شاید هیچ وقت قرار نیست بارون قلبم بند بیاد :)
از نامهی فروغ فرخزاد به پرویز شاپور:
شاید اگر تو اینجا بودی اشکهایی را که حالا توی چشمهایم با زحمت نگه میدارم روی دستهایت میریختم.
اسکار لذت بخش ترین استرس دنیا هم میرسه به وقتی که داری آماده میشی بری ببینیش...
️به قول شاعر : " تو چه باشی، چه نباشی
غم تو جان مرا می گیرد." 🌱
کاش
مهرِ پاییز
به دلت بیفتد ،
برگردی ...
🗯 علیرضا اسفندیاری
️و چقدر زیبا و دردناک است دوست داشتن و نداشتنش !:)
️من روانی چشای خوشکلت شدم ،!
️ᴍᴀɴ,ʀsᴠᴀɴɪ ᴄʜsʜᴍᴀʏ ᴋʜᴏsʜᴋʀʟᴛ sʜᴏᴅᴀᴍ...
غمگینترین نوعِ دوست داشتن
این است که بگویی سلام؛ خوبی؟
من هم خوبم...
اما نگویی دوستت دارم.
نتوانی که بگویی...
نباید که بگویی!
#پریسا_زابلی_پور
️
و مردم شهر گفتند: "زمان" دوایِ هر دردیست
لاف می زدند...
"خاطراتت" خلافِ عقربه ها می چرخند!
#فرزاد_شاهي
️
جان نخواهم
آن ِمن کو آن ِمن؟
#مولانا
️
مگر زمانی که دلتنگت شوم ..️
إلا حین أشتاقُ إلیک ...
از لحاظ روحی نیاز دارم که یه نفر مث تتلو بهم بگه: "شکستی؟ حالت بده؟ بیا میکنم دلتو باند پیچی من:)"
️بغض من گریه شد و راه تماشا را بست ...
شب های بی توام،
شب گور است در خیال
🗯 جناب سعدی
️
ʙᴜᴛ ᴍʏ ᴄᴏɴᴅɪᴛɪᴏɴ ɪᴛ's ʙᴀᴅ
𝗪𝗜𝗧𝗛𝗢𝗨𝗧 𝗬𝗢𝗨
«نمیدانم
ما كه نداشتیم!
اما داشتنتش باید
چیزِ خیلى قشنگى باشد...»
همین!️
خیلی مود و حرفِ دله ، میگه :
زبانِ حالِ دلم را کسی نمی فهمد ..️
برای حجم اغوشت تمام عمر میجنگم...
️
تو که رفتی صدام رفت نفسم رفت هوام رفت همه آرزوهام رفت خنده از لبام رفت:(
️
کتاب مقدس ادم برفی ها یک آیه دارد :" دلگرم نشو !″
«🦋» قلبآبےیخے
نصلی هستیم که وقتی حوصلمون سر میره ...
با احساسات هم بازی میکنیم💔
تو به مردم ياد ميدی چجوری باهات رفتار كنن
️➖⃟♥️••❰ 𝔲 𝔱𝔢𝔞𝔠𝔥 𝔭𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔥𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔱 𝔲 ❱
≛ همونی کِه از نرفتنش مطمعنی ، به بدترین نوعِ ممکن میره :)
️لالالالالالا
بخواب دنیا خصیصه
واسه،کمتر کسی خوب مینویسه
یکی لباش همیشه غرق خندس
یکی پلکاش تو خوابم خیسه،
یکی داره هزار و یک ستاره
یکی جز یاد تو هیچی نداره!:)
ولي دلبر ميدونی من هنوزم وقتي پشتم خالی ميشه يا يكی دلمو ميشكنه اولين كسي كه يادم مياد و ميخوام بهش پناه ببرم توئی! :)
️