همیشه یادت باشه با شکستن پای بقیه تو بهتر راه نمیری :)
️مَنوعِشقَمیِحتیمیمبِدونِهَمیَتیمیم💕💍
️اعصاب من لغزندس
از اخلاق گند خود بکاهید…
همتون يكيو يواشكی تو دلتون دوست دارين؛ با شماها نميشه زندگی كرد...!
️فراوانترین گونه های روی زمینند :)️
حقو ولش باو ادب فداااااش🤟🖤
️گره میخوری .. ♥️🔅️
ما حواسمون به دشمنامون بود ولی هر چی خوردیم از خودی بود :)
حساب کردن رو بعضیا؛مث شرط بستن رو خر تو مسابقات اسب سواریه
️بی ذات شرارتی نمیشه بچه لات شکایتی نمیشه
️دلت نیاد دل کسیو بشکنی🤧️
من همانم که اگر دوست مرا یاد کند، به صفای قدمش دیده ای خود فرش کنم.
️نه وقتی که تنها شدی🫀👅️
اگه چیزی گفتم که ناراحت شدی بگو دوباره بگم..
️دود شدم کم اوردم ولی کم نشدم خورد شدم غرق شدم ولی خب خم نشدم!
️🎐 اجـازه نـده هيـچ كس پـاشو رو رويـاهات بـذاره..🌱....!
️واسه همین از Call تبدیل شدی به Missed Call️
• عذر خواهی نمایش شعور است
نه شکستن غرور. . !
•مثل ابلیس مغرور، مثل خدا تنها :) ♡
️ن میتونی جام باشی ن میتونی بام باشی اینو گفتم در جریان باشی.シ︎
️