آیا بهتر نبود که میرفت و در قبر خود میخوابید و میگذاشت رویش خاک بریزند؟ بدون وحشت از خدا میپرسید که آیا واقعا خیال میکند مخلوقاتش از آهن درست شدهاند که بتوانند این همه درد و بدبختی را تاب بیاورند؟ " گابریل گارسیا مارکز "️
مثل جسدی، قاب شده با گچم که امیدوار به بازگشت قاتل، به صحنه ی جرمه. نه بخاطر افشای چهره ای که برای آخرین بار، یه چاقوی بزرگ رو فرو کرد توی قلبم. نه. بخاطر اینکه جسد، دلتنگ دو دستِ مقتول آفرینِ قاتل شده. دلتنگ یبار دیگه مردن، بدست اون ۲ دست. تا همین حد، مریض و نشدنی.️