لــعنت به اخـرین بارے ڪه بغلتـڪـردمـو نـمیدونستم اخرین باره ...:)
️"شهر" را دوره کردم
شهر تمام شد،خاطراتت نه :) ️
قشنگ ترین قسم رو سعدی داده وقتی گفت: به وصالت ... به وصالت، که مرا طاقت هجران تو نیست..
️دلتنگی یعنی:
دل به نفس نفس بیاید از نبودنش...:)
:
کاش یکی بود میگفت :
میدونم چقد حالت بده
و بغل میکرد . .••͜🕊
ʏᴏᴜʀ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀɴ ᴏғғsɪᴅᴇ
دلتنگی مثل نشتی گازه ، نه صدایی داره نه بویی و نه هیچ رنگی... اما آروم آروم میکشتت :)
️مدام زخم میزند...!️
بیچاره دلی که در نگاهی گیر است ....️
خودم اینجا،دل من پیش تو سرگردان است...!
️
خودم را
خوب سنجیدم
بدون تو نمی ارزید....!
🍁🧡️
که چه ها کرد
فراقت با من ..!
•| عراقی️
•| امیر حیدرپور️
رفتنت
آنقدر ها هم که فکر میکنی
فاجعه نیست
من مثل بید های مجنون
ایستاده میمیرم :)
گرچه یادی نکند پیش خود،اما هر شب
دم ب دم خاطر او میگذرد از نظرم...:)
لُکنت فقط از کارماندن زبان نیست
چشم ها هم گاهی روی یک چهره
گیر میکنند .
من کل شهرو تواتاقم پیاده رفتم . .🖤
️در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن
من خود به چشم خویشن دیده ام که جانم میرود
این حوالی دلم هواتو کرده دلم پر زده برای عطر تنت و بوسه ای از لبانت
️نبودنش سخته اما دیگه بودنشم هیچ حسی بهم نمیده...
️چه کردم با خودم
که مرگ و زندگی
برام فرقی نداره...♪♪♪
کآشخاطِراتِتَمرَفدَنبَلَدبودَن!••͜
ᴋ̸ᴀ̸Ꮥ̸ʜ̸ᵏᵠᵃᵗᵉʳᵗᵉᵗᵐʀ̸ғ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸ᵇˡᵃᵠʙ̸ᴜ̸ᴅ̸ᴀ̸ɴ̸•͜•
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
تو تنهـا آرِزویِ منی••͜♡!
●━─ᵁ ᴬᴿᴱ ᴹᵞ ᴼᴺᴸᵞ ᵂᴵˢᴴ ─── ⇆.
• • • • • • • • · · · · 𖧷 · · · · • • • • • • • •
+میدونی چی خیلی سخته ؟
_چی ؟
+این که حس کنی به زور داره جوابتو میده :)
منم درستع خواستم از خدا یه جا تورو .......!
ولی با همه اینا بازم بزار برو ...هه...!
دلتنگی هیچوقت تمومی نداره .🖤✨.