دلــبــرا خــورشــیــد تـابـان ذره ای از روی تــوســت☀️🌈
وآنچههرگزنتوانشرحکرد! یعنیحالِمن...🌱
️بنازم
آن
نگاهی را
که
یغما برد
جانم را ..♥️
-هما ڪشتگر
اندوه، هیچ آدمیزادی را نکشت، ولی ما را از همهچیز تهی ساخت.
️لم يقتل الحزن أحدًا، و لكنه جعلنا فارغين من كل شيء
آینه شاهد تعبیر لبخندهای گوناگون است؛
زیباترینشان همانهاییست ک با بغض جوانه میزنند.
-نازنین
️من بی ستارگیمو به آسمون نمیگم!
️ای کوه تو فریادِ من امروز شنیدی ..
دردیست در این سینه که همزاد جهان است !!
• هوشنگ ابتهاج 🎬
️یکی از قشنگترین خطاب های عاشقانه
رو نزار قبانی میگه :
ای شیرین ترین دیوانگی ام ..
که گرچه رنج به جان میرسد، امید دواست...
️
گاه بايد خنديد بر غمى بى پايان
🇫🇷 Parfois il faut sourire à une tristesse éternelle
و من فرو رفتم به قعر دریاها که قعر دریاها پر از
مزار شود...
آه از آن رفتگان بیبرگشت...!
-هوشنگ ابتهاج
️استكاني شعر
دم كردم برايت...
تر كن از چاي غزل هايم گلويي!
#طاهره_اباذری_هریس
️مثل نیلوفر
به عمق باورم پیچیده ای
من در آغوش تو میمانم
مرا مرداب کن...
#سوسن_درفش
کجایی..؟
ای که عُمری
در هوایت نشستم،
زیرِ باران ها...
#اهورا_ایمان
️جُرمم این دان
که ز جان
دوست ترت میدارم...
#عراقی
️زنها را از رقصیدن و بوسیدن منع کردند،
زنها شاعر شدند و در شعرهایشان وحشیانه رقصیدند...!
-سیمین بهبهانی
️خدا را چه دیدی! شاید آن مهری که مدتهاست به دنبالش میگردی، میان دستان آبان باشد …
️لنگر آرامشی،
گر دارد این دریا
دل است …
سکوت، انتهای محبت به کسیست که از او خشمی داریم، اما توان از دست دادنش را نداریم …
️خبر داری که شهری رویِ لبخند تو شاعر شد؟
چرا اینگونه ، کافرگونه ، بی رحمانه می خندی ؟!!
داغ ما نیست به دلسوزی یاران محتاج
•| صائب تبریزی
"از تو توقع نداشتم" کامل ترین جمله ی غمگین دنیاس یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو نباید خراب میکردی..! :)
️طُ هَماني ك رَگِه خوابِــ
مَرا میداني🖤☁️️
«شَـهر اَز بـالا قَـشـنـگِـه آدَمـا اَز دور...
خِـیـلـی دور://»
حواستبهحرفاتباشهتویهچیمیگی
یکیتاصبحبیدارمیمونه:):🌿🐚
اوناییکهشبمیخوابنصبحپانمیشن
شببهخداچیگفتنکهخدا
حرفشونوقبولکرده؟:)🖤