به قول خسرو شکیبایی: حال همه ما خوب است ،اما تو باور مکن....! میدانی هر قلبی دردی دارد ..... فقط نحوه ی ابراز ان متفاوت است! برخی ان را در چشمانشان پنهان میکنند و برخی در لبخندشان.....!
شاید رنگ مورد علاقه یکدیگر نباشیم!!!! اما روزی برای کامل کردن نقاشیمان، دنبال هم خواهیم گشت! به شرطی که اینقدر نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی..........!!️
یه نفر یه حرف قشنگی بهم زد: «وقتی قهوه میخوری از تلخیش لذت میبری اما وقتی بادوم میخوری اگه تلخ باشه میندازیش دور چون از بادوم انتظار تلخی نداری بحث، بحث انتظاره.»️
زمان تصميم میگیرد چه کسی را در زندگيت ملاقات خواهی کرد، قلبت تصميم میگیرد چه کسی را در زندگيت میخواهی، و رفتارت تصميم میگیرد چه کسی در زندگيت میماند ️