تو اَبَدو یِک روزِ مَنی... ♾🤍🖇•️
𝓉ℴ 𝒶𝒷𝒶𝒹ℴ 𝓎ℯ𝓀 𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓂𝒶𝓃𝒾 𝒹ℯ𝓁𝒷𝒶𝓇
تو اَبَدو یِک روزِ مَنی... ♾🤍🖇•️
تو اَبَدو یِک روزِ مَنی... ♾🤍🖇•️
1.7
𝓉ℴ 𝒶𝒷𝒶𝒹ℴ 𝓎ℯ𝓀 𝓇ℴ𝓏ℯ 𝓂𝒶𝓃𝒾 𝒹ℯ𝓁𝒷𝒶𝓇
نکن اعتماد اینا از غریبه غریبه ترن...! 🥀🖤🥲️
2.0
dont say your life to a people..! 🥲
ٖؒ﷽ـבر شب تمرین کن تا صبح باخت نـבیٖؒ﷽️
2.0
Practice at night until you lose in the morning
🕊ᦾ - #𝑩𝒊𝒐_𝒑𝒐𝒔𝒕...
Cambiare per il meglio
برای بهتر شدن تغییر کن🌚🪄
️
Cambiare per il meglio
برای بهتر شدن تغییر کن🌚🪄
️
2.1
Cambiare per il meglio
مشابه ها
انسان آزاد آفریده شده است اما در زنجیری است که خود بافته است... ژان ژاک روسو
️
2.6
Man is born free. The chain he's trapped with he himself has made.
بعضی وقتا ناپدید شدن حس آرامش میده..✨️️
2.5
✨️..𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒅𝒊𝒔𝒂𝒑𝒑𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒑𝒆𝒂𝒄𝒆
گفت: از دور که به خودت نگاه میکنی چی میبینی؟! گفتم: کسی که از بیچارگی صبور شد، واز دوام اوردن قوی. ️
3.7
دیگ کمک نکردم، دعوتی نکردم، تکست ندادم، سراغشونو نگرفتم، فهمیدم رفیق من بودم نه اونا. ️
2.8
سكوت با معنا ، هميشه بهتر
از حرفهاى بىمعنىست..💯️
از حرفهاى بىمعنىست..💯️
2.4
𝑨 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒊𝒏𝒈𝒇𝒖𝒍 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔
𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 .
𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 .
چهره اصلی این اغتشاشگرام دیگه یه خوبی واسه همه مردمنمایان شد
دیگه مردم گولشونو نمیخورن بیان بیرون (جز اندکی که عقلشونو کرایه دادن)
اولش به بهونه معیشت بود
ولی دریغ از یک شعاری که درباره معیشت باشه
کسی که به فکر درد و بدبختی مردمه
اتوبوس و مغازه و اتش نشانی و بانک اتش نمیزنه
که همش از جیب مردم هزینه میشه برای ساختنش
مغازه اتش نمیزنه که کسب و کار مردمه
دختر ۴ ، ۵ ساله نمیکشه
مردم عادی رو تو خیابون با تفنگ نمیزنه...️
دیگه مردم گولشونو نمیخورن بیان بیرون (جز اندکی که عقلشونو کرایه دادن)
اولش به بهونه معیشت بود
ولی دریغ از یک شعاری که درباره معیشت باشه
کسی که به فکر درد و بدبختی مردمه
اتوبوس و مغازه و اتش نشانی و بانک اتش نمیزنه
که همش از جیب مردم هزینه میشه برای ساختنش
مغازه اتش نمیزنه که کسب و کار مردمه
دختر ۴ ، ۵ ساله نمیکشه
مردم عادی رو تو خیابون با تفنگ نمیزنه...️
1.9
دیگه نیرو های امنیتی و بسیجیای مظلوم که جونشونو گذاشتن کف دستشون با این داعشیا میجنگن که بماند...
بماند که زنده زنده اتیششون میزنن وحشیا
خلاصه که اونایی که هنوز تو این تجمعات شرکت میکنن
حواسشون باشه عقلشونو به کار بندازن
بماند که زنده زنده اتیششون میزنن وحشیا
خلاصه که اونایی که هنوز تو این تجمعات شرکت میکنن
حواسشون باشه عقلشونو به کار بندازن
زندگی ما به وسیله فرصتها تعریف میشود، حتی اونهایی که ما از دست دادیم؛️
3.0
Our lives are defined by opportunities, even the ones we miss
این جمله کوتاه، یادآور این نکته است که زندگی نه فق...
اگه آب حموم سرد شد، بدون یکی دیگه داره ازش استفاده میکنه. این فقط راجع به آب نیست:) ️
2.8
If the bath water is cold, know that someone else is using it. It's not just about water
این عبارت کوتاه، یادآور این است که بسیاری از مسائل...
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ اهل کجا بوבنت مهم نیستاهل و بجا بوבنت مهم استمنطقـہ زنـבگیت مهم نیست.منطقـہ زنـבگیت مهم است ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙️
1.6
𝕒𝕙𝕝 𝕜𝕛𝕒 𝕓𝕠𝕕𝕟𝕥 𝕞𝕙𝕞 𝕟𝕚𝕤𝕥𝕒𝕙𝕝 𝕧 𝕓𝕛𝕒 𝕓𝕠𝕕𝕟𝕥 𝕞𝕙𝕞 𝕒𝕤𝕥𝕞𝕟𝕥𝕘𝕙𝕖𝕙 𝕫𝕟𝕕𝕘𝕚𝕥 𝕞𝕙𝕞 𝕟𝕚𝕤𝕥.𝕞𝕟𝕥𝕘𝕙𝕖𝕙 𝕫𝕟𝕕𝕘𝕚𝕥 𝕞𝕙𝕞 𝕒𝕤𝕥
🖤🙂زندگیم از رنگ موردعلاقمم سیاه تره🥲🚬️
2.9
Hayatım en sevdiğim renkten daha siyah mı? 🖤
♡من یک دخترم♡
باتمام احساساته دخترانه؛؛
زیبایی را دوست دارم
شیطنت را دوست دارم
با تو زیر باران دویدن ورقصیدن را دوست دارم️
باتمام احساساته دخترانه؛؛
زیبایی را دوست دارم
شیطنت را دوست دارم
با تو زیر باران دویدن ورقصیدن را دوست دارم️
2.5
I am a girl with a girl's emotions;; I love the beauty I love the naughty with you under the rain.
رفیق مثل یه سایه س، وقتی آفتاب زندگیت زیاد میتابه؛ نمیذاره بسوزی👌🏻️
3.0
"He’s like a shadow when the sun of life shines too fiercely; he keeps you from burning."♥️
بچه ها بگید بیشتر از چی بزارم چی دوس دارین
طنز، موزیک، عکس چالشی،میکاپ،بیو،
درخواستی براتون میزارم🦦💅
دیگه خود دانید ️
طنز، موزیک، عکس چالشی،میکاپ،بیو،
درخواستی براتون میزارم🦦💅
دیگه خود دانید ️
1.6
حمايت هم کنید کامنت بزارین به پیجم سر بزنيد حرفی سخنی بود هستم 😂💅🎀
متن هام رو خودم مینویسم از زندگی خودم و خاطرات خودم
اگه احساساتی هستی نخون
اشکت در میاد(=🖤️
اگه احساساتی هستی نخون
اشکت در میاد(=🖤️
3.0
هربار که تو چشمت نگاه میکنم از خدا میخوام که هیچوقت تو نگاه کسی جز من اینجور خوب نیای :))️
2.1
Every time I look into your eyes, I ask God that you will never look this good in the eyes of anyone but me:))
'طُ♡' آرامِشِ مَحضِ
دنیایِ منــی..•🪐🍂•
⠀
ronik ♥️🫂️
'طُ♡' آرامِشِ مَحضِ
دنیایِ منــی..•🪐🍂•
⠀
ronik ♥️🫂️
2.8
𝒴ℴ𝓊 𝒜𝓇ℯ 𝒯𝒽ℯ 𝒮𝒽ℯℯ𝓇 𝒫ℯ𝒶𝒸ℯ
𝒪𝒻 ℳ𝓎 𝒲ℴ𝓇𝓁𝒹..•
𝒪𝒻 ℳ𝓎 𝒲ℴ𝓇𝓁𝒹..•
حتی سایه ها هم ترکت میکنن..🗝️
حتی سایه ها هم ترکت میکنن..🗝️
2.5
• even the, 𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖.
زندگی من مثل یه ترن هواییه
ك وقتی داره اوج میگیره از کار میفته...!
️
3.0
𝗠𝗬 𝗟𝗜𝗙𝗘 𝗜𝗦 𝗟𝗜𝗞𝗘 𝗔 𝗥𝗢𝗟𝗟𝗘𝗥
ᴄᴏᴀsᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴏᴘs ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ
ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴘ
پاهات قوی تر از شونه هاست .
️2.8
𝚃𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜
یک عشق جدید مانند یک زندگی جدید است، تو زندگی جدید منی.
2.8
A͎ ͎N͎e͎w͎ ͎L͎o͎v͎e͎ ͎I͎s͎ ͎L͎i͎k͎e͎ ͎A͎ ͎N͎e͎w͎ ͎L͎i͎f͎e͎ ͎S͎o͎ ͎N͎o͎w͎ ͎Y͎o͎u͎ ͎A͎r͎e͎ ͎M͎y͎ ͎N͎e͎w͎ ͎L͎i͎f͎e͎
اگه عمق درد نبود، ما هیچوقت بالاترین لذت را نمیفهمیدیم ...️
2.6
If Not For The Depths Of Pain, We’d Never Know The Heights Of Joy ..
«زندگی مثل بادکنکه، اگر رهاش نکنی هیچ وقت نمی فهمی تا کجا می تونه اوج بگیره.» ♥️
️3.7
“Life is a like a balloon, if you don’t let go you will never know how far it can rise”
ما قولهای تا ابد در دنیایی میدیم که حتی زندگی در آن موقتیه.
️2.8
We promised forever in world that even life itself is temporary.
انقدر زندگی رو جدی نگیرید،
هیچوقت نمیتونی ازش زنده بیرون بیای
3.4
Do not take life too seriously.
You will never get out of it alive.