یه وقتایی هرچقدر هم که آدم خوبی باشی، آدم موفقی باشی، یا حتی خیلی پولدار باشی، باز هم زمانی میرسه که احساس میکنی خیلی تنها هستی. احساس میکنی هیچکس رو نداری و هیچ جایی، جای تو نیست.🚶🙂
عشق مانند یک درخت باید ثمر بده، ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀 یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش این است سختی روزگار😅️