_من؟! اوراقِڪهنهایزڪتابۍمشوشم..📙🍂💤
️این حوالی دلم هواتو کرده دلم پر زده برای عطر تنت و بوسه ای از لبانت
️کاش هر صبح تو بخندی و
من از خنده ی تو سیب بچینم ....
گفته بودند ؛
از محبت خار ها گل می شود ،
ای بسوزد ریشه ی ضرب المثل های دروغ....!
بارون دلبری میکند برای عاشقان و برف شاد میکند دل کودکان را🌨🌧
️یاد گرفته ام
تنهایی را
ماهرانه پشت روزنامه ای پنهان کنم
اما از مهتاب
که بوی شانه های تو می داد
چیزی را نمی توان پنهان کرد ...
در طوفان زندگی...
(با خدا بودن)
بهتر از ...
ناخدا بودن است!
بخند که جهان با اندوه تو
دگرگون نمیشود...
کارما میگه:
زخمی که مرا زدی تو را خواهد کشت...:)🌏🔄
بیا بزنیم ب دل شب انقدر دور برویم که کسی مارا نشناسد انقدر دور که هیچ مزاحمی نباشد و ما ته دنیا برویم{♡♡♡}ツ
️سعدی️
من میگم، فاصلهی بین آدمایی که هم دیگه رو دوست دارن :) ️
«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»
️
لبم آواز میخواند، دلم انبار باروت است..️
گذاشت بَر جان
که بماني ! ♥️🖇
️
هیچکدوم، یه دلِ خوش، یه خیالِ راحت، یه زندگیِ ساده️
But You Shouldn't Repeat it
من تورا در اغوش گرفتم و معتاد شدم حال چ کنم از فراغ دوری...
️شب بخیر غارتگر شب های بی مهتاب من
منتی بر دل گذار؛امشب بیا در خواب من...!
تا زمانی ک رسیدن ب ت ( امکان دارددد) زندگی درد قشنگیست ک جریان دارد .
وقتی نباشی وقتی رسیدنی وجود نداره
زندگی مرگ قشنگیست ک پایان دارد . :)
یک نفر نیست ؟ مرا قسمت ت گرداند ؟
کار خیر است اگر !
این شهر مسلمان دارد :)
شاملو چه زیبا گفت:حوصله ات که سر می رود؛با دلم و دوست داشتنم بازی نکن...من در بی حوصلگی هایم،با تو زندگی کرده ام:))
️چون تو با بد ،بد کنی
سپس
فرق چیست؟!
من اگر نیکم گر بد،
تو برو خود را باش!!
استخوانهای شانه،
باقی مونده از بالهایی
هستن که یه شخص داشته : )🕊💛
️
🌱💚️