️
️
_ میدونی بیشعور ب کی میگن¡¿ +ب کسی ک سین میکنه و جواب نمیده^^ _ن اون ک حیوونه تو بیشعوری ک بش مسیج میدی +😐
️بگین من برگشتم😂🔪️
دلمون میخواد جوری زندگی کنیم ک اگه مردیم نگن لاشی بود بگن کاشکی بود
️☘
روزهای سخت قیمت آدمای دورتو معلوم میکنه! 🔥☝️
من زندگـی کردن تو تنهایی رو جوری بلدم؛ که تو زندگی عادیتم بلد نیستی!
️ی زمین خوردنایی هم هست، اونی که زمین میخوره تویی؛ اما اونی که بلند میشه ی ادم دیگه ست…👌
و این محشره!😎
️
+مام که قدمون کوتاه😂🤷🏻♀
️
همیشه یادت باشه با شکستن پای بقیه تو بهتر راه نمیری :)
️من منتظر بهونم تا دورمو خلوت کنم
سعی کن اونی نباشی که،بهونه میده دستم :)
مَنوعِشقَمیِحتیمیمبِدونِهَمیَتیمیم💕💍
️اعصاب من لغزندس
از اخلاق گند خود بکاهید…
شـیرغران عشق آهو در دل داشت
آهو هوس سگ صفتان در سر داشت
حکایت خیلیاست :)
ولی من می گم؛
آدم باید تنها بودنو بلد باشه
که سر تنها نبودنش به هرکَس و ناکَسی
باج نده....
همتون يكيو يواشكی تو دلتون دوست دارين؛ با شماها نميشه زندگی كرد...!
️وفا اصلا ندارند این جماعت ببر ما را دیار جاودانی️
فراوانترین گونه های روی زمینند :)️
جالبه هر چی دلش میخواد میگه تهش میگه دلم صافه...
انگار از ما فرفریه
.️
اگه سرد باشے، به دیگران صدمه میزنے اگه حساس باشے، اونا بهت صدمه میزنن..
Iғ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴄᴏʟᴅ ʏᴏᴜ ʜᴜʀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɪғ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ sᴇɴsɪᴛɪᴠᴇ ᴛʜᴀʏ ʜᴜʀᴛ ʏᴏᴜ
گر خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد گرخواهی که جهان در کف اقبال تو باشد آغاز کسی باش که پایان تو باشد
️یه روزی یکی بهم گفت: که اگه میخوای مثل
خورشید بدرخشید
اول باید مثل خورشید بسوزی️
➰ما همینیم که هستیم شاخ نیستیم چون گاو نیستیم خاص نیستیم چون عقده نداریم
بالا نیستیم چون پرچم نیستیم فقط یه آدمیم،
چیزی که خیلیا نیستن🤘✔
️اگر از کل مطالعاتمون در زمینه فیزیک همینقدر یاد بگیریم که صدامون دیوار صوتی قلب کسی رو نشکنه کافیه :))))
️حقو ولش باو ادب فداااااش🤟🖤
️دل نمیدم بہ ڪـωـے تنهـایے لاتے ترہ تجربہ ثابت ڪردفقط❤ اون بالایے❤ تڪ پرہ
️گره میخوری .. ♥️🔅️