در دلم هیچ کسی نیست خیالت راحت
منم یک دل دیوانهی خاطر خواهت
«فاضل نظری»
چشم نمی غلتید اشک
آخرین تصویر او
در چشم هایم تار بود
#سجاد_شیرازیان️
مهرت که به ما نرسید
آبانت هم به غم گذشت
دوست داری
آذَرت را
چگونه ببارم ...؟!
#مریم_قهرمانلو
️
مثل هوا کنار توام
نه جایِ کسی را تنگ میکنم
نه کسی مرا میبیند
نه صدایم را میشنود
دوری مکن
تو نخواهی بود، من اگر نباشم
#شمس_لنگرودی
️
با اون دلبری کردنات
آخه من بشم به فدات
قربون ناز و ادات️
نه برای تنهایی ام ، نه برای دلخوشی ام
فقط برای اینکه سایه ات را
روی دلم پهن کنی
و زندگی را نفس به نفس
با نفسهایت در دلم جریان بدی...
تا پازل خوشبختی ام را
با نگاه های عاشقانه ات
به معنا برسانم..️
تُرش اما مَلَس...🍂️
دورَت میگردم،
مثل پروانه دورِ شمع..
مثل زمین دورِ خورشید..
مثل من دور ماه..
دورِ دنیا..
دور تو...
️
و اگر امیدی در تو بمیرد ، خدا امیدهای فراوان دیگری را درونت زنده میکند🌱.
️و إن كُسر فيك أملاً ، فإن الله يُحيي فيك آمالاً ..
『دل دل نکن پرندهی من! پر بکش
عشق آزادی می آورد ...🕊』
ما رقصیدهایم
ما تا مرزهای خسته گی رقصیدهایم.
#احمد_شاملو
وقتی بچه بودم
از روح میترسیدم👻
وقتی بزرگ شدم
فهمیدم آدما ترسناک ترند :)😂🥲
دیروز
وقتی کسی در حضور من
اسم تو را بلند گفت
طوری شدم
که انگار گُل رُزی از پنجرهی باز
به اتاق پرت شده باشد …
#ویسلاوا_شیمبورسکا
و هیچ اندوهی برطرف نشود مگر تو آن را از دل برانی.
️«وَ لا ینکَشِفُ مِنها إَلاّ ما کَشَفتَ.»
جز محنت و غم نیستی،اما خوشے اے عشق..
️یه افسانه هست که میگه :
اگه دیدی لبت ترک خورده یعنی اینکه یه نفر تو رویاهاش تورو بوسیده . چقدر قشنگ :)
جملهی «ولشکنپرومیشه» نذاشت خیلی از حرفای قشنگو بزنیم.
️قشنگه عشقِ من چشماش، پرِ از پاکیو نوره.
به احترامش دلم قفله لبم بستس چِشَم کوره..
شده باران بزند بر بدن پنجرهات
ناگهان بغض بیفتد به تن حنجرهات :((
️آدم باید جوری دوستت دارم بگوید که گره ی ماندنش با دندانِ هیچ رفتنی باز نشود ...
عشق چه ارزشی دارد
وقتی کسی را درست زمانی که
بیشتر از همیشه به تو نیاز دارد رها کنی؟
دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ″ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ... دانی ک از آدمے چ ماند پس مرگ!
عشق است و محبت است و باقی همه هیچ✊
در آبهـاے شیـدایـی
از همه سو به «تـو» محدودم.
️
قبلـه ے جانسٺ...
و چشمٺ ڪعبه ے دلـها ....
️
از هوش میرود... »
️
بگذار پاییز سردرگم شود
ڪه عشق
از او آغاز شد
یا از بوسه هاے تو...
️
فداےِ صحـنِ چشـمانت ...
️
پس مهربون باش...!️