میخوام تو بیوم بزنم Animal Lover
از بس از هرکی خوشم اومد گاو و گوسفند از آب در اومده :))
️گفتن ر گفتم رفیق گفتن ب گفتم با رفیق گفتن ج میخواستم بگم جدا از رفیق دیدیم بدون رفیقا هیچم گفتم جانم فدای رفیق
️😐😒🫤️
یاهم
هستی
صفر تا صد ماله من باش🏁🤝️
بزار حکایتتو یه عمر بنویسن:))))️
اینکه تلاش میکنی هرچی داریو نشون بدی فقط معلوم میکنه که در اصل پوچی و هیچی نداری😉❤
️منطقی بحث کردن با یسریا
مثه این میمونه
که به خر به جای هوش بگی عزیزم وایسا :))
بعضی وقتا
یه کسایی رو آسون میبخشی فقط چون
هنوز میخوای تو زندگیت باشن...!
️
𝗦𝗢𝗠𝗘𝗧𝗜𝗠𝗘𝗦
ʏᴏᴜ ғᴏʀɢɪᴠᴇ sᴏᴍᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴇᴀsɪʟʏ
ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ʏᴏᴜ sᴛɪʟʟ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜᴇᴍ
ɪɴ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ
آدمِ بدبخت فقط اونی که وقتی بهش محبت ميكنی فک ميكنه بهش محتاجی :)
️مياي پيش ما مشكي بپوش دايي ، ما خودمون ختم روزگاريم ...
️کز میکنم تو خونم.... تیغ میزنم تو روحم..... ولی میرسه روزی ام که کارد بزنن تو خونم .... بلدم فاتحه ی بعضیا رو بخونم🖤♥️
️ما تو زندگی اینقدر نیش خوردیم که دیگه افعی شدیم.🤘🏽🐍
️اولین دختر خانواده
اولین نوه مادری
اولین نوه پسری
اولین دختر دایی
اولین برادر زاده
اولین خواهر زادههستم؛
توهمهچیزاولمبعدبخواماولویتدومتوباشم؟
️
هیچوقت حال نکردم مث بقیه باشم
️از دشمنان بعید نبود آنچه دیدهایم
از رفیق خوب، خیانت به ما رسید :)
بعضيا هم هر روز قلبشونو به یکی اهدا ميکنن
انگار مرگ مغزی شدن:)
یه قانونی هست که میگه :
هـمـیشـه ی جـوری زنـدگـی کـن کـه اگـه رفـتـی جــلـوی آیـنـه
روت بـشـه بـه چـشـمـای خـودت نـگـاه کنی
که نه ذات داشتن..!
نه قیافه..."😅🗣️
حواست نبود کیو داری از خودت میرونی!
من از اونام که با فرصت دوم آشنایی ندارم:)
e²
من نیاز ندارم به تایید تو!
کار خودمو میکنم!‿!
!!ᴍᴀɴ ɴɪᴀᴢ ɴᴀᴅᴀʀᴀᴍ ʙᴇ ᴛᴀɪᴅ ᴛᴏ
✵ᴋᴀʀ ᴋʜᴏᴅᴀᴍᴏ ᴍɪᴋᴏɴᴀᴍ
حرف نزنم اما تاثیر گذار باشم