°.° \برام گوشیممم کافیه توجهنم...! 🗿🚬[!: ️
3.4
تنهایی عصبانی خسته لاتی مغرور .. این روزا مِهربوني یه ضَعفه ..
️nowadayѕ ĸιndneѕѕ ιѕ a weaĸneѕѕ
گرگ زاده را محتاج نوازش نیست!
️پُر غم و معضلیم ولی جهنمو دور زدیم...🤘🏻🤣
️اڹق ݥصٺ بۅد ڪ بح دۅۺ حݥۅم میگڣ گڔٻح نڪن هݥہ چۍ دڔصټ مٻشح:)💔
️اول هشدار بعد کشتار هشدارمو دادم کشتارمو دیدی؟
️مَن خودمَ تَک نَفَره هَف هَش نَفَرَم😹❄🎈💅💋😝👩
️به بعضیام باس گفت اشتهاتونو کم کنید انقد شکست عشقی نخوࢪید!
️آنکه را بزرگ کنی
جوگیر نشود
آرزوست....
لات بودن به ریش و قیافه نیس🤟 تختی سیبیل نداشت😶 رستم لقب نداشت🤨
️تنهائیت را بچسب
بی خیال آدمها
وابستگی فقط درد دارد...
👑پادشاه جهنم خودت باش نه کارگر بهشت دیگران👑 #سنگین
️