جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]

3043 پست
متن های دلتنگی گلچین بصورت بلند , تعداد 3,043 متن دلتنگی به ترتیب بهترین ها برای کپشن و متن های بلندمتن های بلند دلتنگی / بهترین متن دلتنگی [پیشنهادی]
شعر دلتنگی تنها دلتنگی دلتنگی غمگین عاشقانه دلتنگی دلتنگی دلتنگی - جدیدها دلتنگی عربی دلتنگی انگلیسی دلتنگی ترکی کوتاه دلتنگی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب

مهم تر از لبخند
"چشم خند" است...
گاهی لبانت به خنده باز میشوند اما
چشمانت غمی را به دوش میکشند!
گاهی صدای قهقهه هایت در فضا میپیچد اما
در عمقِ چشمانت گریه پنهان شده است!
گاهی به ظاهر خوبی اما
چشمانت چیزِ دیگری را نشان میدهند! "چشم ها" این دو گردالیِ کوچک
چه رازها که در دلِ سینه نگه میدارند و
چه شکست هایی را که بروز نمیدهند!

زبان چشم ها را فهمیدن کار سختی نیست ؛
کافیست جنس غم را بلد باشی :)️
5.0
غمگین بهترین ها دلتنگی آرامش
یه جور دلتنگی هست که به زبون نمیاد و تک تک سلولات دلتنگشن
مثل تو سریال شهرزاد
یه دیالوگی بود که میگفت:
"دلم براش تنگ نشده تشنه‌ی دیدنشم."

همین قدر عمیق💔(: ️
4.7
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی خاطره
نصب برنامه اندروید تاوبیو

چِشماٰنِ‌خیسَت‌رامیبوسَم؛
"ناٰزنین"
دلواٰپسِ‌"آینده‌"نباٰش..
این‌روزهاٰوشب‌هاٰمیگٌذَرَدو
میرِسَدروزی‌که‌ِ
"درآغوشِ‌هَم"
اَزسرِشوق،"گریه‌ِسردَهیم"♥💭🍷
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی زندگی
مثلا‌اگه‌یـ روز‌بمیرم ..͜
▹دلتون‌بر‌اخندعام🖤⃟🔪'
▹قهر‌کردنام‌🕷⃟🕸'
▹مسخره‌بازیام‌📓⃟🖇'
▹حرفام‌🚶🏿‍♀️⃟👣'
▹فحشام🗝⃟🥀'
▸تنگ‌نمیشح‌!?️
5.0
غمگین تیکه دار خسته دلتنگی دختر
مشابه ها
درسته دوست داشتن قشنگه، دلتنگی قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی قشنگیش به اینه که دو طرفه باشه، همدیگه رو دوست داشته باشین؛ باهم خوب باشین، به همدیگه احترام بزارین، همدیگه رو بخندونین؛ نه اینکه بدویی دنبالش، یا به زور بخوای بهش بفهمونی که بهت توجه کنه..♥️️
4.9
عاشقانه دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
اونجایی که پاتریک می‌گفت باب اسفنجی من هی می‌خورم می‌خوابم، هی می‌خورم می‌خوابم، هی می‌خورم و باز می‌خوابم بدون اینکه استراحت کنم ولی خسته ام؛ الان تازه درکش می‌کنم که چی می‌گه. الان با گوشت و پوست و استخون درکش می‌کنم...️
5.0
شاخ تنهایی بی تفاوت خسته دلتنگی
دکتر هلاکویی خیلی درست میگه که:
کسی کی تو رو بخواد
هم وقت داره
هم حالتو میپرسه..
هم حرفی که نباید بزنه رو نمیزنه!
هم حرفی باید بزنه رو میزنه!؛
از من و تو و صدتای ما هم بهتر میفهمه
کافیه فقط تورو بخواد
تکرار میکنم تو رو بخواد...!
🫂🫀..
5.0
عاشقانه رفاقتی دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
میگم‌‌قبول‌دارۍ
هیچکس‌نمیتونه‌مثل‌خدا ‌
اینقدرزیباو‌آروم‌آدمو ببخشه؟
تازه‌به‌روت‌ھم‌‌نمیاره :)
کہ‌‌گاھےکۍبودۍو‌چےشـدی!
هیچوقت‌ا‌‌زتوبه‌نترس👀🌿.
4.9
غمگین مذهبی حقیقت دلتنگی زندگی
ف‍‌رام‍‌وش‍‌ت‍‌ ک‍‌ردم‍
ول‍‌ی‍‌ ب‍‌ه‍‌ت‍‌ ت‍‌ک‍‌س‍‌ت‍‌ م‍‌ی‍‌دم‍‌
ف‍‌رام‍‌وش‍‌ت‍‌ ک‍‌ردم‍‌
ول‍‌ی‍‌ پ‍‌روف‍‌ت‍‌و چ‍‌ک‍‌ م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م‍‌
ف‍‌رام‍‌وش‍‌ت‍‌ ک‍‌ردم‍‌
ول‍‌ی‍‌ ان‍‌ل‍‌ای‍‌ن‍‌ی‍‌ت‍‌و چ‍‌ک‍‌ م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م‍‌
4.9
غمگین عاشقانه دلتنگی
یه کلمه هست به نام Saudade یعنی،
ترکیبی از دلتنگی برای چیزی که هنوز از دستش ندادی!شبیه بودن نصفه و نیمه آدمها
شبیه آدم هایی که هستن ولی میدونی نداریشون و چقدر کلمه عجیبیه!️
5.0
غمگین دلتنگی
با تواَم عشق قسم خورده ی پنهانی ِمن
با تواَم بی خبر از حال و پریشانی ِ من
با تواَم لعنتیِ خالي از احساس بفهم
بی قرارت شده ام شاعره ی خاص بفهم
لعنتی خسته ام از دوری و بی تاب شدن
پای دلگیرترین خاطره ها آب شدن
لعنتی خسته ام از حال بدم، زخم نزن
بی تو محکوم به حبس ابدم، زخم نزن
باورم كن كه به چشمان تو معتاد منم
پادشاهی كه به جنگ آمد و افتاد منم
قافیه باختم و شعر سرودم یعنی
به هر آن كس كه تو را دید، حسودم یعنی…
4.9
نفسم بندِ تو و درد مرا می خواند
بعدِ تو حسرت دنیا به دلم می ماند..
عاشقانه شعر بهترین ها دلتنگی دوستت دارم حقیقت زندگی
‎‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جایی بمون ڪه قلبت احساسِ سبُـکـي ڪنه ، نه سنگینی️
4.1
عاشقانه غمگین دلتنگی
"مورفین یعنی نگات، وقتی که دردای دنیا رو بی‌صدا تسکین می‌ده. مثل یه معجزه‌ای که زخم‌ها رو نمی‌بینه، فقط قلبو آروم می‌کنه. یه نگاهت کافیه تا همه چی از یاد بره، حتی سنگینی روزایی که نفس کم میاره."️
4.8
عاشقانه شاخ دوستت دارم حقیقت دلتنگی
لانگ دیستنس یعنی : یعنی گاهی وقتا دوست داری گوشیتو بغل کنی بخاطر آدمای داخلش.
لانگ دیستنس یعنی : اونی که دوسش دارید، نه اون قدر بهتون نزدیکه که قلبتون آروم بگیره و نه اون قدر دوره که رشته‌های امیدتون پاره شه یه چیزی تو مایه‌های برزخِ.
لانگ دیستنس یعنی : تو را همیشه نمیبینم دوستت دارم چون برایت نوشتم و برایت خواندم و بخاطرت خندیدم و بخاطر تو تغییر کردم.
لانگ دیستنس یعنی :تورادوست دارم درحالی که دورهستی ولی نزدیک‌ترین‌️
4.9
عاشقانه بهترین ها دوستت دارم دلتنگی همسر آرامش
_ فراموشش کردی؟
+آره بابا..خعیلی وقته.
_دیروز دیدمش..
+عهه واقنن!!
+چی پوشیده بود؟
+چی گفت؟
+تنها بود؟
_مگه فراموشش نکردی؟
+نه همینطوری پرسیدم..
_.....️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی
نشونه عشق..
از دیدنش سیر نمیشی.♥️
کار های بدش به چشمت نمیاد.♥️
وقتی باهاشی گذر زمان یادت میره.♥️
به چشمت معصوم و بی گناه میاد.♥️
دلت میخواد نوازشش کنی.♥️
هر لحظه به فکر خوشحال کردنشی.♥️
تو ذهنت ایندتو باهاش میسازی.♥️
با شنیدن صداش قلبت از جا درمیاد.♥️
علایقش، علایق توم میشه.♥️
فک میکنی زندگی بدون اون هیچه.♥️️
4.9
عاشقانه تیکه دار دلتنگی زندگی ادبی
«أتَعلمُ مَا هُوَ الحَنين؟
الحَنينُ هُوَ حينَ لَا يَستطيعُ الجَسدُ أن يَذهبَ
حَيثُ تَذهبُ الرُّوح ...»

می‌دانی "دلتنگی" چیست؟
دلتنگی آن است که جسمت نتواند به آنجایی
برود که جانت به آنجا می‌رود...


-محمود درویش️
5.0
عاشقانه فلسفی دلتنگی ادبی دوستت دارم
عشق یوسف به زلیخا چه ستم ها که نکرد
ماه رو سنگ دل است گرچه پیمبر باشد🙂💔


ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
4.9
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی خسته
خبرت هست که دلتنگ نگاهت شده ام
بی قرار تو و چشمان خمارت شده ام

خبرت هست دلم مست حضور تو شده
عاشق و شفیته ی، زنگ صدایت شده ام

خبرت هست که باران بهارم شده ای
چون پرستوی مهاجر نگرانت شده ام

خط به خط زندگی ام پر شده از بودن تو
خبرت نیست و شادم که فدایت شده ام
🙂🖤️
4.3
عاشقانه شعر دلتنگی غزل عشق شوق
این غزل از حافظ، نمونه‌ای بارز از بیان ظریف و عمیق...

غزل دلتنگی و شوق:

این غزل از حافظ، نمونه‌ای بارز از بیان ظریف و عمیق احساسات عاشقانه است. استفاده از تکرار "خبرت هست"، بر اشتیاق و بی‌قراری عاشق تاکید می‌کند و حس نوستالژی و دلتنگی را به زیبایی منتقل می‌کند.

راهکار:

برای تقویت احساسات عاشقانه در شعر، از تشبیهات و استعارات نو استفاده کنید. به عنوان مثال، به جای کلیشه‌های رایج، سعی کنید تصویرسازی‌های منحصر به فردی ارائه دهید که احساسات عمیق‌تری را منتقل کنند.

وقتی باران می آید ،بوی خاک باران خورده به مشامم می‌رسد.
وقتی اشکی ریخته می شود ،بوی غمش به مشامم می رسد ولی وقتی که خونی ریخته می شود ، بوی قیرت
مردم به مشامم می‌رسد




😭به یاد شهدای مدرسه ی شجره طیبه ی میناب و رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران 😭️
4.0
غمگین شعر دلتنگی زندگی نامردی
به سلامتی کتاب سرنوشت
که برا هرکس یه چیز نوشت......💔
ولی نوبت که به ما رسید......
قلم# افتاد و دگر ننوشت🥀📝
گفت:«تو بمان اسیر سرنوت»
💔 🥀 🙂️
4.9
Tired:)💔
غمگین عصبانی خسته دلتنگی حقیقت
ت‍ـــو یوسفِ ج‍ـــانِ من‍ـــی
لی‍ـــلای کنع‍ـــانِ من‍ــی
مجن‍ــونِ ب‍ــی س‍ـامان منم
تو عشق و جان‍ـانِ من‍ــی

گ‍ــم ک‍ــرده‌ی بی آش‍ــیان
فره‍ــاد بی‌ن‍ــام و نش‍ــان
در انتظ‍ــارِ عش‍ــقِ ت‍ـــو
صح‍ــرا ب‍ــه صحراه‍ــا دوان

یار گمگشته«مقصود قاصدک»ماندانا براتی️
5.0
شعر عاشقانه دوستت دارم دلتنگی
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ وقتے اشتباـہ میکنم בوستم בاشتـہ باش
وقتے میترسم بغلم کن
وقتے میخوام برم جلومو بگیر
من بـہ تنها چیزے کـہ نیازבارم تویی ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم
آدم ها
گاهی اوقات گریه میکنند،
نه به خاطر اینکه ضعیف هستند.
به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بودن...
adam cpeha
gangi oqat garieh mikonand,
nah bah khater inkeh zaif npastand.
bah in khater keh baraye madat tulani ghooye bodan...️
4.9
insanlar
bazen ağlarlar
Zayıf olduklarından değil.
Çünkü uzun süre güçlü olmak...
غمگین تنهایی حقیقت نامردی دلتنگی
خورشید به ماه گفت :
جایمان را عوض کنیم ؟
ماه گفت :
آیا میتوانی طاقت بیاری برای کسانی که شب ها گریه می‌کنند ؟
خورشید گفت :
آیا میتوانی افکار کسانی را تحمل کنی که برای گریه کردن منتظر شب می‌مانند ؟️
3.9
غمگین عاشقانه دلتنگی
+ دوسش داری؟
_ آره
+ پس چرا واسه بدست آوردنش تلاش نمی‌کنی؟؟
_چون فایده نداره، خیلی سعی کردم دلش‌و بدست بیارم ولی تا وقتی اون دوسم نداشته باشه من نمی‌تونم هیچ کاری کنم..️
4.9
+ Do you like it?
_ Yeah
+ So why don't you try to get it??
_Because it's no use, I tried a lot to win her heart, but I can't do anything until she doesn't like me..
غمگین دلتنگی حقیقت بی تفاوت
دلم خیلی براش تنگ شده!
واسه کارای بی مزه و احمقانش!
واسه کارای بی فکر و الکی!
واسه اهمیت دادنش به لباساش!
واسه خندیدن با همه آدما!
واسه خنده های از ته دلش!
واسه مهربون بودنش با همه!
واسه آدم درست بودنش!
واسه دلش که شکسته نبود!
واسه لباساش که مشکی نبود!
واسه قیافش که افسرده نبود!
واسه همه چیزش دلم تنگ شده!
واسه بیرون رفتناش با رفیقاش!
واسه اهمیت دادناش به بقیه!
واسه پایه و با جنبه بودنش!
واسه خودم!
خودم!️
4.9
عاشقانه شاخ حقیقت دلتنگی عشق یک طرفه