خش خش
صدای پای خزان است؛
یک نفر در را به روی حضرت پاییز باز کند!
شاید این دردی که داری تحمل میکنی ...
راه نجاتت باشه:)
چون تپشی هراسان در قلبم
چگونه پنهانت کنم و نمیرم؟
اشکها حرف هایی هستند که قلب نمیتواند بگوید...💔
️💔...Tears are words that hearts cant say
در پذیرش عشقی که میدانی
لیاقت ان را داری دریغ نکن📎❤
Do not hesitate to accept the love you know you deseeve
👤بروس لی
شکست یک مسئله ذهنی است، هیچکس هیچوقت شکست نمی خورد، مگر اینکه شکست خوردن را خودش قبول کند!
آرام مرا بغل کن جوری که ساعت ها
در آغوشت بمانم....♡
بی تو من با همه مردم دنیا قهرم...♡
️اگه بگم حالم خوبه باور میکنه...
اینقد ما با هم غریبه ایم:)
برای عاشق شدن باید کسی رو انتخاب
که همیشه به تو
شبیه یک "مُـعــ๛ـجِـزہ" نگاه کند!!
شده ندانـــی که چه مرگت شده است؟^^ من به همان حـــال دچارم امشب:)
️تا قبل از اینکه به شرایطِ کسی که قضاوتش میکنی دچار نشی، از این دنیا نمیری..!
اون لحظه که تظاهر میکنی داری دنبال چیزی می گردی در حالی سعی میکنی نزنی زیر گریه :))❤️🩹
فرصت زندگی کم است
نجیب تر از آن باش که برنجانی ...
من خراب دل خویشم تو خراب من الوده مشو...
️آشیــان هر جا گرفتــم ، لانه ی صیاد شد ... 🤫
️•╯✨╭زندگیزیباتر میشود بهشرطیکهبهاَندازه
•╮🍁╰تمام برگ های پاییز،برای یکدیگر
•╯🧡╭آرزوی خوب داشته باشیم...
خسته از آنچه ک بود و بخدا هیچ نبود..!
️کاش به زمانی برگردیم:
که بزرگ ترین غم زندگیمان شکست پی در پی نوک مدادانمان بود:))
از هیچ،به قدر هیچ باید خواست و نه بیشتر...
️••
نور به ما یادآوری میکنه،
همیشه تاریکی نمیمونه':)🌱
نزار قبانی یه تعریف قشنگ داره از آدمهایی که معجزه وار وارد زندگیمون شدن که میگه: "تولد من تویی و پیش از تو یاد نمی آورم که وجود داشتم"
️دارد زمان آمدنت دیر می شود
#این_صاحبنا🌱🤍
اوست گرفته شهر دل...
من به کجا سفر کنم؟!♥️
صدایی از درون با من میگوید:
شروع فصل بی رحم تنهاییست!!
بی تو هر جا باشم انگار قریبم💕✨
️╮•💜•╭هر پایانی، سرآغازیست نو!╮•☁️•╭
️