لطفـاً دستگـاه شـوک را خـامـوش کـُن
و لبـانت را ببنـــد
جملـــه هـای عاشقـــانـه دیگــر فـایـده نـدارد !
عشق ، درونـم مـرد دیگـــر
3.8
عاشقانه غمگین ادبی عشق یک طرفه خودکشی عشق مانند یک درخت باید ثمر بده،
ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده
و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀
یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش
این است سختی روزگار😅️
ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده
و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀
یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش
این است سختی روزگار😅️
4.4
غمگین تنهایی خاطره خودکشی دختر حق با ریاضی بود
تا اثباتش نکرد، باورش نکن:) ️
تا اثباتش نکرد، باورش نکن:) ️
3.2
غمگین دوستت دارم خودکشی با فاصله ای امن که آسیب نبینی بنشین و فقط شاهد ویرانی من باش🖤🤍
️4.7
غمگین خودکشی دلتنگی عشق یک طرفه مشابه ها
و اما
نیمه شبی
من خواهم رفت؛
از دنیایی که مال من نیست
از زمینی که
مرا بیهوده بِدان بسته اند...🖤👼🏿🎀✨️🤌🏿💅🏻
-احمد شاملو:)!️
نیمه شبی
من خواهم رفت؛
از دنیایی که مال من نیست
از زمینی که
مرا بیهوده بِدان بسته اند...🖤👼🏿🎀✨️🤌🏿💅🏻
-احمد شاملو:)!️
3.8
غمگین بهترین ها حقیقت شب خودکشی روزی خواهم رفت!
از این سرزمین خیالی وجودت
که بعد از رفتنت به آن کوچ کردم....
3.7
عاشقانه غمگین جدایی ادبی عشق یک طرفه خودکشی ترس نميتونه جلوي مرگ روبگيره ، ولي تا ميتونه جلوي زندگيتو ميگيره
️4.2
موفقیت زندگی خودکشی وابستگى ؛ نه جرمه ، نه درده
خوده خوده مرگه !✨♥️
4.8
pAffinity...is neither crime nor pain... It's death
من زندگی میکنم چون نمیتونم بمیرم..
️5.0
죽을 수 없어서 살아요
امشب صدای تیشه از بیستون نیامد
شاید که به خواب شیرین، فرهاد رفته باشد... ️
شاید که به خواب شیرین، فرهاد رفته باشد... ️
3.6
غمگین شعر عشق یک طرفه خودکشی اموات کسایی که خودشونو میکشن
اونقدر خودخواهن
که اصلا
به اطرافیانشون فکر نمیکننـــ🕳️ـ
3.5
شاخ حقیقت خودکشی منو بیخیال؛ اما تو چجوری میخوای زندگی کنی تو دنیایی که هیچ کس بیشتر از من دوست نداره؟..️
3.4
عاشقانه شاخ عشق یک طرفه زندگی خودکشی دردی که با عشق ساخته شده، فقط با مرگ میتونه درمان بشه.💞
️4.9
☆ ⃟۞𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝒍𝒐𝒗𝒆 , 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝒅𝒆𝒂𝒕𝒉.
خود آدم بهترین فرد برای رها کردن آخرین گلوله به مغز خودش است!
️3.8
غمگین خودکشی گاه و بی گاه شقیقهست و تفنگی که منم
به سرم میزنه این دفعه چجوری بزنم؟
3.8
شاخ غمگین بهترین ها نامردی خودکشی تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم .️
3.5
𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝟏𝟓𝟎𝐭𝐡💞
خَواستَـم بِهِـت بِرِسَـم وَلـی....
هَمیـن کافیِـه بِدونـی میخَواستَـم وَلی نَشُد-_-)
پویاشمس️
هَمیـن کافیِـه بِدونـی میخَواستَـم وَلی نَشُد-_-)
پویاشمس️
3.2
بهترین ها جدایی ادبی سکوت خودکشی مرا هنگام رفتن ، در بغل کردی ، ولی این کار دقیقٱ مثل بسم الله یک قصاب می ماند ..️
3.3
عاشقانه بهترین ها جدایی عشق یک طرفه نامردی خودکشی لب خوانی میکنی در دنیایی که مردمانش دروغ گویند!!!
️3.7
غمگین تیکه دار فلسفی خودکشی یک درخت پیرم و سهم تبرها می شوم
مرده ام، دارم خوراک جانورها می شوم
بی خیال از رنج فریادم تردّد می کنند
باعث لبخند تلخ رهگذرها می شوم
با زبان لال خود حس میکنم این روزها
هم نشین و هم کلام کور و کرها می شوم
هیچ کس دیگر کنارم نیست، می ترسم از این
این که دارم مثل مفقود الاثرها می شوم
عاقبت یک روز با طرز عجیب و تازه ای
می کشم خود را و سر فصل خبرها می شوم!
𓍯 ִֶָ ࣪𝓼𝓱𝓲𝓻𝓲𝓷️
مرده ام، دارم خوراک جانورها می شوم
بی خیال از رنج فریادم تردّد می کنند
باعث لبخند تلخ رهگذرها می شوم
با زبان لال خود حس میکنم این روزها
هم نشین و هم کلام کور و کرها می شوم
هیچ کس دیگر کنارم نیست، می ترسم از این
این که دارم مثل مفقود الاثرها می شوم
عاقبت یک روز با طرز عجیب و تازه ای
می کشم خود را و سر فصل خبرها می شوم!
𓍯 ִֶָ ࣪𝓼𝓱𝓲𝓻𝓲𝓷️
3.3
غمگین شعر خسته خودکشی زندگی یه مرحله داره به نام «از مردن میترسم، از زندگی کردن هم همینطور».️
3.6
غمگین خودکشی زندگی حقیقت اگه فالوتون کردم اینو فالو نکنید به جاش پیج اصلی رو فالو کنید💕️
3.6
پیج اصلی: moon_18
این روز ها دیگر چای تلخ و قهوه ام آرامم نمیکرد ؛ این روزا دیگر ابر هم دلداری نمیکرد، و اکنون من بودم و من !️
3.7
غمگین تنهایی دلتنگی خودکشی دوستت دارم یه روز خاطراتمونو نوشته شده روی عکست ..
توی بغلی پیدا میکنی ک برای همیشه گرماشو از دست داده ؛
⚰️🍂️
توی بغلی پیدا میکنی ک برای همیشه گرماشو از دست داده ؛
⚰️🍂️
3.2
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه خودکشی صدام بزن یـاس چون،فهمیدم که خوب بودن من بازتاب نداره وجدان تا آخر این داستان سرابه. ᮪️
2.8
غمگین خودکشی درک او آسان تر از بوییدن یک گل است،کافی بود کسی او را ببیند ..🖤🚬️
3.0
عاشقانه غمگین دلتنگی خودکشی دوستت دارم مشترک مورد نظر مشغول میباشد لطفا بعدا تماس بگیرید...
️
️
3.0
The subscriber is busy, please call back later...
«افسردگیِ پنهان» یعنی کارهای روزمرهت رو انجام میدی، شاد و سرحال بهنظر میای و حتی با بقیه شوخی هم میکنی، رابطهت با آشناها و خانواده خوبه و چهبسا به مشکلات بقیه رسیدگی هم میکنی، اما از درون فروپاشیدهای و دائماً یه حس ناامیدی و پوچی در وجودت داری که هیچکس از آن خبر نداره
✍ روانشناسِ روانی️
✍ روانشناسِ روانی️
2.9
دلینا خانم💅🏻