کسی که نور ماه رو دوست داره
درخشش ستاره ها مجذوبش نمیکنه...
درد فراق را ب کدامین مطب برم؟!
رفع غم حبیب ک کار طبیب نیست
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ی ما
غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ی ما..
༻تـیـرے بِـہ خَـطـا هَـم نَـزَدے هَـر چِـہ زَدے خـورد
یـِـڪ دَنـده تَـر اَز دُشـمَـنــے اِے دِلبَــ๛ـر لَـجـبـاز༻
گاهی اوقات با یک اشتباه...
نوزده نمیشوی!
صفر میشوی://
کاش ناشناخته میماندند ...
آدم هایی که
فکر میکردیم بهترین اند!
خبــرت هـست که از خـوبی خود ، بی خبری ؟!
بخدا خوبــتر از خوب تر از خوب تری ...
••
تویسختترینمشکلاتهممیشهموفقشد
تویگناهآلودترینمکانهاهممیشهپاکموند
تویدنیایےکههمهبدشدنمیشهخوببود
و...
همهاینابهتوبستگےداره،
پسقویباشوسبزبمان!🌱
⛥ (\(\
(„• ֊ •„) ♡
••
خدایا !
آنگاه که از من در این دنیا
نشان و اثر قطع گردد،
بر من رحم کن':)💔
⛥ (\(\
(„• ֊ •„) ♡
خوشا به حال آنان
که در گهواره مردند
بویی از غم دنیا
بر نبردند:)
در دلت گاهی سوال زیر را تکرار کن؛
چند می ارزم اگر دارایی ام را گم کنم؟!...
مخصوصا چیزی که در مورد آن هیچ نمیدانند...️
چنان که خسته تنی، چای قند پهلو را ...️
روحش زانو زده است!
-ویکتور هوگو️
که هرکس آن نمی داند...
•| سلمان ساوجی️
از درون آشفته و ظاهر چو کوهی استوار
رنج ها، اینگونه ما را مَرد بار آورده اند !!
قسم بہ روزے كہ جز خدايتــ مرحمے نخواهے داشت ...
️𝑰 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒓 𝒃𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒏𝒐 𝒎𝒆𝒓𝒄𝒚 𝒆𝒙𝒄𝒆𝒑𝒕 𝑮𝒐𝒅 ...
گرچه یادی نکند پیش خود،اما هر شب
دم ب دم خاطر او میگذرد از نظرم...:)
بــه ایــن فـکــر مـیـکـنم لالایـــی هــای ِ مـــادرم زیــر ِ کــدام بـالشتکــ ِ کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟ شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد
️هدفے براے خودت بساز ڪ صُبا بخاطرش از تختـ بپرے بیرون!🌸🌱
️افتاده ام به دامِ بلایی به نام عشق... ختمِ به خیر میشود این ماجرا به تو :) ❤️🌿
️دِلღ نــالـــــہ کُنَـد از مَــن مَــن نـالــــہ کُنَــم از دِلღ یـا رَب تُـــو قِضـاوَت کُــــن ؛ دیـــوانـہ مَــنم یـا دِلღ...!؟
️و منی ک از دل تاریکی ب اوج خورشید رسیدم🌎💫
️