دوستت دارم، میان تمام آشوب ها️
𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐨𝐬
دوستت دارم، میان تمام آشوب ها️
دوستت دارم، میان تمام آشوب ها️
2.4
𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐚𝐝𝐦𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐨𝐬
تو..✨
تو این فکر بودم که با هر بهونه
یه بار آسمونو بیارم تو خونه
حواسم نبود که "به تو فکر کردن"
خود آسمونه:)
🌱🕊
️
تو این فکر بودم که با هر بهونه
یه بار آسمونو بیارم تو خونه
حواسم نبود که "به تو فکر کردن"
خود آسمونه:)
🌱🕊
️
2.0
“I was thinking of finding an excuse
to bring the sky into my home,
not realizing that thinking of you
is the sky itself :)”🌱🕊
to bring the sky into my home,
not realizing that thinking of you
is the sky itself :)”🌱🕊
...
این که ما ایرانی هستیم
خودش یه افتخاره 🇮🇷 😎
# ایران
# جانم فدای ایران ️
خودش یه افتخاره 🇮🇷 😎
# ایران
# جانم فدای ایران ️
2.0
دنبالم می کنی؟
فقط یه دختر میتونه با نوتیفیکیشن پیامت از خوشحالی نیم ساعت قر بده و ذوق کنه، ولی جوری جوابتو بده که انگار مزاحمی.️
2.6
اره خلاصه...
مشابه ها
روز پنجاه و چهارم
حال ماههای سال را میشمارم که
آنها در هجران یکدیگر می گذرانیم،
به مانند هنگامی که ماههای سال را میشمارم
که در آنها نزد یکدیگر بودیم.️
حال ماههای سال را میشمارم که
آنها در هجران یکدیگر می گذرانیم،
به مانند هنگامی که ماههای سال را میشمارم
که در آنها نزد یکدیگر بودیم.️
1.8
𝒏𝒐𝒘 𝒊 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔
𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆
𝒊 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔
𝒘𝒆'𝒅 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓
𝒘𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆
𝒊 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔
𝒘𝒆'𝒅 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓
پارادوکس جالب زمان اینجاست: ما اغلب زمان را خطی می...
𝓉ℴ 𝒶𝒷𝒶𝒹ℴ 𝓎ℯ𝓀 𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓂𝒶𝓃𝒾 𝒹ℯ𝓁𝒷𝒶𝓇
تو اَبَدو یِک روزِ مَنی... ♾🤍🖇•️
تو اَبَدو یِک روزِ مَنی... ♾🤍🖇•️
1.7
𝓉ℴ 𝒶𝒷𝒶𝒹ℴ 𝓎ℯ𝓀 𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓂𝒶𝓃𝒾 𝒹ℯ𝓁𝒷𝒶𝓇
سلام بر همه شما عزیزانــــ🧸
- میدونم سال بدی رو پشت سر گذاشتیم اما عیدتون مبارک 🫧🎉
- و امیدوارم هر جا هستید همراه با خانواده سالم و سلامت باشید ❤️
- و اینکه امیدوارم در سال جدید به خواسته ها و آرزو های خود برسید🍀💕🍄
ز رعد و بارانــبرقصند در آسمانـــهـا
که سال قبل بگذشت و سالــنوین شد آشکار
️
- میدونم سال بدی رو پشت سر گذاشتیم اما عیدتون مبارک 🫧🎉
- و امیدوارم هر جا هستید همراه با خانواده سالم و سلامت باشید ❤️
- و اینکه امیدوارم در سال جدید به خواسته ها و آرزو های خود برسید🍀💕🍄
ز رعد و بارانــبرقصند در آسمانـــهـا
که سال قبل بگذشت و سالــنوین شد آشکار
️
1.4
عیدتون مبارک عزیزان 🎉❤️
💕چقدر زندگی قشنگ می شود
وقتی کسی را داشته باشی
که پا به پایِ تو دیوانگی کند🐥️
وقتی کسی را داشته باشی
که پا به پایِ تو دیوانگی کند🐥️
2.1
How beautiful life becomes
when you have someone
who goes crazy at your feet
when you have someone
who goes crazy at your feet
تحقیقات عصبشناسی نشان میدهد وقتی دو نفر رفتارهای...
وَفٰا،بٰاشهِ،صَفٰاهَمیشهِهَست°🩶🧿🩻°️️
1.6
az golohamy✨🤍.
قیافه زیاده برای گرفتن اما چیزی که کمه قلبه یه عاشق واقعیه 🤫🎀️
2.0
قیافه زیاده ولی اخلاق و عشق واقعی کمیابه قدربدونید 🫧
ڪاش همهچے قدِ
خندههایِ طُ خوشگل بود😍👩❤️👨💕
️
2.3
𝐼 𝑤𝑖𝑠𝒉 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠
𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠
«نفسِ قشنگم،
تو فقط یه اسم نیستی، تو خودِ زندگیِ منی.
وقتی میگی «نفس»، انگار تمامِ خستگیها از دلم میپره...
دوستت دارم، بیشتر از هر نفسی که میکشم.
تو معنایِ واقعیِ آرامشِ منی.» 🌹✨️
تو فقط یه اسم نیستی، تو خودِ زندگیِ منی.
وقتی میگی «نفس»، انگار تمامِ خستگیها از دلم میپره...
دوستت دارم، بیشتر از هر نفسی که میکشم.
تو معنایِ واقعیِ آرامشِ منی.» 🌹✨️
2.3
"My dearest Nafas,
You're not just a name; you're the very breath of my life.
When you say 'Nafas,' it's like all my tiredness just melts away...
I love you more than every breath I take.
You are the true meaning of my peace." 🌹✨
You're not just a name; you're the very breath of my life.
When you say 'Nafas,' it's like all my tiredness just melts away...
I love you more than every breath I take.
You are the true meaning of my peace." 🌹✨
در فیزیولوژی اعصاب، تنفس عمیق و آرام با تحریک عصب ...
ماهی گفت من بدون تو میمیرم😔😔
دریا گفت بزار برم فکر کنم...
دریا رفت و برگشت دید که ماهی مرده.. 😞🥺
هیچوقت کسی رو با نبود خودتون امتحان نکنید 😢😪💔🐠❌️
دریا گفت بزار برم فکر کنم...
دریا رفت و برگشت دید که ماهی مرده.. 😞🥺
هیچوقت کسی رو با نبود خودتون امتحان نکنید 😢😪💔🐠❌️
2.3
𝒟ℯ𝒶𝓉ℎ 𝒾𝓈 𝒾𝓃ℯ𝓋𝒾𝓉𝒶𝒷ℓℯ😕🐠
𝒻𝒾𝓈ℎ😢💔🐠
𝒻𝒾𝓈ℎ😢💔🐠
روانشناسان به این تله، «آزمون وفاداری منفعلانه» می...
قلب من از صـבاے تو چـہ عاشقانـہ کوڪ شـב:)️
2.2
ᧁꫝꪶ᥇ ꪑꪀ ꪖ𝕫 ડᦔꪖⅈ 𝕥ꪮꪮ ᥴꫝꫀꫝ 'ꪖડꫝ𝕢ꪖꪀꫀꫝ 𝕜ꪮ𝕜 ડꫝᦔ :)
...
روز پنجاه و دوم
با خود پیمان بستم که هیچگاه
در دام عشق تو نخواهم افتاد
اما
نیمه شب بود و
صدای خنده هایمان بلند شده بود و
من برای نخستین بار، بعد از مدتها
خشنود بودم و متوجه شدم که
پیمانم را شکستهام.️
با خود پیمان بستم که هیچگاه
در دام عشق تو نخواهم افتاد
اما
نیمه شب بود و
صدای خنده هایمان بلند شده بود و
من برای نخستین بار، بعد از مدتها
خشنود بودم و متوجه شدم که
پیمانم را شکستهام.️
2.6
𝒊 𝒑𝒓𝒐𝒎𝒊𝒔𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅
𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖
𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 4 𝒂𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆
𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐𝒐 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅
𝒊 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆
𝒊𝒏 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊 𝒌𝒏𝒆𝒘
𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒘𝒆𝒅
𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖
𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 4 𝒂𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒘𝒆𝒓𝒆
𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐𝒐 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒏𝒅
𝒊 𝒇𝒆𝒍𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆
𝒊𝒏 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒊 𝒌𝒏𝒆𝒘
𝒊 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒘𝒆𝒅
...
{ بودی هستم نبودی هستن }. .️
2.3
“𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖, 𝕀 𝕒𝕞 𝕙𝕖𝕣𝕖; 𝕚𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕟𝕠𝕥, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖.”
در عصبشناسی، نورونهای آینهای نشان میدهند که مغ...
دریا در استکان کسی ریختن خطاست؛
از حد که بگذریم،محبت ثواب نیست..🥱🌊️
از حد که بگذریم،محبت ثواب نیست..🥱🌊️
2.1
“To pour the sea into someone’s little cup is a mistake;
When love exceeds its bounds, it is no longer a virtue.”
When love exceeds its bounds, it is no longer a virtue.”
شایـב בیگـہ کنار هم نباشیم ولے تو خیال هم هستیم 🥺🫠🙃️
2.0
𝖘𝖍𝖆𝖎𝖉 𝖉𝖎𝖌𝖊𝖍 𝖐𝖓𝖆𝖗 𝖍𝖒 𝖓𝖇𝖆𝖘𝖍𝖎𝖒 𝖛𝖑𝖎 𝖙𝖔𝖔 𝖐𝖍𝖞𝖆𝖑 𝖍𝖒 𝖍𝖘𝖙𝖎𝖒 🥺🫠🙃
بَغَلگِرِفتهغَمیتَمامَمَرا🪽؛'
️
️
2.3
𝑩𝒂𝒈𝒉𝒂𝒍 𝑮𝒆𝒓𝒆𝒇𝒕𝒆 𝑮𝒉𝒂𝒎𝒊 𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒆 𝑴𝒂𝒓𝒂🪽..
بهترینه خودت باش برای خودت...! 🤍🌱️
2.3
••𝐵𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓...!
مثل روز بود ولی شب شد
مثل رود بود ولی سرد شد
شبیه من بود سر و ساده
سر چی انقدر عوض شد
میدیدم دیگه مثل قبل نیست
شبیه قبل عاشق من نیست
میدیدم دیگه توی دنیاش
سر سوزن
جای من نیست
️
مثل رود بود ولی سرد شد
شبیه من بود سر و ساده
سر چی انقدر عوض شد
میدیدم دیگه مثل قبل نیست
شبیه قبل عاشق من نیست
میدیدم دیگه توی دنیاش
سر سوزن
جای من نیست
️
1.6
لطفا مثل قبل شو
♬از حـقّ نـگــذریــܩ
باهــܩ چـه قـــشنـــگ بـــودیــܩ✧️
باهــܩ چـه قـــشنـــگ بـــودیــܩ✧️
2.0
𝑳𝒆𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒕𝒉.
𝑯𝒐𝒘 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓
𝑯𝒐𝒘 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒐𝒈𝒆𝒕𝒉𝒆𝒓
تحقیقات روانشناسی نشون میده که وفاداری در روابط نه...
"درگیر تو شدن بهترین اتفاق زندگیم بود!️
2.2
𝑰𝒏𝒗𝒐𝒍𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆! :
𝑰𝒏𝒗𝒐𝒍𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆! :
دلتنگی ها،در گذر زمان ،چه می شد پنچره ای از اتاق تاریک خاطراتم باز می شد ،در آنسوی آن دیدن خاطرات عاشقانه تو بود
ℒℴ𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ𝓈, 𝒶𝓈 𝓉𝒾𝓂ℯ ℘𝒶𝓈𝓈ℯ𝒹, 𝓌ℎ𝒶𝓉 𝒾𝒻 𝒶 𝓌𝒾𝓃𝒹ℴ𝓌 ℴ℘ℯ𝓃ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓉ℎℯ 𝒹𝒶𝓇𝓀 𝓇ℴℴ𝓂 ℴ𝒻 𝓂𝒴 𝓂ℯ𝓂ℴ𝓇𝒾ℯ𝓈, 𝒶𝓃𝒹 ℴ𝓃 𝓉ℎℯ ℴ𝓉 𝓈𝒾𝒹ℯℐ 𝓈𝒶𝓌 𝒴ℴ𝓊𝓇 ℓℴ𝓋𝒾𝓃ℊ 𝓂ℯ𝓂ℴℒℴ𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ𝓈, 𝒶𝓈 𝓉𝒾𝓂ℯ ℘𝒶𝓈𝓈ℯ𝒹, 𝓌ℎ𝒶𝓉 𝒾𝒻 𝒶 𝓌𝒾𝓃𝒹ℴ𝓌 ℴ℘ℯ𝓃ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓉ℎℯ 𝒹𝒶𝓇𝓀 𝓇ℴℴ𝓂 ℴ𝒻 𝓂𝒴 𝓇𝒾ℯ️
ℒℴ𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ𝓈, 𝒶𝓈 𝓉𝒾𝓂ℯ ℘𝒶𝓈𝓈ℯ𝒹, 𝓌ℎ𝒶𝓉 𝒾𝒻 𝒶 𝓌𝒾𝓃𝒹ℴ𝓌 ℴ℘ℯ𝓃ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓉ℎℯ 𝒹𝒶𝓇𝓀 𝓇ℴℴ𝓂 ℴ𝒻 𝓂𝒴 𝓂ℯ𝓂ℴ𝓇𝒾ℯ𝓈, 𝒶𝓃𝒹 ℴ𝓃 𝓉ℎℯ ℴ𝓉 𝓈𝒾𝒹ℯℐ 𝓈𝒶𝓌 𝒴ℴ𝓊𝓇 ℓℴ𝓋𝒾𝓃ℊ 𝓂ℯ𝓂ℴℒℴ𝓃ℊ𝒾𝓃ℊ𝓈, 𝒶𝓈 𝓉𝒾𝓂ℯ ℘𝒶𝓈𝓈ℯ𝒹, 𝓌ℎ𝒶𝓉 𝒾𝒻 𝒶 𝓌𝒾𝓃𝒹ℴ𝓌 ℴ℘ℯ𝓃ℯ𝒹 𝒾𝓃 𝓉ℎℯ 𝒹𝒶𝓇𝓀 𝓇ℴℴ𝓂 ℴ𝒻 𝓂𝒴 𝓇𝒾ℯ️
1.9
ℒℴ𝓋ℯ ℘𝒶𝒾𝓃𝓉𝒾𝓃ℊ 𝓃𝒶𝓉𝓊𝓇ℯ, 𝒷ℯ𝒾𝓃ℊ 𝓂ℴ𝒹ℯ𝓇𝓃, 𝒶𝓃𝒹 𝓂𝒶𝓀𝒾𝓃ℊ ℓ𝒾𝒻ℯ 𝓈𝓂𝒶𝓇𝓉.😘😘😘
آیا میدانید مغز هنگام یادآوری خاطرات، آنها را با...
نبودنت، بغضی در گلو؛ حضورت، ترانه ای در جان. عاشقم️
2.2
Your absence, a lump in my throat; your presence, a song in my soul. I am in love.”
...
اضافه شد.
_چی؟
ماه زندگی شما.
_ماه زندگی من کیه ؟
اون کسی که کنارت بوده تو سختی ها تو زندگی اون...
_اون اون کیه ؟
تمام وجودت🤱
مــادَر♡️
_چی؟
ماه زندگی شما.
_ماه زندگی من کیه ؟
اون کسی که کنارت بوده تو سختی ها تو زندگی اون...
_اون اون کیه ؟
تمام وجودت🤱
مــادَر♡️
1.3
🔸 یک دقیقه طول می کشد تا کسی را دوست داشته باشی. یک ساعت طول می کشد تا برخی را دوست داشته باشی اما فراموش کردن کسی یک عمر طول می کشد.
️
️
2.8
🔹 It takes a minute to like someone an hour to love some but to forget someone takes a lifetime.
...
اّحِّّسّاّسّاّتّ اَّّرّزّوט نّیّسّتّنّ! 🖤️
1.5
🖤 no love, just respect