باید اینجوری باشی که:
هرکی احترام گذاشت احترام بزار
هرکی حرمت تو رو شکوند با خاک یکسانش کن:/️
هرکی احترام گذاشت احترام بزار
هرکی حرمت تو رو شکوند با خاک یکسانش کن:/️
4.2
Böyle olmalısın ki:
Her kim saygı gösterirse, saygı göster.
Her kim senin onurunu çiğnerse, onu yere eşit kıl.
Her kim saygı gösterirse, saygı göster.
Her kim senin onurunu çiğnerse, onu yere eşit kıl.