقط اونو میخاد
وقتی هواشو میکنی
آروم میگیری
وقتی دلت تنگه براش
اونم دلش تنگه برات
وقتی صداشو میشنوی
آروم میگیری 🖤
️
3.1
غمگین دلتنگی آبی تر از آنم که بی رنگ بمیرم...
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم!
من آمده بودم که تا مرز رسیدن
همراه تو به فرسنگ بمیرم...!
یک جرأت پیدا شدن و شعر چکیدن'
بس بود که با آن غزل آهنگ بمیرم!
فرصت بده ای روح جنون تا غزل بعد..
در غیرت من نیست که در ننگ بمیرم!
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم..
شاید خدا خواست که دلتنگ بمیرم(((:🍃️
از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم!
من آمده بودم که تا مرز رسیدن
همراه تو به فرسنگ بمیرم...!
یک جرأت پیدا شدن و شعر چکیدن'
بس بود که با آن غزل آهنگ بمیرم!
فرصت بده ای روح جنون تا غزل بعد..
در غیرت من نیست که در ننگ بمیرم!
تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبم..
شاید خدا خواست که دلتنگ بمیرم(((:🍃️
3.2
غمگین شعر خسته دلتنگی ادبی کاش میشد یه کاغذ پرینت بگیرم که روش نوشته باشه:
"من دارم خیلی سعی میکنم که قوی باشم، لطفا مراقب تک تک کلماتی که استفاده میکنید باشید
بعد بچسبونم پشت و جلوی لباسم، رو کوله پشتیم، پشت صندلیم، اصلا بذارم پروفایل هام و... که هرجا میرم همه ببینن💔🚶🏾♀️️
"من دارم خیلی سعی میکنم که قوی باشم، لطفا مراقب تک تک کلماتی که استفاده میکنید باشید
بعد بچسبونم پشت و جلوی لباسم، رو کوله پشتیم، پشت صندلیم، اصلا بذارم پروفایل هام و... که هرجا میرم همه ببینن💔🚶🏾♀️️
3.1
غمگین خسته دلتنگی ادبی کسی چه میداند
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقطپروفايلش شبیه تو بود:)
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه ترین حس دنیاست🚬❤️🩹️
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقطپروفايلش شبیه تو بود:)
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه ترین حس دنیاست🚬❤️🩹️
3.1
عاشقانه غمگین دلتنگی حسرت خاطرات شباهت این متن کوتاه، نمایانگر قدرت تداعی است. ذهن ما به ...
مرا بی هوا نبوس!
دیوانه...
قلبم فرو می ریزد
مگر نمی دانی شکوفه های بهاری
با هر نسیم کوچکی
می افتند
به زیر پای درخت...
اینطور ویرانگر
مرا نبوس!
#علیرضا_اسفندیاری
️
دیوانه...
قلبم فرو می ریزد
مگر نمی دانی شکوفه های بهاری
با هر نسیم کوچکی
می افتند
به زیر پای درخت...
اینطور ویرانگر
مرا نبوس!
#علیرضا_اسفندیاری
️
3.3
عاشقانه تیکه دار حقیقت دلتنگی دوستت دارم «پنجره را نبند، من میروم تا گریه کنم.
میروم اما دوباره برمیگردم، به دیگری دل نبند.
پنجره را نیمهباز بگذار تا چشمانت آمدنم را ببیند.
مگر میشود محبوب، دردِ یارش را رها کند؟»️
میروم اما دوباره برمیگردم، به دیگری دل نبند.
پنجره را نیمهباز بگذار تا چشمانت آمدنم را ببیند.
مگر میشود محبوب، دردِ یارش را رها کند؟»️
-
عاشقانه بازگشت عاشقانه دلتنگی نیمه باز گذاشتن پنجره تحقیقات روانشناسی نشان میدهد افراد با دلبستگی اضط...
شاید هیچوقت نتونم ماشینی که دوست دارم بخرم ، شفق قطبی رو ببینم ، خونه ی خودمو بگیرم و به کشور هایی که توی لیستم نوشتم سفر کنم .
از من یه پیج میمونه و تمام آرزوهایی که تو نطفه خفه شد...../:️
از من یه پیج میمونه و تمام آرزوهایی که تو نطفه خفه شد...../:️
2.6
عاشقانه شاخ حقیقت دلتنگی زندگی امان از این دو بیتی که شاعر سروده:
بوی سیگار بهمنش را دوست دارم!
بوی بد پیرهنش را دوست دارم!
گفتند: دیوانه شنیدی زن گرفته؟
دیوانه ام حتی زنش را دوست دارم!:))))))))
️
بوی سیگار بهمنش را دوست دارم!
بوی بد پیرهنش را دوست دارم!
گفتند: دیوانه شنیدی زن گرفته؟
دیوانه ام حتی زنش را دوست دارم!:))))))))
️
3.7
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم عشق یک طرفه *من قاتل نیستم *
پارت سی ویک:
یک بار، وقتی همه خواب بودند، فیروزه رفت کنار تختِ خالیِ نفس نشست. دستش را روی تشک گذاشت؛ جایی که زمانی گرمای بدن خواهرش بود. به سختی نفس کشید. همانجا برای نخستین بار با صدای بلند، اما خیلی شکسته، گفت: «من نمیخواستم اینطوری بشه.» صدایش توی تاریکی گم شد. نه کسی جواب داد، نه دیوارها. اما خودش شنید. و همین شنیدن، کافی بود که گریهاش بگیرد.️
پارت سی ویک:
یک بار، وقتی همه خواب بودند، فیروزه رفت کنار تختِ خالیِ نفس نشست. دستش را روی تشک گذاشت؛ جایی که زمانی گرمای بدن خواهرش بود. به سختی نفس کشید. همانجا برای نخستین بار با صدای بلند، اما خیلی شکسته، گفت: «من نمیخواستم اینطوری بشه.» صدایش توی تاریکی گم شد. نه کسی جواب داد، نه دیوارها. اما خودش شنید. و همین شنیدن، کافی بود که گریهاش بگیرد.️
2.3
غمگین تنهایی گناه بازمانده تنهایی شب دلتنگی از دست دادن خواهر واقعیت شگفتانگیز: مغز ما هنگام مرور خاطرات تلخ، ه...