شُد شُد...
نشُد حتما خدا یه فکر بهتری واست داره!
« غم مخور جـــانا ك عالم هیـچ نیست..! »
افراد ساکت ذهن های پرسرو صدایی دارند.
خوشبختی لم داده بر روی منحنیِ کوچکِ لبخندت:)دریغ نکن🌱🌸✨
️🌸 ⃟ ⃟☁️در این دنیا اگر غم هست؛
صبوری کن ، خدا هست !🌱🙂
محبت مثل سکه ست
که تو قلک دل هر کسی بندازی
دیگه نمیتونی درش بیاری
مگه اینکه دلش رو بشکنی …!
ای گل شوخ که مغرور بهاران شده ای/خبرت نیست که در پی چه خزانی داری
️قشنگ ترین قسم رو سعدی داده وقتی گفت: به وصالت ... به وصالت، که مرا طاقت هجران تو نیست..
️این همه بد،
قلب مرا سست کند...
-سید مهدی موسوی️
پیش از آن که نگاهی باشد،
تماشاییست...
-احمد شاملو️
️
آمدی، شعر شد...
-نزار قبانی️
عشق واقعی به ایمان، اعتماد و وفاداری احتیاج داره. نه کاکائو، گل و هدیههای گرون قیمت.
️
بودنت را به سرنوشتَم ..💍🙈️
هرچه جز عشق در این دایره ناچیز آمد!
• چایی و تخت و حیاط و غزل آماده یِ اوست
باز کن در که به دیدارِ تو پاییز آمد...️
پاییز
سرد و بی رحم نیست
فقط
جسارت زمستـان را ندارد
ذره ذره زرد می کند
اندک اندک جان می سِتاند
قطره قطره می گِریاند
پاییــــز سرد نیست
نامـــهربان است
درســت مانند “تو ”...
دلم برای پاییز خودم تنگ شده
دل پاییزی خودم
کاش اشکی بود دلم را میشست
این روزها آسمان دلم آنقدر ابریست
که پاییز هم برای آمدنش استخاره میکند.!!
پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن
فصل فصل قصه هاست.....
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است …
بیچاره …..
اندکی بر زیر این باران پاییزی بمان
ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند..!
بد موقعی دیدمت
وسطِ پاییز
زیر باران!
اصلا محال بود
عاشقت نشوم...
موهایت را رها نکن
پائیز است
باد می آید …
بوی موهایت را با خود می برد
و برگ ها عاشق تر می شوند..🍂🧡
به یاد رسم دلتنگی به یاد لحظه هایم باش
در این خزان تنهایی تو تنها آشنایم باش...:)
پاییز را ساده منگر
پاییز
اتحاد جنون آمیز برگ است با نور
عاشقانه برگی ست که
هم رنگ خورشید شده است....
خزان هم با سرود برگ ریزان عالمی دارد...^_^
️