جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

بیو خودکشی و مرگ / متن کوتاه خودکشی [پیشنهاد ]

2128 پست
بیو خودکشی و مرگ / بیو های کوتاه در مورد خودکشی و مرگ و مردن و تسلیت / متن های کوتاه زیبا خودکشی و مرگ عزیزان
غمگین مرگ خودکشی - جدیدها خودکشی انگلیسی کوتاه خودکشی بلند خودکشی
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
نامه خودکشی سال1970:به سمت پل میروم اگر در راه یک نفر به من لبخند بزند به پل نمیروم️
4.9
غمگین خودکشی
غمگین ترین مرگ دنیا مرگیه که آروم تو سینه اتفاق می افته!
دل ها میمیرن بدون اینکِ کسی مرگشونو بفهمه..💔

_Mim_️
5.0
غمگین دختر دلتنگی خودکشی
مشابه ها
❉᭄͜͡رسد روزی که هدیه دهم جانم به خاک
که بینم می‌کشد دست نوازش یا که از سر می‌گیرد زبان تیزش به هنگام ریزش خونم...؟!
خواهم بینم خوشحالیش را به هنگام اشکان پر ذوقش کنار جسم سرد و خونینم...؟!
خواهم بینم میشود آسوده و خوشحال...؟!
چه کنم....؟بی‌تفاوت بگذرم یا که تیغ سرنوشت را بگذارم به روی شاهرگ و بگوییم...
من شکست خوردم...خدانگهدار....؟!
❉᭄͜͡



...🙂🖤️
4.9
غمگین خسته دختر خودکشی
”‡بََِِِـَِهَِـَِتَََِِرَِهَِـََِِِہَِ تَََِِنَِهَِـَِاَِ بَِـَِـَِاَِشَِـَِـَِےَِ‡“
5.0
غمگین خسته دلتنگی خودکشی
میگن مرگ بده !
پس چرا هرکس مرده تا الان هنوز برنگشته؟
حتما مرگ خوبه ک کسی ازش برنگشته دیگه:)))))️
4.9
!They say give death
So why has everyone who died not come back yet
Surely death is good, who hasn't come back from it
غمگین حقیقت خسته خودکشی
بی خبر از هم دگر آسوده خوابیدن چه سود؟
بـر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود؟
زنده را باید به فریادش رسیـد
ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؟
گر نپـرسـی حال مـن تـا زنـده ام!
گریه و زاری و نالیدن پس از مرگم چه سود؟️
4.9
غمگین شعر حقیقت خسته خودکشی
سـلـامــتـــی روزی کــه
#عـــزرائیـل مـــیـــاد سـراغــم️
5.0
günün sağlığı
#Azrail bana geliyor
غمگین زندگی خودکشی خدا
ولی من دیگه ياد گرفتم غرورم جاى احساسم باشه. ياد گرفتم حرفمو قورت بدم بره تو دلم و خودم تكيه گاه خودم باشم ، ياد گرفتم اگه خواستم بزنم تو ذوق كسى راحت باشم نترسم. ياد گرفتم اونقدر سرد باشم تا كسى كنارم نسوزه. ياد گرفتم انقدر بى تفاوت باشم تا خودمم باورش كنم. ياد گرفتم اگه كسى داشت اوج احساسش رو ادا میكرد فقط يه لبخند بزنم. ياد گرفتم تلخ باشم تا بهم وابسته نشن ؛ در كل ياد گرفتم اطرافم رو پر كنم از تنهايی. تنها نيستم:)️
4.9
غمگین تنهایی خسته عشق یک طرفه خودکشی