من از مقایسه متنفرم؛ از اون لحظهای که خودمو و زندگیمو میذارم کنار یکی دیگه و همهچی میشه "کمتر" و "بیشتر". هر چیزی که منو بکشونه روی ترازو، حالِ منو بد میکنه…️
ولی ما چه شب ها در کنار ستارگان رو به ماه زانو در امدیم و در کنارشان دعا برای رفتن به بالا ترین نقطه ی اسمان کردیم... و میترسم از روزی که با ستارگان بروم و من را حتی با دیدن ستارگان به یاد نیاورد.. ️