جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بهترین متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران / مناسب بیو Bio و وضعیت [پیشنهاد]

بهترین بیو ها و متن های کوتاه ایران به انتخاب کاربران سایت تاو بیو برای شما آماده شده هست . لازم به ذکر است که تکست های کوتاه زیر به ترتیب بهترین ها سورت شده و شما میتوانید به راحتی آن ها را بخوانید و استفاده کنید . اغلب کاربران ما از این متن های کوتاه در شبکه های اجتماعی خود مانند تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و وایبر و کپشن پست  و استوری اینستاگرام استفاده کردند

متن کوتاه خفن متن کوتاه لاکچری نمونه بیو بیو ساده بیو معنی دار بیو شخصی بیو حرفه ای بیو وضعیت بیو تک خطی بیو فاز سنگین متن کوتاه پرمعنی بیو گپ بیو کمیاب بیو مخصوص واتساپ بیو مناسب اینستاگرام

نصب برنامه اندروید تاوبیو
دیدنت حال مرا یک جور دیگر میکند


حال یک دیوانه را دیوانه بهتر میکند


🙃💔️
1.0
غمگین حقیقت خسته
سلامتی سرنوشت😅
که تا مارو دید بد نوشت💔️
-
غمگین خسته
تو میتونستی چشم‌هایی‌ که‌ فقط‌ تورو میبینه‌رو داشته باشی و قلبی که نمیخواد جز تو کسی توش باشه ولی خب شاید لیاقتشو نداشتی یا زمان درستی نبود. ️
-
عاشقانه عشق یک طرفه
من شنا کردم در این دریای مستی
در خیالات خودم پیشم نشستی

آمدم بر خود ، شدم هشیار زین احوال
که مدت هاست قلبم را شکستی

-
شعر دلتنگی
دلم یه ذره شده واست..
دل من فقط به بودنت خوش بود..
بیا باهم درستش کنیم
بیا باهم بخندیم
بیا باهم گریه کنیم
بیا باهم به هرچی که میخوایم برسیم
بیا باهم پیشرفت کنیم
ما باهم حالمون خوبه دلبر…🦋🍷🥲️
-
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه رفاقتی پیشرفت با هم همراهی در زندگی عشق و همدلی دوباره ساختن رابطه
...سکوت بلند ترین فریاد است...آن هم در مواقعی که باید در خودت دَم نزنی و منتظرِ شب باشی تا بتوانی گریه کنی...
به والله درد دارد...😔😖😔️
-
غمگین زندگی
2 ادامه بخشی از صحبت های کوک در لایو ۱/۲ روز اخیر:

_چون این روزا کیفیت دوربین های تلفن ها خیلی خوبه.

دوروز تا کنسرت مونده،چطور شما میتونید ویدیو هارو منتشر کنید؟

_من این اهنگ رو خیلی دوست دارم، واقعا نمیدونم چیکار‌کنم.

به خاطر این آهنگ《ساییرپانک》_انیمه شماره یک در قلب من شده.

پایانش هم کاملا شاد نیست،حس سنگینی روی دل آدم میزاره و دیوونه ام میکنه.من این آهنگ رو دوست دارم.

من استریم زنده رو شروع کردم چون فقط....️
1.0
غمگین هنری لایو اینستاگرامی آهنگ ساییرپانک انیمه ساییرپانک حس سنگین آهنگ
بدترین دشمن برای هر آدمی، خودشه!
اونجا که باید رها کنی، اما نمی‌کنی.
باید پای خواستت بایستی، اما نمی‌ایستی.
نباید مدام خودت رو سرزنش کنی، اما می‌کنی.
گاهی وقتا آدما دشمنی‌شون
رو می‌کنن و میرن، ولی ما به جاشون
دشمنی رو با خودمون ادامه میدیم. رنج اینجاست …
1.0
روانشناسی تنهایی خودسرزنشگری رنج درونی دشمن خود بودن رها نکردن گذشته
همیشه در ظاهر اروم بودم ولی از درون درحال فروپاشی ..️
1.0
غمگین حقیقت

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (11253) 11254 بعدی (11255) 11379