بیچاره آسمان
دلش به خورشیدی خوش است که هر روز دورش میزند
خواستنت مثل خواستن دریاست
یا باید غرق بشم
یا از دور تماشات کنم!
اگع ازم بپرسن،اگع بمیری دوس داری چی رو سنگ قبرت بنویسن؟
میگم:این اولین بارم نیس کع میمیرم🖤🥀
بدون تو موندن میدونی چه جوریه ؟
زنده ای ...
اما نمیتونی نفس بکشی :)❤️
رویاهای کوچک را آرزو نکن
زیرا برای تکان دادن قلبت
‹به اندازه کافی قدرت ندارند›🌱🕊
خدایا اگر من بد کردم، تو را بنده ای دیگربسیار است.اگر تو با من مدارا نکنی مراخدایی دیگر کجاست...؟💜🖇️✨
️+پرسیــد:
•|بنـدگۍ یعنیچۍ؟
_گفـت:
•|یعنۍخـدایا چشمツ♥️
هر چیزی یک انتهایی دارد و انتهای غروب دلتنگیست ...!🙂
️ما پای هر گلی آب دادیم خارش رف تو چشم خودمون . . !
️ساده بودم که دلم را به امانت دادم
گرگ بودی که دریدی و رهایش کردی...!
من خودم با انتخابم دردسر را ساختم
این همه آدم چرا باید تو باشی انتخاب
دیگر صلاح نیست بمانم کنار تو
بدرود ای درست ترین اشتباه من...
حرف بسیار است اما فرق دارد شعر من
شرح حال یک جوان پیر چیز دیگریست...
چمدان دست گرفتم که بگویی نروم
تو چرا سنگ شدی راه نشانم دادی؟
گل سرخم چرا پژمرده حالی؟
بیا قسمت کنیم دردی ک داری
که تو کوچک دلی طاقت نداری...
اونجاییکهبرمیگردیپیامهاتونروازاولمیخونی، اونجاهمونجاستکهدل دادی.🖤🖇.
️دوستت دارم و چقدر توضیح دادن حرف های ساده سخت است...
️شــازده ڪوچولو:آدݥـ هآی تنهآ ڪجـا میرَنـ؟≈)
روبــاه :تـو خودݜــوڹــ!
گاهی تمام وجودت گریه میکند
جز چشمانت..!
تنها مدارا میکنیم،دنیا عجب جایی شده...
️شده آیا که شبی با غم او خواب شوی؟
دائما غصه خوری در دل خو آب شوی؟
آنجا ببر مرا که شرابم نمیبرد...🦋🖤
️و او تمام من بود و خوش نمیدانست...
️خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم...!
️دلشوره ما بود دل آرام جهان شد...:)
️گیرم هوای پر زدنم هست بال کو؟؟
️و دیگر کسی نبود که او را بلد باشد...
️دیوانه را جان به جانش کنی همان دیوانه است....
️