بَچه که بودیم وقتی یهویی برقامون میرفت بابامون هرجای خونه که بود داد میزد نترسیدا من اینجام الان تویِ جایی از زندگیم دلم یکی و میخواد که وسطِ این تاریکی های زندگی اونجایی که هیچ نورِ امیدی وجود نداره یهو داد بزنهُ بگه نترسیا من اینجام...️
بعضی روزا آرزو میکنم کاش میتونستم به گذشته برگردم! نه واسه اینکه بخوام چیزیو تغییر بدم، نه... فقط به خاطر اینکه بتونم یه لحظه هایی رو دوباره حس کنم...!️