میروم انجا کع دلی بهرع دلی تب دارد
عشق زیباست و حرمت دارد.!
کارما یعنی.
میگرده میگرده¡
تق میخوره وسط زنگدیت
به یاد تق زدن به زندگی فلانی:)
غرق شدم در اشک های
چیکده از چشمهایم...
تهدید مکن سینهی ما را به جهنم
دریا زده از خیسی باران نهراسد!
•| صائب تبریزی
تو آن شعرى كه من جايى نميخوانم :)
️مگذار دیگران نام تو را بدانند … همین زلال بیکران چشمانت برای پچ پچ هزار ساله آنان کافیست! #شاملو
️اگر از تاریکی غار بترسی،نمیتونی خفاش شب بشی!
️شاعر میفرماید که
گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دوعالم ندهم لذت بیماری را :))
-
شبیه هوای پاییزی شدیم، حال خودمون خوب نیست ولی حال بقیه رو خوب بلدیم درست کنیم!
️ارغوان
شاخه همخون جدا مانده من، آسمان تو
چه رنگ است امروز؟
-هوشنگ ابتهاج
️هر تلخی و مرارتی خواهد گذشت ..
️كلُّ مُرٍّ، سيمُرُّ
دعا می کنم دیگه هرگز به شخصی که برای تو نیست وابسته نشی...
️I pray you never again get attached to a person who isn’t for you.
قلبِ عزیزم
لطفا انقدر راحت به آدما اعتماد نکن ♥️
Dear heart please don't trust on people easily.
از نامهی فروغ فرخزاد به پرویز شاپور:
شاید اگر تو اینجا بودی اشکهایی را که حالا توی چشمهایم با زحمت نگه میدارم روی دستهایت میریختم.
برقص باران!!!
#پابـرهـنہ،
بر ڪویر قلب من!!!
️
خیالِ خوبِ تو
لبخند میشود بر لبم
وگرنه این منِ دیوانه
غصه ها دارد : )
️
به قول شاعر : " تو چه باشی، چه نباشی
غم تو جان مرا می گیرد." 🌱
کاش یکبار هم ما شکوفه میدادیم
ما که این همه هرس شدهایم...
-معین دهاز
️
عاقل آن است
که اندیشه کند پایان را...
👤سعدی
️
چون تو را دیدم
محالم حال شد...
👤مولانا
️آه از این درد که جز مرگِ مَنش
درمان نیست ...
#هوشنگ_ابتهاج
قسمت لذت بخش فقط اونجا که
لبخند ما معادلات دشمنانمونو بهم میزنه :))
شب ها...
در خانه خدا را بکوب...
تنها جایی است که
ساعت کاری ندارد!
ورود برای عموم زاد است!
اگر حسود نبودم
برايت شعري مي نوشتم
كه تمام انسانهای دنيا
بَعد از خواندنش
عاشقت شوند...
دنیا رو باید با قلبت ببینی فقط در اینصورت میتونی با ارامش زندگی کنی:)
️من روانی چشای خوشکلت شدم ،!
️ᴍᴀɴ,ʀsᴠᴀɴɪ ᴄʜsʜᴍᴀʏ ᴋʜᴏsʜᴋʀʟᴛ sʜᴏᴅᴀᴍ...
زخمهای کهنهام کنج لبان توست
بوسه نمیخواهم...
چیزی بگو!
-احمد شاملو
️چه هوای خوبیست امروز...
چنان خوب که نمیدانم چای بنوشم
یا خودم را دار بزنم!
-آنتوان چخوف
️