بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]
بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست و استوری اینستاگرام استفاده کردند
متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام
ما تلخترین صفحهی تاریخ جهانیم .=) ️
من خودم هم گاهی اوقات خودم رو خوب نمی شناسم!"️
مآ بدیموقتیکهخوبآنشمآیین..!🖐️
.️
قدم به خانهی ویرانهای گذاشتهای️
به کوتاهی زندگی؛
زندگی به همین
آسانی میگذرد....
بیاییم
با هم مهربان باشیم
و آرامش به همدیگر هدیه دهیم️
صبحها قشنگن وقتی فکر تو میفته وسطِ
حالِ آدم، اینجاست که میفهمم باید بگم :
صبحت بخیر دلیلِ لبخندم.🫂❤️
.️
𝒀𝒐𝒖 𝑨𝒓𝒆 𝑵𝒐𝒕 𝑨 𝑷𝒂𝒓𝒕 𝑶𝒇 𝑴𝒚 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒀𝒐𝒖 𝑨𝒓𝒆 𝑨𝒍𝒍 𝑶𝒇 𝑴𝒆💕🫠
من تاحالا هیچکسو اندازه خودم اذیت نکردم!️
anyone much as I have
گاهی در زندگی ات میمانند...
گاهی در خاطره ات،
آنها که در زندگیت میمانند؛همسفر میشوند...
آنها که در خاطرت میمانند تجربه ای میشوند برای سفر..
گاهی"تلخ" گاهی"شیرین"
گاهی بایادشان"لبخند"میزنی
گاهی یادشان لبخند از"لبانت"برمی دارد....
اما تو...
لبخند بزن به تلخ ترین خاطره هایت...
ادم ها می آیند و این آمدن باید رخ بدهد...
تاتو بدانی...
"امدند"راهمه بلدند...
این "ماندن"است که"هنر"میخواهد️
شیدایِ دلِ من تو بمانی و نشد
در آرزوی تو جان ب لب آمد
اما وصالِ تو نصیب ما نشد
بهار_و️
این رو دوبار بخون... گاهی اون آدمی که میخوای اونی نیست که لیاقتت رو داشته باشه!
Read this twice... sometimes the person you want doesn't deserve you!
سلامتی دلی ک هزار بار شکستنش اما هنوز شکستن بلد نیست...🙂🖐️
️وابستهی چیزهایی شدیم که متعلق به ما نبودند .️
بزرگترین پیشرفتی ک تو زندگیم داشتم اینع ک دیگه وابصته ب هیچ آدمی نشم و فاصلمو تا حد ممکن ازشون حفظ کنم🖤🖤
️میگفت:
«به آغاز اعتماد نکن
حقیقت در آخرین لحظات گفته میشود.»♥️🌹️
بــا فــاصــلــه گــرفــتــن از مــن دلــم بــرات تــنــگ نــمــیــشــه؛از زنــدگــیــم حــذف مــیــشــے Miss,ansari
️سال ها عشق در دقیقه ای نفرت فراموش میشود
️خب ما هم میزنیم ولی به معنی ادامه جنگ نیست😆
خاورمیانه عالیه 🤣
آتش بس فقط با بمب اتم نقض میشه، این چیزا شوخیه"
️
. ️
مَن ڪُلَن بِت فِڪ نِمیڪُنَم😏😏💯️
جایی برای ناامیدی نیست.
ـ شهید دکتر مصطفی چمران ـ️