وقــتــے تــو نــبــاشــے حــیــفــم مــیــاد زنــدگــے ڪــنــم!♥
️از لحاظ روحی نیاز دارم به کسی که منو بهتر از خودم بلد باشه؛چون دیگه خودمم نمیدونم چمه.
️میشه از تنهایی یه پرنده شد و پرواز کرد🕊
️
⃟مٓن بآ غـروُرم حال ميكُنعم شُما با روياي شاخ بودنتون☘
لطفـاً دستگـاه شـوک را خـامـوش کـُن
و لبـانت را ببنـــد
جملـــه هـای عاشقـــانـه دیگــر فـایـده نـدارد !
عشق ، درونـم مـرد دیگـــر
تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم،
انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه…!
تکرار مسواک زدن در همه شبها ، دندانها را سفید میکند
و تکرار خاطرات در همه شبها ،
موها را
دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !
امشب شب تولد من است
ولی چیزی برای ترکاندن ندارم
جز بغض عزیز…
آیا تابحال خداوند را بخاطر آفریدن لذتِ بوسیده شدن شکر کردهاید؟
️عاشقانه هایت را نشانش بده!
مگر یک زن چقدر میتواند،
حسرتِ لمسِ دستانت
میانِ موهایش را،
در رُمان ها بخواند...!
🗯 پگاه
️
هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم
میدانــم بالاخره
یک روز
به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .
⸤ خون من قرمزِ اشتیاق بود، روح من آبیِ متمایل به تمامِ جغرافیا... ⸣
-حاتمه رحیمی
️⌝ لویی فردینان سلین میگه: هرگز فورا بدبختی کسی را باور نکنيد، بپرسيد که می تواند بخوابد يا نه؟ اگر جواب مثبت باشد، همه چيز روبراه است! همين کافی است. ⌞
|
قُرص کن
دلم را با نگاهت ...
بگو " دوستت دارم "
من تمامِ آرزوهایم
با یک تــــــــــــــو
برآورده میشود ...💕🌠
اینجا تمام هنجره ها لاف میزنند
هرگز کسی هر آنچه که میگفت آن نبود!
می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد
فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی...
لذت عاشقی را آدم و حوا بردند ،
نه رقیبی بود
نه گذشته ای
نه حسودی و
نه بدخواهی
دو عاشق و یک جهان!
دلم میخواهد
حال خوبِ شان را…
وقتی کسی را عاشق خودت میکنی . . .
در برابـــرش مسئولـــی . . .
در برابـــر اشکهایش . . .
شکستن غرورش . . . .
لــحظه های شکستن در تنهایی . . . .
و اگر یـــادت بـــرود ! !
در جایـــی دیگر سرنوشــــت به یادت خواهـــد آورد . . . !!!
اینجا هیچکس خودش نیست، همه دیگریند:)
️عفتِ عشق در پنهان بودن است
️🌺⃤ Sevginin iffeti,Gizliliktedir💗🤍
محکم بغل بگیر مرا
تا که بگویم به همه
او فقط جان من و
یار من و مال من است…
هیچ شعری شاعر ندارد،
هر خواننده شعری شاعر آن لحظه شعر است.
-پابلو نرودا
️گاهی وقت ها که تو تاریکی گیر افتادی
فکر میکنی دفن شدی،
ولی در واقع تو کاشته شدی..🌱
هر چقــدر ناز ڪنے
پس بزنـے دستــَم را
به زبانِ چشمانـت مسلطـَم
ڪه میخوانے قلبـــم را💙✨
بگذار بگویند و بگویند و بگویند
تو لبخند بزن، خیره بمان، هیچ مگو .
Let them say and say and say
You smile, stare, say nothing.
آرزو میکنم دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش دارین روزیتون بشه، رزق و روزی که همیشه پول نیست.
️این اندوه تو و این شانهی من
️بعش هذا حُزنك و هذه کتفِي