بعد مرگم شعر هایم را بخوان تا بشنوی / سرگذشتم تلخ تر از درگذشتم بوده است…
️خبرت هست که از خویش خبر نیست مرا
گذری کن که ز غم راهگذر نیست مرا
ماه پشت ابر نمیمونه ولی غصه پشت خنده چرا..
️
حالم خوبه !" باور کن خوبم :))
𝑰𝑴 𝑭𝑰𝑵𝑬 𝑻𝑹𝑼𝑺𝑻 𝑴𝑬 𝑰𝑴 𝑶𝑲 "!
آرامش یعنی
همه آدمای اضافهرو از زندگیت حذف کنی
با اونی بمونی که ارزششو داره :)💕
این یکی یاری بخواهد آن یکی سر میرسد
جز برادر کی به فریاد برادر میرسد؟
علی فردوسی
# برادر
️اگر قطره باران گونه ات را بوسید بدان اشک من است که به یادت ریخته ام
# کردی
️اگر جاریک تکه ی باران ماچی کردی اوه بزانه فر میسکی چاوی منه بیری کردی
اگر قطره باران گونه ات را بوسید بدان اشک من است که به یادت ریخته ام
# کردی
️اگر جاریک تکه ی باران ماچی کردی اوه بزانه فر میسکی چاوی منه بیری کردی
گر با میل و خواسته من بود
نفس کشیدنم
را هم به وسیله دهان تو میکشیدم!
# کردی
️گه ر به ده ست من بوایه
هه ناسه شم
به ده می تو هه لده کیشا!
ما برای ادامه دادن
هیچکسی را نداریم جز خودمان.
واین کافی ست.
# کره ای
️우리는 계속
우리 자신 외에는 아무도 없습니다.
그리고 그것으로 충분합니다.
این منم
زنی تنها
در آستانه فصلی سرد...
-فروغ فرخزاد
️میگی میگذره
ولی هیچکس جز خودت نمی فهمه که نگذشته..
درونگراها افسرده نیستن ، اونا فقط فوبیایِ " نکنه مزاحم باشم " دارن.
️
من بودم و دل بود و کناری و فراغی
این عشق کجا بود که ناگه به میان جست؟
👤وحشی بافقی
خانواده را می توان با یک کلمه توصیف کرد آن کلمه عشق است...
️فاصله را تاب میآورم،
به این امید که تو روزی باز خواهی گشت
و قلب من تپیدن را از نو آغاز خواهد کرد.
بالاخره روزی کسی را مییابی که گذشتهات را کنار میگذارد،
زیرا میخواهد آیندهات باشد.
شده دلتنگ شوی غم به جهانت برسد؟
گره ات کور شود، غم به روانت برسد؟
مگر میشود شب را دوست نداشت ؟!
وقتی تمامِ دغدغه ها خوابیده اند
وقتی آدم فراموش میکند
کجایِ جهان ایستاده و
چقدر غمگین است ...
آدم هر باري ك ميره تو خودش
چند تا جون ازش كم ميشه ...
نامَش،
اثرِ انگشتَش،
چشمانَش...
شده بود رمزهای زندگی ام
از وقتی ندارمَش
زندگی ام قفل شده!
بعضی وقت ها دلم میخواهد
حالم بد باشد
دنبال بهانه میگردم که غمگین باشم
فقط برای یک چیز
که توبیایی وبا نگرانی بپرسی
ازچه چیزناراحتی
و من بگویم: 'هیچ'
دلم برای نگرانیت تنگ شده بود