‹ای زیباترینِ حقیقتِ دورم...؛🌱›️
‹ای زیباترینِ حقیقتِ دورم...؛🌱›️
در کفِ دستانِ تو بخوابم
ای امنترین مکانها ..
️
ما روی تو خیلی حساب کردیم...
• ابو حمزه ثمالی️
انَّ لَنا فیکَ اَمَلاََ طَویلاََ کَثیراََ...
المَرء نِتَاج خَلواتِه
شخصیت انسان نتیجه و ساخته
خلوتهایش است!
️
❤️
مرا از همه طوفان غم نیست ..🦋️
اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی...️
اگر بایستد، میسوزد
اگر بدود، بیشتر میسوزد...
-علیرضا روشن️
در دنیایی که همه سراب بودند!
-آمین️
مردان، داستان کوتاه!
-دافنه دوموریه️
• سورهی حجر؛ ۹۷ 🍃️
قدری حال خوب
بی ترس از فردا آرزوست...
هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر
مجبور نیستی که بمانی ولی نرو...
قایق قسمت اگه دور کند از تو مرا
رود را سمت تو بر عکس شنا خواهم کرد...
عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند
سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد:)
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار
زندگی نیست بجرپز دیدن یار
زندگی نیست بجز عشق
بجز حرف محبت به کسی
ورنه هر خار و خسی
زندگی کرده بسی
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
دو سه تا کوچه و پس کوچه
و اندازه یک عمر بیابان دارد
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد
در این فرصت کم؟
به اضافه سه نقطه ...
تا بدانی ؛
مَن و دوستت دارمهايَم
امتداد داريم در تو♡
تا هَميشه و تا اَبد...️
مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده
ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی بینم
قناعت می کنم
با درد چون درمان نمی یابم
تحمل می کنم با زخم ،
چون مرحم نمی بینم 🍃🖤
آخرم نشد بآ رفیقآمون اون سفر که قرآر بود
فسآد ازش بچکه رو بریم ✞:/
شاید دل من عروسکی از چوب است....
مثل قصه پینوکیو محبوب است...
چه دماغی دارد این بیچاره!
از بس که نوشت حال من خوب است.....
باز باران با ترانه میخورد بر بام خانه..
خانه ات کو؟ خانه ام کو؟
ان دل دیوانه ات کو؟
فصل خوبی سادگی کو خسته از مکر زمانه...
یادت اید روز باران.....
غافل از حتی رفاقت
گردش یک روز دیرین
هماله ای از عشق و نفرت پس چه شد!
اشک های طبق عادت دیگر کجا رف؟.......
قطر های بی طراوت خاطرات خوب و شیرین...
روی دوش ادمیت....
باز باران میخورد بر بام خانه....
بی ترانه.....
بی هوای عاشقانه
بی تو ای عارفانه در صکوت ظالمانه
صداقت پاره ، بهتر از نجابت دوخته شده است !!
️برایقایقهایبیهدف،موجهاتصمیممیگیرند...🖤🖋️
️منزلی امن تر از گوشه تنهایی نیست^-^
️♕در گلستان طبیعت ما گل پژمرده ایم♕ ♕رنگ شادی ندیدیم در جوانی مرده ایم♕
️