جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
من میتوانم بارها بترسم و هراسهایم را در درون خویش پنهان کنم
میتونم بارها دروغ بگویم اما همه آنها را انکار کنم
میتوانم دلی را برنجانم اما خویش را مختار گویم
میتوانم ردپاها را دنبال اما طنابها را نابود کنم
میتوانم متظاهر باشم اما واقعی باشم
میتوانم شاد باشم اما غمگین باشم
میتوانم بخندم گریه کنم
میتوانم در جمع اما تنها باشم
میتوانم بسی ددسوز و اکثرا سنگدل باشم
میتوانم از زندگی متنفر بااین حال برایش مشتاق باشم..
قضاوت نک️
-
فلسفی غمگین تناقض احساسات پنهان کاری قضاوت نکن دورویی درونی
‌‌
     

    دِلتنگي در قلبِ من ریشه کردِه..! 💔
‌️
1.0
غمگین حقیقت
گفتنش آسان تر است تاانجام دادنش ،
اینکه بگویی کسی را دوست داری
کار سختی نیست
و در زمان سختی به او پشت کنی
اما دوست‌داشتن او و بیرون کردن
ته مانده اسمش از آن ذهن شگفت آور
سخت تر است
-
it's always easier said than done,
It's easier to say you love someone
Yet turn your back on them in time of need
But it's harder to love them and leave
The remains of their name out of that wonderful brain💫🌼🍃
عاشقانه فلسفی دوست داشتن واقعی فراموش کردن عشق سختی عشق ذهن و خاطره
بیخیالی رو تمرین کنید؛
یک سری از آدم ها حتی ارزش اینو ندارن
که بخواید یه قسمت از فکرتون رو بهشون مشغول کنید...✨🪷️
-
تیکه دار موفقیت حقیقت
ثگیله اگلوبنه ما تعشگ ارخاص
اثاری اگلوبهم ملت رسایلنا:!️
1.0
عاشقانه حقیقت
اگر کسی ظاهرا سرد و بی احساسه وجودش سراسر قلبه .
اگر کسی روت حساسه و زود از کارات عصبی میشه یعنی براش
مهمی و دوستت داره .
اگر کسی زودرنجه یعنی به محبت نیاز داره .
اگه کسی خسته اس یعنی زیاد منتظر بوده .
اگه کسی چیزی رو زیاد بروز نمیده بی احساس نیست فقط زیادی اعتماد کرده و ضربه خورده .
یعنی میخوام بگم هر ایرادی توی هرکسی دیدی سعی کن درکش کنی چون پشت هر بداخلاقیش یه دلیل منطقی وجود داره .
کاش یکم هم دیگه رو درک کنیم.️
-
روانشناسی مهربانی اعتماد و ضربه آدم سرد و بی احساس دلیل بداخلاقی درک کردن دیگران
.
‌درسـرم‌جـنگ‌های‌بسیـآریست،
وتنـها‌کشته‌اش‌منم🖤🪬.
.️
-
غمگین خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت چهارم:
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ𝓢𝓪𝓰𝓪𝓷𝓭ــــــ
حال‌خوب‌اتفاق‌نیست،انتخابہ
خوشبختےنہ‌توگذشتہ‌جامونده‌نہ‌توآینده‌پنهونہ
اون‌جاست،هم‌قدِنفس‌ڪشیدن…
فقط‌بایدآروم‌شےتاصداےبودنشوبشنوے.»

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ𝓢𝓪𝓰𝓪𝓷𝓭ــــــ️
-
روانشناسی فلسفی خوشبختی در لحظه شادی پایدار حال خوب انتخاب است مراقبه و آرامش
ـ‌‌چه‌سخت‌میگذرانیم‌جهانِ‌گذران‌را🫗🪫️
-
غمگین سیگار

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (11320) 11321 بعدی (11322) 11340