هر تبی که تب عشق نیس قربونت برم
بعضی از این تبها عفونتِ هوسه :)
💙از قضا گر صاحب این شهر شوم در کعبه دو میخانه بنا خواهم کرد ک نگویند مستان ز خدا بی خبرند✌🏽💛
️پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود..♻️
️من بلد نیستم دلداری بدم فقط میگم غلطی ک کردی خودت پاش وایسا ㋛☺︎︎
️اخه این روانی تو قصرم باشه قربت تازیانه رو میزنه بهش...
️ملک زاده: خطای یک رعیت شاید فقط سر خودشو به باد بده اما خطای یک حاکم، سر مملکتیو!️
یه ضرب المَثَل روسی میگه :
"بشکهی خالی ،بلندترین صدا رو ایجاد میکنه"
تفسیرش اینه که
هیاهو و ادعای زیاد نشانهی خالی بودنه !
حکایت خیلیاست...e²
این قانون زندگی منه بودی توش.. نبودی فراموش🚫
️پیش کسی نیست،
درون خودت دنبالش بگرد✨💜✨️
مغرورم و خاص✌🏻گور بابای هرکی ما رو نخواص 🤟🏻عصاب رو هواس اره اینجوریاس 👌🏻👊🏻
️قديما احترام احترام میاورد الان سواری میاره :)
️گمان کردم که بامن
همدل و همراه و همدردی
به مردی با تو پیوستم
ندانستم که نامردی
خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم..!✨🤞🏿
️اُونقَدر
هیچکس حالـــے اَزَت نِمیپُرسہ
کہ آدم شـَـک میکــنہ
نکنہ مُـرده و
خودش خَبر ندآره.😔
«فرشتع شاخدار» ️
ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ … تو 1 “.ﻟﺤــــﻈﻪ.” ﺑﺎ 1″.ﺣــــﺮﮐﺖ.” ﯾﺎ “1ﺣـــــــﺮﻑ.” ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺮﺍﯼ “ﻫﻤﯿــﺸﻪ” ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺖ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ …
️از چشم که بیفته دیگه عقله که دستور میده...
e²
️فقط واکنش نشون نمیدم،وگرنه همه چیز به گوشم میرسه....!
️