از خیابان میگذرم ، اما این بار دستی نیست که مرا نگه دارد...️
4.9
عاشقانه شاخ خسته لاتی سکوت حاجی ~من همونم ک ننت میگفت باهاش نگرد~
️یه حسئ بی حسئ نسبت به هر حسئ
️♦️قناری کع دهد صدای طوطی ♠️ بچه خوشگلم کند ادعای لوتی♦️
️ما نخواستیم شاخ بشیم ولی ی کاری کردن لات بشیم😏😏😏
️حاجی مَرد باش🖕🏿
سیبیلو که گُربه هم داره😼♨️
سلامتی پدری که ساقی نبود اما عرق 💦ریخت ما خوردیم🤘🏿🖤☻
️ :)من ۹۹ درصد فرشته ام ، اما امان از اون یه درصد .
️:) I'm 99% angel but ohhh h that 1%
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ˙ ˙ما کسی رو خط نمی زنیم مشکل خودشونه ڪ جوهر پس میدن ๛☠☣
️ما به کسی که نیست وفاداریم
بعد شما به کسی که هست خیانت میکنید؟