وقتی عشق میرود، موتور هم خاموش میشود؟:
از دست دادن عزیزان، گویی بخشی از وجودمان را با خود میبرد. احساس شما برای دیانا کاملاً قابل درک است؛ گاهی یک فرد، آنقدر با تجربیات و علایق ما گره میخورد که نبودش، حتی دلخوشیهای پیشین را هم تحتالشعاع قرار میدهد. این پدیده نشاندهنده عمق ارتباطات انسانی است.
راهکار:
اگرچه دلتنگی برای کسی که رفته طبیعی است، اما گاهی اوقات یادآوری خاطرات خوب و تمرکز بر لحظات شیرین گذشته میتواند تسکیندهنده باشد. سعی کنید به جای غم از دست دادن، شکرگزار بودن برای داشتن آن خاطرات را تمرین کنید.