جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]

3042 پست
متن های دلتنگی گلچین بصورت بلند , تعداد 3,042 متن دلتنگی به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]
شعر دلتنگی تنها دلتنگی دلتنگی غمگین عاشقانه دلتنگی دلتنگی دلتنگی - جدیدها دلتنگی عربی دلتنگی انگلیسی دلتنگی ترکی کوتاه دلتنگی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
کسی نمیداند که‌شبها؛
با انبوهی‌از ‌درد‌ و دِلتنگي
به‌خواب‌‌میرَویـم وَ صُبح ،
بدون‌آنکه‌کسی‌بفهمد‌مَـجنـ‌ون‌ٰ‌وآر
لَبخند‌میزنیم ...'!

5.0
غمگین بهترین ها دلتنگی شب
یکی دردویکی درمان پسندد.... یکی وصل ویکی هجران پسندد....... من ازدرمان ودردووصل هجران.............. پسندم آنچه راجانان پسندد..........................
5.0
شعر حقیقت دلتنگی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
کآش‌میشدیک‌بارحرفایی‌که‌بهم‌زدیو
بهت‌بزنم‌وتوروباگریه‌شدیدُتپش‌قلب‌ی‌
که‌تامرزمرگ‌میبرت‌ت‌وولت‌میکنه‌تنهابزارم.
کآش‌میشدشباتُ‌واست‌یه‌کابوس‌بسازم
وروزات‌یه‌مُردگی‌به‌جای‌زندگی‌باشه.
کآش‌میشد..
تازه‌اون‌موقع‌بودکه‌میفهمیدی‌من‌چقدر
غم‌داشتم‌وجلوت‌سکوت‌کردم..
ولی‌میدونی‌چرااینادرحدِکآش‌کی‌هست‌ونمیشه؟
چون‌من‌قلبم‌میگه..
اگه‌دلش‌بشکنه‌چی؟وبازم‌به‌دوست
داشتنت‌ادامه‌میده‌این‌قلبِ‌لعنتیم:)!️
4.7
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه

عشق...
گاهی این کلمه سه حرفی آنقدر بیرحم میشود.
که تمام دنیارا در تو خلاصه میکند.
و تو بی رحم تر از عشق... خودت را در خاطرات خلاصه کردی.
حالاخاطرات خودشان را بالاخره تعبیر کردند.
تو رفته ای و پایان دادی به دنیایی که در تو خلاصه شده بود.
میدانی نتیجه ی بازی بی رحمانه تو و عشق به کجا رسید!؟!
من میدانم...
بالاخره خاطرات مرا از پای درآوردند.
4.9
غمگین جدایی دلتنگی خاطره
مشابه ها
نشست تو ماشین، دستاش میلرزید، بخاری رو روشن کردم
گفت: ماشین تو بوی دریا میده !
گفتم : ماهی خریده بودم ؛
گفت: ماهی مرده که بوی دریا نمیده !
گفتم: هرچیزی موقع مرگ بوی اونجایی رو میده که دلتنگشه !
گفت: من بمیرم بوی تورو میدم ؟!️
3.9
عاشقانه فلسفی دلتنگی مرگ عشق تاوشعر
این گفتگو کوتاه، یادآور مفهوم عمیق 'بوی مرگ' است ک...

بوی دلتنگی: تاوشعر عاشقانه:

این گفتگو کوتاه، یادآور مفهوم عمیق 'بوی مرگ' است که در فرهنگ‌های مختلف به آن پرداخته شده. این ایده که آخرین حس، بوی جایی است که دلتنگش هستیم، ریشه در روانشناسی و احساسات دارد. این حس، نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی بین خاطرات، احساسات و مکان‌هاست.

راهکار:

برای غلبه بر دلتنگی، سعی کنید خاطرات خوش را با جزئیات به یاد آورید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار به شما کمک می‌کند تا احساس ارتباط و امیدواری بیشتری داشته باشید.

تو دیگه #ربطی به من نداری...
ولی #پاییز و زمستان داره میاد #هوا سرد میشه
لباس #گرم بپوش
ما دیگه #ربطی بهم نداریم ولی..
#قلبتو دست هرکسی #نسپار
#ربطی نداریما اما خیلی #مراقب خودت باش❤️‍🩹
#ربط نداریم
ولی #رفیقات آدمای #خوبی نیستن
لطفا #حواستو جمع کن...
#ربطی نداریم
ولی شبا #زود بخاب
#ربطی نداریم اما داری #لاغر میشی
لطفا به #خودت برس..
#ربطی نداریم ولی
#میدونم که دیگ نمیتونم بهت #بگم چقدر
#دوستت داشتم اما تو #یاد️
5.0
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
مرا غرق اشک کن ک.....
چَشمانم پُر از غم است ت.......
مرا ببخش ش.......
بع یاد من بمانیدد..‌
از من بد نگویید د...
شاید بیشتر وقت عصبانی بودم م...
ولیی این را بدونیدد از سمیم قلب دوصتان دارم م....
....................💔🫂.......................
مشترک مورد نظر در دسترست نمی باشد د..

5.0
غمگین تنهایی دلتنگی خودکشی
دلتنگی مثل آتیش زیر خاکستره
فکر میکنی تموم شده ولی یک دفعه کل وجود تو می سوزونه ️
4.6
غمگین دلتنگی
گاهی لبخند میزنی تا درداتو پنهون کنی
بعضی وقتا دلت می خواد
یکی باشه و از چشمات
بفهمه که روبراه نیستی
ولی..
چه روز و شبایی
از درون پر از درد بودیم،
اما لبخند زدیم و
هیچکی نفهمید این لبخندا دروغه...️
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
♥   ‌         
ꪶⅈ𝕜ꫀ
🌱.دوست داشتنت در من
تمام نمی شود
تنها ...
از ثانیه ای به ثانیه ای
دیگر منتقل می شود
بیشتر؛
تپنده تر ...

#برای_دلبرِ_چشم_قشنگم
#ماه_من️
3.8
عاشقانه مهربانی همسر دلتنگی دوستت دارم
دخترع‌دادمیزدمیےگفـ :)
بہش‌بگیدبرگرده :)🚶🏾‍♀
بہش‌بگیددخترخوبےشدمـ :) 😅
بہش‌بگیددستم‌پرسوراخ‌سرمه :) 🖐🏻
بہش‌بگیددلم‌تنگ‌شدع‌براشـ :) 🥀
بہش‌بگیدسیگارمیکشمـ :)🚶🏾‍♀🚬
بہش‌بگیدقلبم‌داغونه :) 💔
بہش‌بگید‌دست‌اون‌دخترع‌رو‌نگیره :)
بہش‌بگیدحسودمـ :)
بہش‌بگیدحالم‌خرابه :)
بہش‌بگیدشبابالشتم‌خیسه :)
بہش‌بگیدنفسش‌بودمـ :)
بہش‌بگیدخستع‌شدمـ :)
بہش‌بگید . .
بگید . . !
دوسش‌دارم :) 🖤🥀 -️
5.0
غمگین خسته عشق یک طرفه دلتنگی
...
باز با گریه به آغوش تو بر می گردم
چون غریبی که خودش را برساند به وطن

تو اگر یوسف خود را نشناسی عجب است
ای که بینا شده چشم تو ز یک پیراهن






«فاضل نظری» ️
4.0
عاشقانه شعر دلتنگی دوستت دارم
زیبا اگر زیبا شوی
در جام می مینا شوی !
دیگر نمیخاهم تورا...
رفتی برو با دیگری بس کن تو این بازیگری (:
با دیگران بنشستی
عهد وفا بشکستی..(:

دیگر نمیخاهم تورا !!!️
4.7
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی لاتی
ترسم این است نیایی نفسم تنگ شود
نقش رویایی تو هی کمو کم رنگ شود
ثانیه گم شود عقربه ها گیچ شوند
دل خوش باورم آواره و دلتنگ شود
چه تقدیره بدیست؛
من اینجا بی تو بسوزم
ولی تو آنجا با او بسازی....¿!️
5.0
غمگین شعر دلتنگی
دلـم چشمانِ مستت را تمّنـا مے كند گاهی
نگـاهِ مهـربـانـت را تقـاضـا مے كند گـاهی

دو چشمم منتظر دائم نشستہ بـر سرِ راهت
نبـودے و نبـودت را تمـاشـا مے كند گـاهی

شبانِ سردِ طولانے شدم خيـرہ بـہ هر راهی
بساطِ گـریـہ را چشمم، مهیـّا مے كند گاهی

نگويم هر دَم و ساعت تـو هم يادے ز ما آری
نميـدانم دلت يـاد از دلِ مـا مے كند گاهی؟ 🙃🖤️
4.9
عاشقانه غمگین دلتنگی
🌱
یک گلدان گل را رها کن به امان خودش، بعد از چند وقت، حتما می‌خشکد. حالا جای آن گلدان، آدمیزاد باشد، نگویی دوستش داری، دستی از روی محبت بر سرش نکشی، به اوضاع و احوالش نرسی، نازش را نکشی، برایش دلبری نکنی، خبر از احوالش نگیری، هر چقدر هم که محکم باشد، یک جایی می‌خشکد.
می‌خواهم بگویم مراقب گل زندگی‌تان باشید، قبل از آنکه تنها مشتی خاک تهِ گلدانِ زندگی برایتان بماند. مگر آدمیزاد به چه بند است، جز کمی مراقبت و محبت؟
4.9
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
فراموشت کردم ..
اما پروفایلتو نگاه میکنم"
فراموشت کردم ..
اما تاریخ تولدتو اسمت رمز گوشیمه'..
فراموشت کردم ..
اما آنلاین بودنت و چک میکنم^^
فراموشت کردم ..
اما هنو بهت فک میکنم:)

°○|حیح مبیم|○°️
4.4
عاشقانه غمگین حقیقت دوستت دارم دلتنگی
#تیکه😹✍

تقصیره خودمونه!😒

بعضیا عددی نبودن ما به توان رسوندیمشون!😏😹

🌍 ↝‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
4.9
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی لاتی
دلتنگی‌برای‌کسی‌که‌‌دیگه‌نداریش‌اینجوریه‌که
باهم‌میمیرین‌ولی‌تویه‌قبرخاک‌نمیشین‌اینکه‌وقتی
کسی‌مثل‌اون‌میخنده‌و‌نگات‌میکنه‌جونت‌درمیادتا‌همونجا‌نزنی
زیرگریه. ️
4.8
غمگین حقیقت دلتنگی
گاهی انگار که توی ساحل دریای غم و درد رها شدم و آب سرد با آغوش باز منتظر روح در هم شکسته منه اما انگار که نور کوچکی درون قلبم میدرخشه و تیکه های شکسته منو به هم میچسبونه ، آروم بین دستام میلغزه و گرمشون میکنه و در یک چشم بهم زدنی منو به خونه برمیگردونه به جایی که ستاره کوچکم منو صدا زده بود..اوه حالا یادم اومد که اون همیشه مثل نور کوچیکی بین نا امیدی های منه و نمیزاره که از هم بپاشم
_ژنرالِ تو.️
4.8
عاشقانه فلسفی دوستت دارم حقیقت دلتنگی
میگن شیشه حافظه داره ینی شاید صدبار به خرده سنگ بخوره و نشکنه ولی اثر ضربه رو یکم تو خودش حفظ میکنه و بعد یه روز یهو با یه سرد و گرم الکی ترک میخوره من راجب شیشه حرف نمیزنم!'️
5.0
غمگین خسته دلتنگی
یه وقتایی انقد خسته و تنهایی که دلت میخواد یکی کنارت باشه خودتو
بچپونی تو بغلش و بگی:

«چقد خوبه که تو رو دارم،
به درک که خیلی از مشکلا حل نمیشن.»😔

ش‍‌وک‍‌ول‍‌ات‌ت‍‌ل‍‌خ️
5.0
غمگین بهترین ها متفرقه حقیقت دلتنگی
‏«یک مرحله‌ای تو زندگی هست
‏که آدمی می‌فهمه خیلی از کارها
نشدنیه ‏مثل فراموشی و فراموش کردن.

‏اسم این مرحله «کنار اومدنه».
‏مرحله‌ای که هر چقدر زودتر بهش برسی،
کمتر به خودت و زندگی‌ت سخت
می‌گیری.»

• پویان اوحدی️
4.8
غمگین تنهایی حقیقت دلتنگی زندگی
الان دقیقا توی اون نقطه از زندگی ایستادم که کافکا میگه:
"از زندگی با مردم، از حرف زدن، عاجزم!
کاملا در خود فرو رفته‌ام، به خودم فکر میکنم چیزی ندارم به کسی بگویم.. هرگز؛ به هیچکس!"️
4.9
غمگین دخترانه حقیقت خسته دلتنگی
تنهایی خیابانی است
که با تو از آن عبور می کنم
اما در میانِ راه
دستم را رها می کنی
و من می مانم و بوق ممتدی که
گوشِ زندگی ام را کر می کند…!

-دلی..:)️
4.8
غمگین تنهایی نامردی خسته دلتنگی
دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند
گفته بودم مردم اینجا بدند..

دیدی آخر ساقه جانا شکست ؟
آن عزیزت عهد و پیمانت شکست ؟ 🦋

دیدی ای دل در جهان یک یار نیست؟
هیچکس در زندگی غمخوار نیست : ) ❤️‍🩹

‌آه دیدی سادگی جان دادن است ؟
جای خود را گل به سیمان داده است ؟ 🌱

دیدی ای دل دوستی ها بی بهاست
کمترین چیزی که می یابی وفاستッ

آری  ای دل زنده بودن ساده نیست
بین آدم ها یکی دلداده نیستッ️
4.5
عاشقانه غمگین خسته دوستت دارم دلتنگی
فقط دلبری خدا اینجا که میگه:«فَإِنِّي قَرِيبٌ ۖ» یعنی "من پشتتم!"
وقتی که تنهایی، وقتی که خسته ای، وقتی که ناامیدی، وقتی که بریدی، وقتی که نمیخوای ادامه بدی، وقتی هیچکسو به جز اون نداری اون پشتته!🍃
4.9
عاشقانه مهربانی زندگی دلتنگی خدا
وضعیت روحیم جوریه ک به دلقک. تو فیلم ترسناک بیشتر اعتماد دارم تا آدما-
اون دلقکه بیشتر دوسم دره'
اون درکم میکنه-
صددرصد از همتون بهتره'
تاکید می‌کنم ع همتون'
بعضی حرفا اهن رو خم میکنه چه برسه به آدم :)
@مصترلاشی️
4.9
My mood is like that of a clown. I trust horror movies more than people.
That clown is more like me.
He understands me-
100% better than you
I emphasize to you
Some words bend iron, no matter what happens to a person :)
@Mustarlashi
غمگین خسته دلتنگی حقیقت