بگذار بگویند بدم پشت سر حرف زدن دل خوشی ترسوهاست️
3.0
𝖇𝖌𝖟𝖆𝖗 𝖇𝖌𝖛𝖎𝖓𝖉 𝖇𝖉𝖒 𝖕𝖘𝖍𝖙 𝖘𝖗 𝖍𝖗𝖋 𝖟𝖉𝖓 𝖉𝖑 𝖐𝖍𝖔𝖘𝖍𝖎 𝖙𝖗𝖘𝖔𝖍𝖆𝖘𝖙
وشـايد زڹدگى ﮬمين باشد حـسرت راه هاى نرفتـﮥࢡ…ۥۥ️
2.8
ꪑ𝚊𝚢𝚋𝚎 ㄒ𝚑𝚒𝚜 |𝚜 ㄥ𝚒𝚏𝚎
𝚁ꫀ𝚐ꫀ𝚝 𝙵𝚘𝚛 𝙿𝚊𝚝ዘ𝚜 𝚃ꪖ 𝙺ꫀ𝚗
𝚁ꫀ𝚐ꫀ𝚝 𝙵𝚘𝚛 𝙿𝚊𝚝ዘ𝚜 𝚃ꪖ 𝙺ꫀ𝚗
یه روزی میرسه به مامان بابام میگم:
*[دیدی شد]*
به امید اون روز میجنگم:)️
*[دیدی شد]*
به امید اون روز میجنگم:)️
1.5
هر کیم که سر راهم باشه رو زیر میگیرم.....
حافظه قوی خودش نوعی مجازاته......
️
3.4
Sᴛʀᴏɴɢ ᴍᴇᴍᴏʀʏ ɪs ɪᴛsᴇʟғ ᴋɪɴᴅ ᴏғ ᴩᴜɴɪsʜᴍᴇɴᴛ
مشابه ها
جمله ی“ الان چیکار کنم حالت خوب بشه“ از صدتا دوستت دارم قشنگ تره.❤️🥹️
1.5
The phrase "What should I do now to be good" is more beautiful than a hundred, I love you.
🇬🇧ι'м ѕσ ωєαк ιи fяσит σf уσυ тнαт ι ¢αи иσт єνєи вє ιи му ∂яєαмѕ ⚉♰
اونقدر در مقابلت ضعيفم كه حتي نميتونم توي روياهام كنارت باشم▽●
️
اونقدر در مقابلت ضعيفم كه حتي نميتونم توي روياهام كنارت باشم▽●
️
1.9
جمله سنگین (شکست)😂😂
حاجی رو ما فاز نگیر ! ما خودمون
باز نشسته اداره برقیم!😹🤞
️
1.8
سه تا صلوات ✌🏻
دلبر اگه دوستداشتن حالیش بود نمیرفت
️
1.0
بده شیشش
چرا جواب خوبی هارو فقط تشکر میکنی؟️
1.4
چون نمیخوام دروغ بگم:)
"اگرم درک نمیکنید اذیت نکنید.️
1.9
If you don't understand"
don't bother
don't bother
زندگی یعنی هنر نقاشی کردن بدون پاک کن :)️
3.7
𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐝𝐫𝐚𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐧 𝐞𝐫𝐚𝐬𝐞𝐫.
امروز مدرسه بودیم یهو جنگ شد 💔
نزدیک 10 نفر از خوشحالی جیغ می زدن...
اون یکی می گفت ای کاش عمو ترامپ خونمونو بزنه دیگه مامان بابامو نبینم (باورتون میشه اینقدر از نمک نشناسی؟)️
نزدیک 10 نفر از خوشحالی جیغ می زدن...
اون یکی می گفت ای کاش عمو ترامپ خونمونو بزنه دیگه مامان بابامو نبینم (باورتون میشه اینقدر از نمک نشناسی؟)️
3.0
ولی نترسید ما پیروزیم صد در صد ❤️
گاهی وقت ها صفحه سیاه ☘️
راه زندگیه❤️🔥️
راه زندگیه❤️🔥️
2.8
.
کاش زندگی هم استعفا نامه داشت🐾🖤️
کاش زندگی هم استعفا نامه داشت🐾🖤️
2.7
.
𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳🐾🖤
𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳🐾🖤
این جمله کوتاه، آرزوی رهایی از بندهای زندگی را به ...
کاش زندگی هم استعفا نامه داشت.️
1.7
𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘭𝘪𝘧𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘪𝘨𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳
این جمله کوتاه، یادآور مفهوم اگزیستانسیالیسم و جست...
بعضی روزا نمیشه تونست، باید پذیرفتش️
1.6
Some days you can't do it, you have to accept it.
اگر هنوز زنده ای،به خاطر آن است که هنوز به آن جا که باید باشی ،نرسیدهای!
👑پائولوکوئلیو️
👑پائولوکوئلیو️
1.7
If you are still alive, it is because you have not yet reached where you should be!
👑Paulo Coelho
👑Paulo Coelho
به این که چقدر تلاش میکنی افتخار کن.🪐️
2.8
Be proud of how hard you are trying
همه سربسر تن به کشتن دهیم
بـه از آنکه کشـور به دشمن دهـیم️
بـه از آنکه کشـور به دشمن دهـیم️
2.6
IRAN🇮🇷
جادوگر میگفت:
از کی توقع داری؟
این آدما ذکری ک برای خدا میگن رو میشمارن!
️
از کی توقع داری؟
این آدما ذکری ک برای خدا میگن رو میشمارن!
️
2.0
دقت کن...
اونایی که پشت سرت حرف میزنن رو ول کن، اونا پشت سرت میمونن و پیر میشن :)️
2.5
ʟᴇᴛ ɢᴏ ᴏꜰ ᴛʜᴏꜱᴇ ᴡʜᴏ ᴛᴀʟᴋ ʙᴇʜɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ʙᴀᴄᴋ. ᴛʜᴇʏ'ʟʟ ꜱᴛᴀʏ ʙᴇʜɪɴᴅ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴏʟᴅ. :)
«یادگیری نام دیگر بیهودگیست. تلاش انسانهاست برای انسان نبودن.»
-اوسامو دازای.️
-اوسامو دازای.️
2.8
Learning is another name for futility.» Humans' efforts to not be human.»
-Dazai Osamu.
-Dazai Osamu.
نگاه شفاف تر
شاید چشمهای ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشکهایمان شسته شوند، تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفافتری ببینیم.
️
شاید چشمهای ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشکهایمان شسته شوند، تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفافتری ببینیم.
️
-
Maybe our eyes sometimes need to be cleansed with tears to be able to see life more brightly!
این عبارت کوتاه، یادآور اهمیت پردازش احساسی برای د...
شد شد
نشد
با بغض تو صدام
با اشک تو چشمام
رو به عکس کربلات میگم :
خوش باشی آقااا با زائرات :)
.....️
نشد
با بغض تو صدام
با اشک تو چشمام
رو به عکس کربلات میگم :
خوش باشی آقااا با زائرات :)
.....️
3.0
بدجور به حرمت نیاز دارم اقاا
کاش زندگي هم حالت پرواز داشت.!
️
کاش زندگي هم حالت پرواز داشت.!
️
4.2
ᴵ꯭ ꯭꯭ʷ꯭ᶤˢ꯭ʰ ᵗ꯭ʰᵉ꯭ ˡᶤᶠ꯭ᵉ ʰ꯭ᵃᵈ꯭ ᶠˡᶤ꯭ᵍʰᵗ꯭ᵐ꯭ᵒ꯭ᵈ꯭ᵉ.!
اینترنت بینالملل فردا یا حداکثر سهشنبه وصل میشود
سراج نماینده در پاسخ به اینکه آیا صرفا اینترنت ملی به طور کامل وصل میشود یا اینترنت بینالمللی در دسترس خواهد بود، مطرح کرد: «احتمالا تا فردا، دوشنبه، یا حداکثر پسفردا یعنی سهشنبه اینترنت به طور کامل وصل میشود و مردم مثل سابق به اینترنت جهانی دسترسی خواهند داشت».️
سراج نماینده در پاسخ به اینکه آیا صرفا اینترنت ملی به طور کامل وصل میشود یا اینترنت بینالمللی در دسترس خواهد بود، مطرح کرد: «احتمالا تا فردا، دوشنبه، یا حداکثر پسفردا یعنی سهشنبه اینترنت به طور کامل وصل میشود و مردم مثل سابق به اینترنت جهانی دسترسی خواهند داشت».️
1.2
مبارکه خیلیا😂
سرنوشت ما در دستان خودمان است، نه در اختیار ستارگان.
_شکسپیر️
_شکسپیر️
1.5
ــــــــــــــــــــــــــــ
از تک تک لحظه هاتون لذت ببرید به حرف هیچ کسیم گوش نکنید زندگی خودتونه خودتون بسازیدش
همونجوری که میخواین🙂🙂️
همونجوری که میخواین🙂🙂️
3.9
زندگی تو❤️