«فراموشت میکنم!
تو پنجمین فصل سال،
تو چهارمین ماه زمستون،
تو فرودگاهی که کشتی میاد!
ساعت 25:69 دقیقه،
توی شبی که آسمونش خورشید داره،
تاریخ 33ام اسفند،
وقتی که روی ماه ایستادیم،
توی فصل بهاری که عید نداشته باشه،
توی سالی که هیچوقت ماه کامل نشه،
تو هفتهای که پنجشنبه نداشته باشه،
وقتی که دیگه دوست نداشته باشم،
همین قدر غیر ممکن:))! 🙂💔»️
4.9
غمگین دلتنگی دوستت دارم
یه درونگرا تو دلش باهاتون حرف میزنه، فحش میده، متنفر میشه، دوستتون داره، گریه میکنه، قضاوت میکنه، خودشو برای قضاوت سرزنش میکنه، قهر میکنه، آشتی میکنه، جوابتونو میده و با خودش ساعت ها کلنجار میره. ️
4.9
مهربانی شاخ غمگین تیکه دار حقیقت خسته دلتنگی زندگی
آرامِ جانم بیا...
دلم برایت تنگ است...
انقدر تنگ که نمیدانم
با کدامین واژه
شدتش را بیان کنم
بیا و مگذار دیر شود
مگذار من هم مانند شهریار بگویم :
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا..️
5.0
عاشقانه غمگین ادبی دلتنگی
از روزی که نگاهت را دیدم ، خواب از چشمانم گریخت . روزهایم با فکر تو میگذرد و شب هایم با یاد چشمانی که آرامش را از من گرفت . . من تنها یک چیز را میدانم ؛ در همان نگاه نخست ، قلبم را بیصدا کنارت جا گذاشتم : )
..........️
3.5
С того дня, как я увидел тебя, сон закончился из моих глаз. Мои дни проходят с твоими мыслями и ночами с памятью о глазах, которые забрали мой покой. . Я знаю только одно; На первый взгляд я оставил свое сердце рядом с тобой. :)
...........
عاشقانه دلتنگی
🖤
این روزا همہ چیز زیادیه؛
زیاد تر از تاب و توان و حوصلہ و صبرِ من.
هر روز هم یہ دردسرِ جدید،یہ مشڪلِ جدید،یہ غمِ جدید.
اینجوریہ ڪہ تو دارے جون میڪَنے حالت خوب شه،
و یهو یہ زخمِ دیگه،یہ مشڪلِ دیگه،
از اون دور دورا برات دست تڪون میدہ و میاد سمتت
و جورے زمینت میزنہ ڪہ نتونے بلند شی
حالا شانس بیارے پاشو رو خرخرهت نذارہ و بتونی
نفس بڪشی.
ولی؛زخمایِ تنت وقتے خوردے زمین هیچوقت پاڪ
نمیشن،تا ابد ردشون میمونه!👐🏿️
4.6
غمگین تیکه دار خسته دلتنگی زندگی
بیتاب شدن؛ دم نزدن؛... عادتم این است
با خونِ جگر ساختهام؛ قسمتم این است
جان میدهم از گریه اگر نام تو آید
عمریست که رسم دلِ کمطاقتم این است!
بعد از تو به تصویر تو خو کرده نگاهم
بیچارهام آنقدر که همصحبتم این است!
جون درِّ یتیمی که رها در دلِ دریاست
تنها شدهام؛ گوشهای از غربتم این است
میمیرم از این غم که در آغوش تو ای دوست
یکبار نشد گریه کنم؛ حسرتم این است🥲💔️
4.4
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
بزرگی میگفت:
اگر نمیتونی یه شخصی رو فراموش کنی
و همش بهش فکر میکنی
مطمئن باش اونم فراموشت نکرده
و داره بهت فکر میکنه!
گاهی این حرفارو فقط برای دلخوشی میگن:)
A̶r̶a̶s̶h̶️
4.9
عاشقانه حقیقت عشق یک طرفه دلتنگی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نِگا بِـ اینـ خَندِهامـ نَگُنـ تُو اینـ سینِه کُلیـ اَربَدَسـ🖤😅
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــ️
4.9
غمگین دخترانه خسته دختر دلتنگی
دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!
میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!️
4.9
عاشقانه تنهایی حقیقت دلتنگی
گفتم ای دل نروی خار شوی،زار شوی
بر سر آن دار شوی / بی بر و بی بار شوی
نکند دام نهد / خام شوی، رام شوی
نپری جَلد شوی / بی پر و بی بال شوی
نکند جام دهد / کام دهد از لب خود وام دهد
در برت ساز زند رقص کند / کافر و بی عار شوی
نکند مست شوی / فارغ از این هست شوی
بعد آن کور شوی / کر شوی شاعر و بیمار شوی
نکند دل نکنی دل بکند / بهر تو دل دل نکند
برود در بر یار دگری / صبح که بیدار شوی
ولی خب دلم که به حرفم نکرد 💔:)
️
4.8
شعر دلتنگی
شده باران بزند قلب تو دیوانه شود؟
همه ی خاطره ها نزد تو بیگانه شود؟
شده از دست کسی یک دفعه دلگیر شوی ؟
او در آغوش کسی باشد و تو پیر شوی؟
شده با جان و دلت عاشق و مجنون باشی؟
او کنار دگری باز تو دلخون باشی؟
شده با یاد کسی تا به سحر گریه کنی؟
با خدا درد و دل و پیش همه شُکوِه کنی؟
شده روزی برسد بغض امانت ندهد؟
آنقدر گریه کنی هیچ ز یادت نرود؟
من پر از دردم و این است غم دیرینم
همچو فرهاد شدم کوه غمم شیرینم :)
- ناشناس .️
5.0
عاشقانه غمگین زندگی دلتنگی ادبی
دیدی که سخت نیست تنها بدون من
و صبح می شود شب ها بدون من
این نبض زندگی بی وقفه می زند
فرقی نمی کند دنیا بدون من !
کابوس و وحشتم اما برای تو
زیباست همچنان رویا بدون من !
عاشق شدم شبی با تو ؛ کنار تو
عاشق شدی تو نیز اما بدون من !
من که جهنمم تو از خودت بگو
آسوده ای هنوز آیا بدون من ؟!
من مرده ام ولی بسیار واضح است
سر زنده تر شدی هر جا بدون من ...
حالِ تو خوبِ خوب یک روزِ نابِ ناب
خوشبخت می شوی حتی بدون من !
از خود گذشت️
5.0
غمگین شعر دلتنگی عشق یک طرفه
فرق دارم باهمه)
اونا دوست داشتنو ب زبون میارن
من دوست داشتنو تو خودم میکشم
اونا بهت نزدیک میشن چون ازت خوششون میاد
من ازت دوری میکنم چون عاشقتم تا صدمت نزنم
میگم ک فرق دارم)
sara:️
5.0
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
قوی ترین مخدر هم باشی باز یکی پیدا میشه ترکت کنه.! 👀💔️
4.7
➖🌊⃤--вєíng thє ѕtrσngєѕt nαrcσtíc , ѕtíll thєrє'ѕ ѕσmєσnє tσ dєѕєrt чσu.!
غمگین دلتنگی
تّوّیّےّ بّهّاّنّـّہّ ےّ غّرّوّبّ خّوّرّشّیّـّבّ
بّیّاّ تّاّ خّوّرّشّیّـّבّ بّاّزّ طّلّوّعّ کّنّـّבّ
#ّاّلّمّیّرّاّپّنّاّهّےّ בّرّیّنّ کّبّوّבّ️
5.0
عاشقانه شعر دلتنگی ادبی
میدونی برای من عشق چجوری معنی داره ؟!
عشق یعنی حس واقعی از پشت یه صفحه سرد
یعنی لبخند به پیامی که هیچ وقت صداش رو نشنیدی ،
ولی دلت براش میلرزه
یعنی باور کنی فاصله فقط روی نقشه است ،
نه بین دوتا دل
برای من عشق یعنی همون کسی که ندیدمش ،
ولی توی هر فکر و نفس باهامه .️
4.0
عاشقانه تنهایی دلتنگی عشق مجازی ارتباط عاطفی باور عشق در عصر دیجیتال، پدیدهای نوظهور است. همانطور ک...
عشق مجازی: پلی بین قلبها:
عشق در عصر دیجیتال، پدیدهای نوظهور است. همانطور که در متن اشاره شد، عشق میتواند فراتر از لمس فیزیکی و در قالب ارتباطات عمیق شکل بگیرد. این نوع عشق، نیازمند اعتماد و باور قویتری است، زیرا بر پایهی ارتباطات غیرحضوری بنا شده است.
راهکار:
به یاد داشته باشید، کیفیت ارتباط از کمیت دیدار مهمتر است. از طریق گفتگوی عمیق و معنادار، پلی بین قلبهایتان بسازید.
دفعه ی بعد، جوری ازم رد شو، که دنده هام خرد بشن. جوری که وجودم، زیر جریان گذرای رفتنت نابود شه و بمیره. دفعه ی بعد، جوری ازم رد شو که زنده نمونم و داستانتو برای بقیه تعریف نکنم. دفعه ی بعد، نذار دستی برام بمونه، که ازت بنویسه. باشه؟️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
دلتنگی مثل نفس کشیدن زیر پتو میمونه اولش باهاش کنار میای و سخت نیست ولی هرچقدر که میگذره نفست سنگینتر میشه و حس خفگیت بیشتر.🙂💔👩🏼🦯
️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی حقیقت
روح من با تو سفر کرد و به تن بازنگشت
منم و معجزه یِ بی تو نفس داشتنم
👤 #سیدشهرام_علیزاده
ﮩﮩــ٨ـﮩـ🖤ﮩﮩــ٨ـﮩـ
ﮩﮩــ٨ـﮩـ🖤ﮩﮩــ٨ـﮩـ️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی ادبی
دیشب خوابشو دیدم
خواستم بغلش کنم
نمیدونم چی شد کشید عقب تو دلم موند
یهو سرم داد زد گفت مگ نمیبینی دیگ دوست ندارم دیگ از چشام افتادی
دیگ دیره نمیبینی ازت خستم گفتم عیب نداره
خواستم برايه یه لحظه دستاشو بگیرم آخه آخه..
دلم پر میکشید دستاشو از حلقه دستام کشید
دستاشو محکم دوباره گرفتم ک نکشه از دستام
بعد یهو از خواب پریدم دستو دهنم هنو گرم بود
داشتم گریه میکردم
همه اینارو گفتم بگم دلبر هیچی نیس تو با خیالت️
5.0
غمگین دخترانه دلتنگی
ܝ̇ߺܩیܥߊܝ̇ߺܩܢ ߊܝ̇ ܥܠࡅ߳ܝ̇ߺܭَܨ ܫߊܢܚ݅ܦ̈ࡅ߳ܝܩܢ یߊ ߊܝ̇ ܫߊܢܚ݅ܦ̈ܨ ܥܠࡅ߳ܝ̇ߺܭَ ࡅ߳ܝ
ܦ̇ܦ̈ط ܩیܥߊܝ̇ߺܩܢ ܥܝ ߊ߬ܫ̇وܚ݅ܓ ܩܝ̇ߺܨ ، ܢ̣ܨ ߊ߬ܝ̇ߺܭܘ ܢ̣ߊܢܚ݅ܨ
و ިܦ̇ࡅ߳ܨ ، ܢ̣ܨ ߊ߬ܝ̇ߺܭܘ ܝ̇ߺܢ̣ߊܢܚ݅ܨ . . .️
5.0
I don't know if I am more in love than longing or missing love I only know that you are in my arms without you And you left without being there. . .
عاشقانه غمگین دلتنگی
میگه:اگه تو زندگیت خواستی دوباره...
به یه نفر اعتماد کنی...
اینو یادت نره..!
خوندن دوباره یه کتاب...
داستان یه کتاب رو عوض نمیکنه..(:
ته این داستان...
(قلب🫀+مغز🧠)من...
باهم،همنظر میشن...!!!
از زندگیم که،هیچ..(؛
از یادم بروی...(:
گفتی میمانم...
بنازم وفایت را...!!
دلبر بی وفا...🖤🥀
️
4.9
غمگین بهترین ها زندگی دلتنگی عشق یک طرفه
..اتــل مــتـــل جــدایــی
عــروســکــم کــجــایــی
گـــاو حـســـن پــریـشـون
یــــ دل دارم پــر از خــون
عــشـقـم رفــتـه هـنـدسـتـون
خــونــم شــده قـبـرســتـــون
یـــ دنــیــا غــصــهبــــــردار
اســمـشـــو بــزا بــچــگــــی
تــا اخــر زنــدگـــی
اچــیــنــو واچــیـــن تــمـومشــد
عــمـر مــنــم حــرومشـــد️
4.0
غمگین عاشقانه دلتنگی متن عاشقانه شعر غمگین جدایی از نظر عصبشناسی، درد عاطفی ناشی از طرد شدن یا جدا...
شعر دلتنگی و درد جدایی در قالب اتل متل:
از نظر عصبشناسی، درد عاطفی ناشی از طرد شدن یا جدایی، دقیقاً همان مناطق مغزی را فعال میکند که درد فیزیکی. مغز تفاوتی قائل نمیشود بین شکستن استخوان و شکستن قلب. این مکانیسم بقا، وابستگی اجتماعی را برای انسان اولیه حیاتی میکرد. آیا میتوان گفت رنج عشق، قیمت تکامل است؟
راهکار:
برای مدیریت درد عاطفی جدایی، سعی کنید احساسات خود را در قالب نوشتن یا هنر بیان کنید. این کار به مغز کمک میکند تا روایت درد را پردازش و از شدت هیجان منفی آن بکاهد.
یه جا تو کتاب باج گیری عاطفی نوشته بود : توجه ، چیزیه که بچه ها براش گریه میکنن و آدم بزرگا براش میمیرن!
حقیقتا چقد مودِ این روزای هممونه..
هممون دنبال کسی میگردیم که ببینتمون، بشنوه و از همه مهم تر درکمون کنه .️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم ادبی دلتنگی
آنقدر از نبودنت مینویسم
آنقدر نوشته هایم میان این جماعت
دست به دست میشود
تا روزی بخوانی و بفهمی
این نویسنده عاشق بعد رفتنت
چه درد هایی که نکشید..:)!...
-دلی..:)️
4.6
غمگین جدایی خسته دلتنگی ادبی
·.¸¸.·♩♪♫ ـבلم تنگ است از این בنیا...
🕊💔 چرایش را نمیـבانم!
من این شعر غم ا؋ـزا را...
🕊💔شبے صـבبار میخوانم...
چـہ میخواهم از این בنیا...
🕊💔 از این בنیاے ا؋ـسونگر
قسم بر پاڪے בریا...
🕊💔جوابم را نمیـבانم!
بهارزنـבگانے را...
🕊💔 چنـבین بار بوییـבم...
ڪنوט با غصـہ میگویم
🕊💔خـבاونـבا پشیمانم...
ـבلم تنگ است از این ב️
5.0
غمگین شعر بهترین ها قهر دلتنگی
خـــــدایا یگ مرگـ... بدهکـــــارمـ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هـــــ.... ـزار آرزو طلبکــــــ. ـار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
خستـــــه ام
ــــــــــــــ
یاطلبـ.... ـم رابده یاطلبـ... ـت رابگــــ.. ـیر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
........... ــــــــــــــــ💔ـــــــ🚶♂️️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته
میگَم اَربابَم؛
میشَوَد نیمِه شَبی گُوشِه ی بِین الحَرَمِین
مَن فَقَط اَشک بِریزَم طُ تَماشا بُکنِی؟
وَ مَن اَز دَرد دِلَم گویَمُ طُ گُوش کُنی ؟
️
4.9
غمگین بهترین ها متفرقه امام حسین دلتنگی